Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä teitä naisia oikein kiehtoo

Vierailija
30.08.2014 |

pankkimiehissä?

Pakko kysyä näin lauantai-illan kunniaksi. Kysymys nousi pintaan kun kaveri lähetti taas kuvan uudesta muijasta. 

Olemme molemmat saman ikäisiä, saman tason tehtävissä ja tienaan itse hiukan enemmän! Ulkonäöllisestikin aika lailla samaa sarjaa. Mutta erona se, että kaveri on finanssialalla ja minä teknologiateollisuuden palveluksessa. Kaverilla on naisia vaikka kuinka paljon, minulla hädin tuskin lainkaan. Saman ilmiön olen havainnut hänen kollegojensa kanssa: kauniita naisia riittää. 

Luulevatko naiset, että tavan back office -miehet pankissa tienaa jotain ökysummia ja 'menestyneet' insinöörit teollisuudessa eivät? 

Korostan: en syytä ketään mistään (kukin kiinnostukoon mistä haluaa tietysti) mutta tämä on nyt alkanut kaihertaa mieltä niinsanotusti :D

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 20:14"]

[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 19:05"]

Minulle on jäänyt tältä palstalta mieleen jonkun IT-naisen tilitys pariutumisen vaikeudesta, vaikka on miesvaltaisella alalla ja luulisi, että miehiä riittää. Mutta kun ovat niin hiljaisia ja ujoja, vaikeasti lähestyttäviä. 

Minua kiinnostaisi myös tämän ap:n sosiaaliset taidot. Ottaisin vävyksi mieluummin insinöörin kuin ekonomin ja tyttökin on enemmän tieteisiin päin kuin rahantekoon kallellaan. Onko minun tytöllä mitään toivoa, jos nämä saman alan ihmiset haaveilevat jostain tyhjäpäisistä hempukoista?

[/quote]

Tuota sosiaalisuutta toistellaan usein. 

Eikö muka ole olemassa naisia, jotka tahtoisivat rauhallisemman - jopa hieman jäyhän - miehen? Eikö kukaan nainen ole itse sellainen? Kaikkiko oikeasti haaveilevat jostain Stubbista? Luulisi ettei ainakaan itse toisenlaisella luonteella varustettu nainen jaksaisi sellaista kumppanina. Tiedä näistä sitten. 

Mitä omiin sosiaalisiin taitoihini tulee, niin sanoisin niiden olevan normaalit. Nytkin tosin kävin yksin metsässä juoksemassa (ja nautin siitä), jos se nyt jotakin kertoo. Työssäni kommunikoin ihmisten - myös asiakkaiden - kanssa päivittäin, eikä siinä ole mitään ongelmaa. 

AP

[/quote]

Ei ujohkot, rauhalliset tai sosiaalisesti varautuneet kauniit naisetkaan ole yhtä korkealla listassa kuin kauniit ja sosiaaliset & itsevarmat naiset. Niin se vain menee.

Vierailija
42/57 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 20:28"]

Kuinka paljon teet myyntityötä tai siihen verrattavaa vaikuttamista ns. kestitystä? Muillekin kuin toisille insinööreille? Iso osa liikemiehistähän joutuu juhlimaan työkseen.

[/quote]

No enpä juuri. Kestitykset on silloin kun asiakkaan edustaja haluaa tulla paikan päälle katsomaan jotakin. Ei kovin usein. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 20:33"]

Ei ujohkot, rauhalliset tai sosiaalisesti varautuneet kauniit naisetkaan ole yhtä korkealla listassa kuin kauniit ja sosiaaliset & itsevarmat naiset. Niin se vain menee.

[/quote]

Ei varmaan, mutta haluavatko tuollaisetkin naiset sen oman elämänsä Stubin?

Naisissa lienee vähemmän 'rauhallisia' kuin miehissä. 

Vierailija
44/57 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 20:28"]

[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 20:22"]

Mun mies on insinööri ja en vaihtaisi . Joten en osaa sanoa miksi sinulle ei löydy naista, tuskin se kuitenkaan ammattiin liittyy.

[/quote]

Ei kyse ole välttämättä siitä, ettei löytyisi, vaan siitä, että tämä kaveri vaihtaa naista kuin sukkia kun taas minulla ei olisi tuollaiseen mahdollisuutta. 

[/quote]

Todennäköisesti kaveri iskee aktiivisesti naisia. Pakkeja tulee paljon, mutta onnistumisiakin silloin tällöin. Ne onnistumiset ovat se osa, joka näkyy.

Vierailija
45/57 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohduta itseäsi sillä että se on saanut enemmän pakkeja varmaan jo tänään kuin sä tuut ikinä saamaan!!! ;)

Vierailija
46/57 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 20:36"]

[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 20:33"]

[/quote]

Ei varmaan, mutta haluavatko tuollaisetkin naiset sen oman elämänsä Stubin?

Naisissa lienee vähemmän 'rauhallisia' kuin miehissä. 

[/quote]

Olen itse juuri alussa ujo ja sosiaalisesti muutenkin rauhallinen, enkä ole koskaan tullut samalla persoonalla varustettujen miesten kanssa toimeen. Ekstrovertimpi ja puheliaampi kumppani tasapainottaa, muttei se tarkoita, että etsisin jotain Stubbin tyylistä miestä.

Kyllä sen on itsekin huomannut jo naisena, ettei ne mun ulkonäön perusteella lähestyneet miehet osanneet arvata, että en olekaan pirtsakan sosiaalinen :D Mutta tää on tiedossa ettei tällaisena pysty mieshaaremeita pitämään (ja sama komeilla sekä sosiaalisesti matalampaa profiilia pitävillä miehillä).

Vierailija
47/57 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta naista oikein tarvitset? Kaverillasi naiset vaihtuvat tiuhaan, koska eivät kestä häntä pidemmän päälle. Niinpä hänen myös täytyy jatkuvasti hakea uutta. Kuulostaa väsyttävältä. Parempi on olla tavallisempi, löytää yksi hyvä tyyppi ja perustaa hänen kanssaan perhe.

Vierailija
48/57 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään. Ammatilla ei muutenkaan ole minulle juurikaan väliä, paitsi jos on palomies. ;)

Vierailija
49/57 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Kaverilla on naisia vaikka kuinka paljon, minulla hädin tuskin lainkaan. Saman ilmiön olen havainnut hänen kollegojensa kanssa: kauniita naisia riittää. 

Luulevatko naiset, että tavan back office -miehet pankissa tienaa jotain ökysummia ja 'menestyneet' insinöörit teollisuudessa eivät? "

Montako naista haluat? Miksi perustelet naisten halukkuuden mieheen johtuvan hänen lompakon paksuudesta?

Vierailija
50/57 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetti kuvan uudesta naisesta? Mitä helvettiä, oletteko yläasteella?!

Vierailija
51/57 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, minä tykkään lähtökohtaisesti enemmän DI:stä kuin investointipankkiirista. Lähipiirissä on molempia. Tässä on toki pari ongelmaa:

1. en ole kaunotar, joten minun mielipiteeni ei taida painaa (vaikka olenkin fiksu, pidetty ja pärjäävä ja tienaan hyvin)

2. sinä et vaikuta mukavalta henkilöltä - et inssiksi etkä pankkiiriksi,  herne on liian syvällä ja poikittain sieraimessasi

Vierailija
52/57 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 20:14"]

[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 19:05"]

Minulle on jäänyt tältä palstalta mieleen jonkun IT-naisen tilitys pariutumisen vaikeudesta, vaikka on miesvaltaisella alalla ja luulisi, että miehiä riittää. Mutta kun ovat niin hiljaisia ja ujoja, vaikeasti lähestyttäviä. 

Minua kiinnostaisi myös tämän ap:n sosiaaliset taidot. Ottaisin vävyksi mieluummin insinöörin kuin ekonomin ja tyttökin on enemmän tieteisiin päin kuin rahantekoon kallellaan. Onko minun tytöllä mitään toivoa, jos nämä saman alan ihmiset haaveilevat jostain tyhjäpäisistä hempukoista?

[/quote]

Tuota sosiaalisuutta toistellaan usein. 

Eikö muka ole olemassa naisia, jotka tahtoisivat rauhallisemman - jopa hieman jäyhän - miehen? Eikö kukaan nainen ole itse sellainen? Kaikkiko oikeasti haaveilevat jostain Stubbista? Luulisi ettei ainakaan itse toisenlaisella luonteella varustettu nainen jaksaisi sellaista kumppanina. Tiedä näistä sitten. 

Mitä omiin sosiaalisiin taitoihini tulee, niin sanoisin niiden olevan normaalit. Nytkin tosin kävin yksin metsässä juoksemassa (ja nautin siitä), jos se nyt jotakin kertoo. Työssäni kommunikoin ihmisten - myös asiakkaiden - kanssa päivittäin, eikä siinä ole mitään ongelmaa. 

AP

[/quote]Kyllä on olemassa naisia, jotka haluavat rauhallisemman miehen, mutta nämä samaiset naiset eivät halua playeria, jollainen sinä taas haluaisit olla.

Vierailija
53/57 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 21:03"]

Ap, minä tykkään lähtökohtaisesti enemmän DI:stä kuin investointipankkiirista. Lähipiirissä on molempia. Tässä on toki pari ongelmaa:

1. en ole kaunotar, joten minun mielipiteeni ei taida painaa (vaikka olenkin fiksu, pidetty ja pärjäävä ja tienaan hyvin)

2. sinä et vaikuta mukavalta henkilöltä - et inssiksi etkä pankkiiriksi,  herne on liian syvällä ja poikittain sieraimessasi

[/quote]

Mikä herne? Olen mielestäni ollut aika asiallinen tässä keskustelussa. Mitään vihanpurkauksia en tietääkseni ole päästellyt..? 

Ehken sitten ole mukava henkilö, mutta kiinnostaisi kyllä tietää millä perusteella sanot noin :D

Vierailija
54/57 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 21:16"]

[/quote]

Mikä herne? Olen mielestäni ollut aika asiallinen tässä keskustelussa. Mitään vihanpurkauksia en tietääkseni ole päästellyt..? 

Ehken sitten ole mukava henkilö, mutta kiinnostaisi kyllä tietää millä perusteella sanot noin :D

[/quote]

Jotenkin kirjoituksesi vaikuttaa siilipuolustukselta. Ehkä siellä piikkien alla on kuitenkin ihan kiva mies piilossa.

Jos haluaisit sellaista samanlaista liehittelevää huomiota kuin rikkaaksi oletettu tai rikkaaksi tiedetty pankkiiri, sinun tulisi olla tosi komea, charmikas, taitava käsittelemään naisia tai jotain muuta vastaavaa. Sellainen mukava perus-dippainssi, joka minuun vetoaa on kuitenkin mutkaton oma itsensä - toki saa olla kohtelias naiselle muttei naistenmies, ja sitoutuvaa tyyppiä. Eli niitä naisia ei ole tarkoitus ilmestyäkään joka kulman takaa, koska sen insinöörin vetovoimasta osa on sitä, että se osaa nauttia olostaan sen yhden viehkeäksi kokemansa naisen kanssa.

t. Tuo, jolta kyselit perusteluja 

Vierailija
55/57 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 21:16"]

[/quote]

[/quote]

Naiset ei pidä siitä että heidän parinvalintatapojaan analysoidaan. Siinä nimittäin tekopyhyys loistaa, ja kukaan ei tykkää kun siitä piikitellään! :)

Vierailija
56/57 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 00:14"]

Naiset ei pidä siitä että heidän parinvalintatapojaan analysoidaan. Siinä nimittäin tekopyhyys loistaa, ja kukaan ei tykkää kun siitä piikitellään! :)

[/quote]

Juuri näin. 

Täältäkin voisi sivukaupalla kaivaa naisten ketjuja vaatimuksista miehen koulutuksen, ammatin ja tulojen suhteen. Sitten kun joku kysyy asiasta, kaikki on vaan "ei se mitään merkitse" ja "minä oikein pidät meitä naisia? Meitäkö kiinnostaisi miehen tulot tai ammatti"

Vierailija
57/57 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi