Lue keskustelun säännöt.
Hei kuka muistaa tämän (kuva) lapsuuden leikeistä?
30.08.2014 |
Nimi ja funktio? :)
Tällä oli jokin nimi olemassa (sitkutin, räpsytin?) ja mitä tällä tehtiin? Ennustettiin? Mutta mitä? Väritettiinkö tuo jotenkin ja numeroitiinko sisusta?
Kommentit (22)
Ellun kone tuo oli meilläpäin. En kyllä tiedä miksi juuri Ellun.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vaakku