ANNAN RISTEILYLAHJAKORTIN SILLE, JOKA ARVAA MITÄ SYÖN!
Minulla olisi risteilylahjakortti 2hlö presidenttisviittiin Silja Symphonylle, menee vanhaksi lokakuun lopussa. Annan sen sille, joka arvaa mitä syön nyt! Itselläni ei vain ole aikaa lähteä laivalle. Lahjakorttiin sisältyy kahden aamun aamiaisbuffetti kahdelle sekä illallisbuffetti kahdelle molemmille risteilypäiville :) On siis kahden yön risteily. Arvauksia?
Kommentit (35)
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 20:29"]Purkkaa?
[/quote]
Ja sieltä osui oikeaan! Olipas tylsää :D Laita sähköpostisi! Ap
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 20:30"][quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 20:29"]Purkkaa?
[/quote]
Ja sieltä osui oikeaan! Olipas tylsää :D Laita sähköpostisi! Ap
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 20:30"][quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 20:29"]Purkkaa?
[/quote]
Ja sieltä osui oikeaan! Olipas tylsää :D Laita sähköpostisi! Ap
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 20:30"][quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 20:29"]Purkkaa?
[/quote]
Ja sieltä osui oikeaan! Olipas tylsää :D Laita sähköpostisi! Ap
[/quote]
Apua! Onko siinä lahjakortissa joku, ettei käy esim vklp? Sähköpostini on mallukkaa42@hotmail.com! JES!
hö nyt kukaan tietenkää ei usko että arvasin oikein :( s-posti on lola.vepsalainen1@gmail.com.
Voin maksaakin tuosta lahjakortista jos tää ei oo provo :) kaivattas miehen kanssa vähän lomaa.
No problem. Sinun tarvitsee vain lähettää vaatimaton 100 euron käsittelymaksu, niin liput siirtyvät ilmaiseksi sinulle. Mr. George Guvash, Nigeria
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 20:30"][quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 20:29"]Purkkaa?
[/quote]
Ja sieltä osui oikeaan! Olipas tylsää :D Laita sähköpostisi! Ap
[/quote]
JES! Vihdoin paistaa aurinko risukasaan! Sähköposti on isomela22@jw.org
Miehesi itsetuntoa , henkistä kanttia, fyysistä koskemattomuutta ja miehesi omaisuutta.
Olen ehdoton voittaja!!!!!!!!!!!!
et mitään!