BB 2014
Tässävaiheessa on nyt jo vähän tutustuttu asukkaisiin . Kertokaahan ketä laittaisitte nyt kotiin ? Ketä pidätte viihdyttävimpinä ? Ja mikälaisia uusia asukkaita haluaisitte taloon ?
Minä haluasin lähettää kotiin Tuulikin, Armin ja Jarnon ( se kartanon johtaja , en pidä tyypistä, mutta tulikohan nimi oikein ?) Onneksi Tommy jo heitettiin ulos, uhkaavan oloinen tyyppi , en pitänyt lainkaan.
Viihdyttävimpiä ovat Joni, Joonas, Markku ja Andte. Jotenkin pidän myös Tuijasta , hän ei ole paljon tullut esille mutta tytöllä on kiva pileke silmäkulmassa. Nimo ja Anna on kanssa ok, positiivisia tyttöjä. Jenna on ärsyttävä , mutta jotenkin luonnonlapsimaisuudessaan myös hauska. Jussi on hirveä tyyppi , mutta hyvä että joku tuo eloa taloon. odottelen koska naisten pinna palaa tuohon viisastelijaan.
Haluaisin taloon sellaisin 20v- 30v naisia ja miehiä, jotka olisivat hyväkuntoisia ja idearikkaista . Jokin pieni taloromanssin kehittymisen seuranta olisi kanssa hauskaa. En mitään panemista tai nakuilua kaipaa, mutta sellaista ystävyyden ja ihastumisen kehityksen seuraamista. Ihan parasta olisi jos taloon saataisiin tyttöpariskunta.
Kommentit (73)
Miksi te niitä hyvännäköisiä ihmisiä sinne kaipaatte? Ihan uteliaisuudesta kysyn, koska ei kai kukaan noista asukkaista niin susiruma ole että ei kestäisi katsella? Juu, kaunista ihmistä on kiva katsella mutta eikö se kauneus ole aika nopeasti katsastettu ja yhden päivän jälkeen se ulkonäkö ei enää riitä vaan saisi kyllä ne hyvännäköisetkin tehdä jotain pysyäkseen talossa.
Inhokit: Jarno, Andte, Tuija, Dani, Jonathan. Suosikit: Joni, Anna ja Jussi.
Andtesta tuli kännissä ihan vajaaälyinen. Puhekin oli suurimmaksi osaksi vain parin sanan mittaisia tokaisuja, jotka ei liittyneet tilanteeseen mitenkään. "Sinä siellä. Pantteri." Ja "Grrr....Mitäs siihen sanot?"
Ei nuo naiset ole muodokkaita, he ovat rehellisen läskejä. Turha sitä on kaunistella.
Kotiin vois lähtee Jussi , Jonna, Anne, Tuulikki ja Armi. Tilalle nuoria reilusti alle kolmekymppisiä ihmisiä. Muutama hyvännäköinen tyttö ja komea nuori mies ja sellaista toimeliasta sakkia, ei löhöäviä lihavia haukottelijoita.
Suosikki on nyt Joni ( Paras oli se kun Joni toimi ehkäisynä) , Dani, Nimo, Anna ,Joonas ja Jenna. Andten jutusta en tajua mitään ja Jussi on uskomattoman tyhmä, mutta heitä kyllä jaksaa seurata.
Mä tykkään Danista, Jonista, Jennasta, Jonathanista, Annasta ja ehkä vielä jostain (en ole kellarinväkeä pahemmin seurannut vielä).
Tykkään siis eläväisistä ihmisistä (mut ei niitä saakelin kellarin yhteislauluja). Jussi ON ÄRSYTTÄVÄ!
Mä haluaisin kotiin kaikki lihavat naiset ja sit ne kaljamahaiset miehet eli Markku ja Jussi. Tilalle silmänruokaa ja timmejä tyyppejä.
Suosikki on Jenna , mahtavan kovaääninen ja räävitön.
Mä haluaisin tappeluita ja kunnon riitoja. Huutoraivareita ja dramatiikkaa.
Tuulikki kotiin , seurasin Farmia ja en vaan pidä tuosta ihmisestä. Haluasin tilalle jokusen topakan ja urjeilullisen nuoren naisen ja miehen. Ei lisää homoja, 2 kyllä riittää. Missä lesbot ? Vai onko tuolla kellarissa muutama ?
Harmittaa kun nyt näkee MTV total paketilla BB 24/7 ilmaiseksi, mutta tämä on kyllä paskin BB ikinä. Ei hyvännäköisiä miehiä tai naisia, tai mitään räväköitä tyyppejä. Jotain perähikiältä kaivettuja juntteja ja ihan paskoja viikkotehtäviä. Todella tylsää.
Mä olen ajatellut että Jonna on lesbo. Halailee mielellään Tuijaa.
Mun suosikki on Nimo, se on niin ihana.
Jussi vois lähteä käsikädessä Tuulikin kanssa kotiin.
Haluaisin jonkun hyvännäköisen heteron taloon.
Kaikki muut kotiin paitsi Jonathan ja joonas, tilalle ei ketään.
Höh, olishan se aika tylsää seurata sit seuraavat 10 viikkoa Joonasta ja Joonatania kahdestaan.
Mä tykkään Markust aja Andtesta. Jenna on kans kiva. Haluaisin lisää ääntä ja toimintaa taloon.
JUSSI POIS HETI !
Tilalle joku pitkä ja roteva oikea mies.Ei mitään pallomahoja tai röökaavia homoja.
No on niillä ruuat tuolla, pakastepizzaa syödään. Kyllä kaikkia kohta väsyttää tuolla vitamiinin saannilla.
Sinne sais tulla sellainen terveysviikko , raakaruokaa ja paljon liikuntaa. Ja ohjaajiksi jotain liikunnallisia tyyppejä, jotka sitten jäisikin asukkaisksi. Voitais jatkaa sit sellaisella terveellisellä kotiruokalinjalla koko loppuaika ja katsoa miten paljon noi tuhdit tytöt laihtuu. Voitais niinku yhdistää tällänen painonpudotusohjelma ja BB.
Odottakaa, juon vähän lisää ja tuun ideoimaan site lisää.
Miten kaikki tuntuvat tykkäävän Jonathanista?
Tuotanto sais vähän aktivoida porukkaa. Sellanen olis hyvä et porukka kävis päiviksessä kertomaan mielipiteitä muista kisaajista, ja nämä sitten pyörisivät anonyymeinä teksteinä tv-ruudussa. Ja tuotanto vois lisätä sinne omia tekstejä joukkoon vähän sekoittamaan pakkaa. "Jenna on feikki", "jarno ei ole hauska" , yms vähän tuomaan jännitettä :)
Mä mietin samaa , mun miehestä Jonathan ei ole mitenkään tullu porukasta esille. Andte ja Jenna on ok.
Mä toivon , että noita porukoita vähän sekotettais. Muutama tyttö Kartanoon sieltä kellarista ja vaikka Dani ja Jaeno alakertaan. Haluaisin nähdä miten Jussi käyttäytyy kun on miehiäkin porukassa.
[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 09:27"]
Jennasta en pidä yhtään. Lappilainen tapa käyttäytyä ja olla muka niin "jätkää" ja laukoa naama huonosti peruslukemilla lakonista läppää. Surkeasti menee pieleen ja se ääni käheänä rääkyminen ja suu somasti supussa mutristelu on raivostuttavaa!
[/quote]
Omaan silmään se Jennan "hauska" käytös on esitystä. Minusta esim. kun meni sen vesitehtävän jälkeen pk-huoneeseen ja kysyi "oliko siellä käärmeitä??", niin huomasin ihan naaman eleistä, että yritti vaan esittää suloista ja tyhmää. Toivoisin, että lopettaisi esittämisen (mikäli nyt esittää). Jostain myös luin, että Jenna on normaali elämässäkin vain poikien kanssa.