Ja, mitäs lasissa?
Kommentit (25)
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 21:35"]
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 21:28"]
Miehellä jotain konjakkia, minulla punaviiniä. Kohta mennään saunaan ja siellä pitää perinteisesti juoda olutta. :)
[/quote]
Ja lapset tykkää pöhnäisistä vanhemmistaan. Urpot.
[/quote]
Ja missä sanottiin, että kirjoittajalla on lapsia?
T. Siideriä juova lapseton (eikä edes raskaana)
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 21:35"][quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 21:28"]
Miehellä jotain konjakkia, minulla punaviiniä. Kohta mennään saunaan ja siellä pitää perinteisesti juoda olutta. :)
[/quote]
Ja lapset tykkää pöhnäisistä vanhemmistaan. Urpot.
[/quote]
Hyi vittu että sä olet älyvapaa aasi. Kuka sanoi että hänellä lapsia?
Auringonhattu-uutetta ja finrexiniä. Sattuu kurkkuun.
Mustikkakiisseliä (tosin ei lasissa vaan vanhassa jugurttipurkissa)
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 21:35"]
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 21:28"]
Miehellä jotain konjakkia, minulla punaviiniä. Kohta mennään saunaan ja siellä pitää perinteisesti juoda olutta. :)
[/quote]
Ja lapset tykkää pöhnäisistä vanhemmistaan. Urpot.
[/quote]
Meillä ei ole lapsia. Olemme kahden aikuisen perhe. :)