Miksi sinulla lukee FB:ssä koulutuksessa elämänkoulu?
Otsikossa se tulikin. Varmasti on joo kova elämä ja kaikkea sellaista koettu, mitä ei koulun penkillä koe. Mutta onko se ainoa syy siihen, että vapaaehtoisesti leimaat itsesi sossupummiksi ja alikoulutetuksi valkoroskaksi? Koska sellaisiahan elämäm_kovat_koululaiset nyt yleisesti ottaen ovat.
Kommentit (20)
Minun koulunkäyntini ei kuulu kenellekään ulkopuoliselle.
Saman minäkin haluaisin tietää ja millä tavalla "elämänkoulun" käynyt kokee olevansa "parempi" kuin muut ihmiset? ja mistä te elämänkoululaiset voitte tietää sitä, miten rankan elämänkoulun muut ovat käyneet? kaikki eivät vain mainosta rankkaa taustaansa ja ps. omakehu haisee aina paskimmalta!
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 19:20"]Minun koulunkäyntini ei kuulu kenellekään ulkopuoliselle.
[/quote]
No siihen koulutuskohtaanhan ei ole pakko kirjoittaa yhtään mitään, jos näin on. Miksi olet kirjoittanut siihen elämänkoulu?
Johan jonkun elämänkoululaisen piti tulla tänne miinustamaan!:D Oikeasti aika moni "elämänkoululainen" taitaakin olla vaan pelkkä lellipentu jolle esim. isoisovanhemmat ovat maksaneet kaiken ja muutenkin hemmotelleet pilalle niin ettei mikään sitten enää sujukaan kun ei rahaa tuputeta! Niin ettei elämänkoululaisen ole tarvinnut edes koulua käydä, samalla on jäänyt oppimatta hyödylliset taidot kuten mm. kirjoitustaito, kielioppi ja kokkaaminen kun ei ole kotityötunneilla tarvinnut olla! itse halveksun usempia näistä "elämänkoululaisista" etenkin jos ovat tuollaisia lellipentuja jotka vain asettavat itsensä muiden yläpuolelle ylpeillen muka "rankalla" taustallaan. Eri asia ovat sitten ne, joilla on ihan oikeasti ollut rankkaa.
Minä olenkin käynyt Elämän Kovan Koulun. EKK.
Mä olenkin käynyt elämän kovan korkea koulun! Pistäkää parenmaks professorit!
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 19:25"]
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 19:20"]Minun koulunkäyntini ei kuulu kenellekään ulkopuoliselle. [/quote] No siihen koulutuskohtaanhan ei ole pakko kirjoittaa yhtään mitään, jos näin on. Miksi olet kirjoittanut siihen elämänkoulu?
[/quote]
Juuri näin, tämän minäkin haluaisin tietää? onko kiva kehuskella elämänkoululla?
itse arvostan paljon enemmän sitä että kirjoittaa rehellisesti vaikka käyneensä Suomen surkeimman koulun, kuin että kehuu "elämänkoululla" tai "elämänkorkeakoululla" :D
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 19:27"]Minä olenkin käynyt Elämän Kovan Koulun. EKK.
[/quote]
No et ole koska se on Elämäm Kova Koulu.
Jäit kiinni!
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 19:29"]
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 19:25"]
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 19:20"]Minun koulunkäyntini ei kuulu kenellekään ulkopuoliselle. [/quote] No siihen koulutuskohtaanhan ei ole pakko kirjoittaa yhtään mitään, jos näin on. Miksi olet kirjoittanut siihen elämänkoulu?
[/quote]
Juuri näin, tämän minäkin haluaisin tietää? onko kiva kehuskella elämänkoululla?
itse arvostan paljon enemmän sitä että kirjoittaa rehellisesti vaikka käyneensä Suomen surkeimman koulun, kuin että kehuu "elämänkoululla" tai "elämänkorkeakoululla" :D
[/quote]Siksi kun se potuttaa joitakin ja saan siitä kiksit.
Olen filosofian maisteri, mutta en halua, että naapuruston wt-mammat pilkkaavat minua, joten salaan koulutukseni.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 19:37"]
Olen filosofian maisteri, mutta en halua, että naapuruston wt-mammat pilkkaavat minua, joten salaan koulutukseni.
[/quote] Siihen ei kyllä tarvi laittaa mitään..Mksi teet vapaaehtoisesti itsestä typerän oloisen?
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 19:46"]Sinähän tässä leimaat.
[/quote]
Kyllä se, että "elämänkoululaisten" ajatellaan olevan suomalaista valkoroskaa, on ihan yleinen fakta. Voit vaikka googlettaa elämänkoululainen tai elämämkoululainen. Truth hurts.
Elämänkoulua me kaikki käymme ja jotkut nyt vaan oppii sieltä enemmän. Monesti elämänkoulua käyneet ihmiset ovatkin elämässä viisaampia kuin kirja viisaat. Ei fysiikka tai matikka opeta selviytymistä ja elämän taitoja!
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 22:16"]Elämänkoulua me kaikki käymme ja jotkut nyt vaan oppii sieltä enemmän. Monesti elämänkoulua käyneet ihmiset ovatkin elämässä viisaampia kuin kirja viisaat. Ei fysiikka tai matikka opeta selviytymistä ja elämän taitoja!
[/quote] Söpöä :D
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 22:16"]
Elämänkoulua me kaikki käymme ja jotkut nyt vaan oppii sieltä enemmän. Monesti elämänkoulua käyneet ihmiset ovatkin elämässä viisaampia kuin kirja viisaat. Ei fysiikka tai matikka opeta selviytymistä ja elämän taitoja!
[/quote]
Ihanat yhdyssanavirheet !
Elämäm koulu on paras koulu mutta parhain on tosi korkea koulu!!!!! XD
Onko elämänkoululaiset jo niin kännissä ja räkälöissä laulamassa karaokee, etteivät pysty vastaamaan? Yhtään kunnollista selitystä ei ole vielä tullut.
"Koulutushistoriani ei kuulu kenellekään" ei ole uskottava selitys, koska facebookissa sen kohdan voi jättää tyhjäksi. Siihen ei ole pakko kirjoittaa mitään. Ei edes elämänkoulua.
Huvin vuoksi. Jokainenhan meistä sitä elämänkoulua käy, ilmoitti siitä facebookissa tai ei :D