BB 2014
Tässävaiheessa on nyt jo vähän tutustuttu asukkaisiin . Kertokaahan ketä laittaisitte nyt kotiin ? Ketä pidätte viihdyttävimpinä ? Ja mikälaisia uusia asukkaita haluaisitte taloon ?
Minä haluasin lähettää kotiin Tuulikin, Armin ja Jarnon ( se kartanon johtaja , en pidä tyypistä, mutta tulikohan nimi oikein ?) Onneksi Tommy jo heitettiin ulos, uhkaavan oloinen tyyppi , en pitänyt lainkaan.
Viihdyttävimpiä ovat Joni, Joonas, Markku ja Andte. Jotenkin pidän myös Tuijasta , hän ei ole paljon tullut esille mutta tytöllä on kiva pileke silmäkulmassa. Nimo ja Anna on kanssa ok, positiivisia tyttöjä. Jenna on ärsyttävä , mutta jotenkin luonnonlapsimaisuudessaan myös hauska. Jussi on hirveä tyyppi , mutta hyvä että joku tuo eloa taloon. odottelen koska naisten pinna palaa tuohon viisastelijaan.
Haluaisin taloon sellaisin 20v- 30v naisia ja miehiä, jotka olisivat hyväkuntoisia ja idearikkaista . Jokin pieni taloromanssin kehittymisen seuranta olisi kanssa hauskaa. En mitään panemista tai nakuilua kaipaa, mutta sellaista ystävyyden ja ihastumisen kehityksen seuraamista. Ihan parasta olisi jos taloon saataisiin tyttöpariskunta.
Kommentit (73)
Toi nuoretn ihmisten lihavuus on kyllä aika huolestuttavaa. Itse olen lievästi lihava , mutta ikää onkin 46v. Alle 30v olin laiha , sitten tämä liian mukava elämä alkoi näkyä vyötäröllä. Ei voi edes raskauksia syyttää, kun ne 3 lasta syntyivät jo ennenkuin lihominen alkoi. Mutta sen kyllä huomaa , että nuorena ei lihonut niin herlsäti , nyt vaikka kuinka koittaa liikkua ja katsoa mitä suuhunsa laittaa, ei hoikistu . Eli olen tyytynyt nyt siihen , että kunhan BMI on 25-26 välillä , kaikki ok.
Miten sitten käy tyuollaisen tytön , kuten Nimo, joka on todella lihava jo alle 20v ? Keski-iässä sitten vaan lihoo lisää ? Kauhea ajatus. Johtuuko tuo lihavuus siitä, ettei olla lapsenakaan liikuttu ja makeaa syödään päivittäin ?
Omat teinityttöni ovat laihoja, mutta tiedostan että meillä on makeaa tarjolla ihan eri tapaan kuin omassa lapsuudenkodissa. Koen siitä syyllisyyttä, mutta niin kauan kuin tyttäret ovat normaalipainoisia en puutu asiaan. Ja toisaalta en muutenkaan halua puuttua , koska en halua nuoria vartalostaan herkkiä naisia ahdistaa mihinkään syömishäiriöön.
Mutta mitäköhän tuntuu esim. Nimon äidistä ? Niin kaunis tyttö, mutta niin lihava. Varmasti äitikin suree asiaa , saattikka tytär itse. Voisi mennä seuraavaksi johonkin painonpudotusohjelmaan jos kerran tosi-tv on mieluinen.
Minä haluaisin tuolta kotiin Jarnon , Danin ja Markun. Koen , että noilla nuorilla miehillä on sovinistinen asenne naisia kohtaan. Andte ja Joonas suhtautuvat aivan toisella tavalla, ihailevat mutta eivät halveksu. Jussi, Joni ja Jonathan ovat taas jotenkin ihan sukupuolettomia.
Tuulikkia en haluaisi kuunnella lainkaan. Anne ja Armi ovat vanhempia naisia joille ikä on tuonut suvaitevuutta ja ymmärrystä, Tuulikki on kaikentietäjä.
Miks muuten talossa onkin noin pirusti J-alkuisia nimiä ? Jonna, Jenna, Joonas,Joni, Jussi,Jonathan... Hassua.
Toivottavasti tälläviikolla joku lähtee kotiin ja tulee joku uusi asukas. Muuten en jaksa seurata.
Mä haluaisin normaalipainoisia ihmisiä taloon. Ällöttää nää kommentit " kiva kun on tavallisen kokoisia suomalsisia naisia talossa" SIIS lihaviahan siellä on kaikki naiset paitsi Anna ja Jenna. Miehet on aika normaalipainoisia , mutta valtavia naisia sitten siiä vierellä. En ymmärrä , kai sitä ulkonäköäkin voisi vähän valintaprosessissa katsoa ! Voisko noi edes pistää laihdutuskuurille tuolla...
Mikä juttu toi Jonathanin pukeutuminen on ? Ei kai kukaan voi olla noin viluinen , turkki ja huppari päällä sisällä. Onko sillä jokin vamma jaloissa kun ov niin surkastuneet ?
Jennasta en pidä yhtään. Lappilainen tapa käyttäytyä ja olla muka niin "jätkää" ja laukoa naama huonosti peruslukemilla lakonista läppää. Surkeasti menee pieleen ja se ääni käheänä rääkyminen ja suu somasti supussa mutristelu on raivostuttavaa!
Joonatan kotiin. En tykkää. Jussi vaikka on ärsyttävä ohjeistuksissaan niin tuollainen täytyy tietenkin pitää talossa. Voi tulla vielä konflikteja. Anne kotiin, seinäruusu.
Annalla on varmaan tylsää tuossa kartanon porukassa, nuoria miehiä jotka eivät välitä edes jutella Annelle. Viihtyis varmaan paremmin kellarissa.
[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 15:25"]
Mä haluaisin normaalipainoisia ihmisiä taloon. Ällöttää nää kommentit " kiva kun on tavallisen kokoisia suomalsisia naisia talossa" SIIS lihaviahan siellä on kaikki naiset paitsi Anna ja Jenna. Miehet on aika normaalipainoisia , mutta valtavia naisia sitten siiä vierellä. En ymmärrä , kai sitä ulkonäköäkin voisi vähän valintaprosessissa katsoa ! Voisko noi edes pistää laihdutuskuurille tuolla...
[/quote]
Juu, kellarin nuorista naisista taitaa vain Anna olla normaalipainoinen. Pyöreitä näyttää kaikki muut olevan.. Armilla ja Tuulikilla tietenkin jo sen verran ikää, että painoa saa vähän ollakin. Anne kartanosta menee tietenkin tähän kastiin myös. Jenna ainoa hoikka, Anna ehkä normaalin BMI:n ylärajoilla.
Tämä kausi ehkä tylsin tähän mennessä tehätävien puolesta, mutta hyvä että kerankin normaaleja ihmisiä ja varsinkin naiset muodokkaita eikä laihoja luikkuja joista valokin paistaa läpi.. Varsinkin tuija ja nimo uskomattoman kauniita ja upeita naisia! Tuulikki, anne, jussi ja jarno joutaisivat pois. Miehistä ehdottomasti paras on andte.
Toinen tykkää tyttärestä ja toinen tyttären äidistä. Toki treenattua vartaloa on kiva katsella mutta nämä nykyiset asukkaat ovat normaalivartaloisia joita kuitenkin valtaosa ihmisistä on. Eivät kaikki kuluta kaikkea vapaa-aikaansa salilla vaan on muutakin elämää.. Jos nämä naiset eivät ole muodokkaita niin ne salikissatko ovat joilla on tottakai hyvä treenattu takamus mutta ei rintoja ollenkaan ja hartiat ovat kuin ladon ovet? Itse mieluummin katselen näitä "tavallisia" naisia. Mutta mielipiteitä on yhtä monta kuin on arvostelijoitakin :D
Tykkään Andtesta, Tuijasta, Jonista, Annasta, Nimosta, Joonaksesta
En oikein tiedä mitä ajattelen Armista, Markusta, Jonnasta ja Annesta
En tykkää Jonathanista, Jennasta, Danista, Jarnosta
En voi sietää Jussia
Analysoikaa mut nyt siis!
Mä en kestä Annaa, Jonnaa, Nimoa (ruvennut olemaan todella rasittava), Jussia, muut menee. Jennan huuto ärsyttää välillä.
kellarin porukka paljon raivostuttavampi kuin kartanon.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 19:47"]Mä tykkään Danista, Jonista, Jennasta, Jonathanista, Annasta ja ehkä vielä jostain (en ole kellarinväkeä pahemmin seurannut vielä).
Tykkään siis eläväisistä ihmisistä (mut ei niitä saakelin kellarin yhteislauluja). Jussi ON ÄRSYTTÄVÄ!
[/quote] tuijasta tullu juoruämmä.raportoi jonatanille mm Jarnosta. Ulos.
Tuija juoruu. Tullut ilkee puoli esiin.
Tykkään antesta. Tuntuu jotenkin et ihmisillä on moraalit kadonnut kokonaan ku twitteris haukutaan Jennaa ämmäks ja et sen pitäisi tappaa itsensä. Tuo on jo sakkojen arvoista haukkumista. Oletteko itse niin täydellisiä? Koko homma pitäisi lopettaa jos täydelliset tyypit vaan haukkuvat muita. Se lasketaan nettikiusaamiseksi
Kyllä noi lihavat naiset on kauniita, en kiellä. Mutta ei ne sen kummemmin normaaleja ole kuin jokin anorektikkokaan.
Markku on kyllä aika leppoisa. Varmaan välillä huvittaa noi nuorempien toilailut, mut ei mitenkään esitä olevansa vanha ja viisas. Toisin kuin äitinsä.