Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ja, mitäs lasissa?

Vierailija
30.08.2014 |

Olutta.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 21:35"]

[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 21:28"]

Miehellä jotain konjakkia, minulla punaviiniä. Kohta mennään saunaan ja siellä pitää perinteisesti juoda olutta. :)

[/quote]

Ja lapset tykkää pöhnäisistä vanhemmistaan. Urpot.

[/quote]

Meillä ei ole lapsia. Olemme kahden aikuisen perhe. :)

Vierailija
22/25 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 21:35"]

[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 21:28"]

Miehellä jotain konjakkia, minulla punaviiniä. Kohta mennään saunaan ja siellä pitää perinteisesti juoda olutta. :)

[/quote]

Ja lapset tykkää pöhnäisistä vanhemmistaan. Urpot.

[/quote]
Ja missä sanottiin, että kirjoittajalla on lapsia? 
T. Siideriä juova lapseton (eikä edes raskaana)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 21:35"][quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 21:28"]

Miehellä jotain konjakkia, minulla punaviiniä. Kohta mennään saunaan ja siellä pitää perinteisesti juoda olutta. :)

[/quote]

Ja lapset tykkää pöhnäisistä vanhemmistaan. Urpot.
[/quote]

Hyi vittu että sä olet älyvapaa aasi. Kuka sanoi että hänellä lapsia?

Vierailija
24/25 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auringonhattu-uutetta ja finrexiniä. Sattuu kurkkuun.

Vierailija
25/25 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustikkakiisseliä (tosin ei lasissa vaan vanhassa jugurttipurkissa)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi