Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

YRITYS PÄÄLLÄ 2014

30.08.2014 |

Tervetuloa lämminhenkiseen tsemppausryhmään! Tämä ketju sai alkunsa ”toukokuun vauvasta haaveilevat” ryhmästä, kun kaivattiin vähän pitempää ketjua vauvaa yrittäville. Tänne uuteen ketjuun voidaan kerääntyä yhdessä kuumeilemaan, piinailemaan ja jännäilemään me kaikki vauvaa aktiivisesti yrittävät. 

Kerro lyhyesti itsestäsi ja jos haluat listalle jännäämään, ilmoita kiertopäiväsi!

Alla kuumeilijat ja plussanneet ketjun aloitushetkellä. Kuka tahansa voi kopioida listan ja päivittää sitä!

TILANNE 30.8.2014

Haaveilija86 kp56/49-56

Anndikke kp34/33 yk3

Miisu kp34/?? Yk13

Zaron kp31/26-28 yk14

Hope2015 kp30/27-31

Kuumeilija91 kp30/31 yk3

Louise82 kp30/24-27

Nanna Ida kp 30/28-32 yk 3

Nemor kp29/23-28 yk5

Nienor kp29/

Kia79 kp29/?? yk1

Lauraiidavi kp27/28-30

Niiskuneitii Kp27/27-28 yk4?

Elowena kp24/28-31 yk1

Kaziska kp24/25-29 yk2

Tiuku89 kp24/27-30 yk3

Enninkeri kp23/27-32 ya 8/2013

Eliine87 kp22/30 yk2

Huolestunut ensiyrittäjä kp22/30 yk?

Yossuko kp22/32-36 yk8

Bellablue kp21/28 yk5

Mikka kp21/28-29 yk1

Cias kp21/29 yk9

Nelekas kp21/28-30 yk2

Lina87 kp20/27-29 yk2

Toivetta täynnä kp20/30-32 yk12

Josefiina 87 kp17/30 yk1

Dimou kp16/34-38(?) yk2 

Mimsuli kp16/28-31yk 5

Ipa86 kp15/40 yk8

Heikkulin kp11/23-30 yk2

Kukkaistyttö88 kp10/32(?) yk7, km jk yk3

Legolatar kp9/32 yk 4

Saffelson kp8/26-29 yk17

Tiikerikuu kp8/26-33 yk4

Exile kp7/30 yk6

Sane kp5/25-30 yk2 km jk

Annhaa kp4/27? ya 7/2013

TS kp3/28? yk1

Mimmutti kp3/28 yk2

Mymmeli89 kp2/32 yk2 

Orchid87 kp2/26-28 yk4

Jelevel

TOUKOKUUSSA PLUSSANNEET: Tepsuttelija, Jonsteri, Neppisnei, Ankinen, Tuulianniina, Vaimomamma, Johannanora91

Perustamme kuumeilijoille myös jatkoryhmän. Tästä ketjusta plussanneet voivat jatkaa kuukausiketjujen lisäksi myös meidän omaan "yritys päällä 2014 plussanneet" ketjuun. Näin juttu jatkuu tutussa porukassa raskauduttuakin!

Kommentit (2507)

Vierailija
601/2507 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elä nyt Legolatar, emmä vielä mihinkään mee :)

Kiitos kaikille ihan tuhannesti! Huippuporukka täällä kyllä.

Hihii, mummojen kuukausi :D

602/2507 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikainen päivitys taas kaiken tämän kiireen ja työstressin keskellä. Ainakin Toggolino on saanut plussan, joten ONNEA hirmuisesti, toivotaan, että kaikki sujuu hyvin ja teillä on 9 kk:n päästä oma pieni ihminen sylissä :)

Mulla menossa jo kp 11, mutta ei olla vielä edes aloitettu yrittämistä. Ei niin minkäänlaisia haluja, liikaa kiirettä ja sitä saamarin työstressiä, että sekstailu ei käy edes mielessäkään ja jotenkin kuvottaa koko ajatuskin. Joten voi olla, että tämä kierto jää käyttämättä hyväksi.

- Josefiina87 kp 11/28 yk 4 -

Sisältö jatkuu mainoksen alla
603/2507 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuinka IHANAA Toggolino! Tuhannesti onnea sinne ja oikein onnellista odotus aikaa sulle! <3

Elowenalle syvimmät pahoittelut! Kuinka epäreilua voi elämä joskus olla! Jaksamisia sulle!

ON: Tänne ei kuulu mitään uutta! Ei ole edelleenkään yhtään menkka tuntemuksia ja kp taitaa olla jo 43.. Kai sitä täytyy taas "sortua" huomenna testailemaan kun viime testistä on jo viikko..

Carita kp43 yk3

604/2507 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon onnea Toggolino! :)

Olen pahoillani puolestasi Elowena :( nyt vaan tsemppiä uuteen kiertoon!

Olen tässä miettinyt kun moni on kokenut keskenmenon jos toisenkin ja kohtukuolemiakin on toisille tullut eteen. Miten ihmeessä siitä selviää? Tuntuu että itsellä varmaan pää hajoisi surusta. Ihailen suuresti sitä kuinka vahvoja naisia meillä täällä on ja jotka pää pystyssä jaksaa yrittää uudelleen ja uudelleen vastoinkäymisistä huolimatta!     Isot tsemppihalit ihan kaikille!

Mikka 20v toinen toiveissa

605/2507 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa!

ei tässä muuta voi sanoa kuin syvälle tipahdettiin ja pahasti! 

Keskenmeno tuli15.10  viikolla 10+1 :(((((  ja tämä oli jo toinen! Mikä epäonni!

olen ollut vähä pidempään sairaslomalla otti senverran koville! Ja kivutkin ovat olleet pahempia :/ 

mutta silti toive vauvasta on! Ehkäpä seuraava pieni on se sikeä tapaus! 

606/2507 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toggolino hurrrjan paljon onnea!! :) Tarrasukkia matkaan. ♡

Tämä mummokerholainen lähti uudelle kierrokselle tänään. Ovulaation jälkeen ei ollut niin mitään tuntemuksia joten oli tosi vahva tunne että ei vieläkään meille.. silti pettymys on suuri. :(

Tsempit ja halit kaikille!

Kia79 kp1/25-29 yk4

607/2507 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei Vaimomamma! :( Samaten Elowena. Tosi kurjaa. Toivottavasti olo on jo parempi sekä fyysisesti että henkisesti! Tsemppiä jatkoon!

Toggolinolle onnittelut :)

).( Oon mittaillut aamulämpöjä tässä kierrossa omaksi viihdykkeeksi enkä oo kyllä saanu oikeen selkeää käyrää, vaan tuntuu vaihtelevan aikalailla. No katsotaan, josko nyt pysyisi lämmöt ylempänä kun ovis on oletettavasti jo ollut. Tästä kierrosta tullee n. 30-päiväinen oviksen tikuttelun perusteella. Viimeksi olikin 32 päivää niin toivottavasti jää vähän lyhemmäksi niin en ehdi ihan niin paljon kaikkea kuvitella ennen menkkoja (miten niin luovutusmieliala?).

ENNINKERI kp16/27-32 yk16

Vierailija
608/2507 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimomamma89: Olen todella pahoillani. Jaksamista sinulle! ♥

Kia79:lle tsemppiä uuteen kiertoon. :)

609/2507 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chummy: mä syön macaa tabletteina. Nielaisen äkkiä veden kaa, niin ei maista :) Ostin niitä ison purkin virolaisesta apteekista. En osaa kyllä sanoa, onko niistä ollut mitään hyötyä. Viime kierrossa eli kierrossa, kun ne aloitin, tuntui, että himot kasvoi suuresti... Mutta ei kyl tässä kierrossa enää ;) Mieskin niitä välillä napsii.

Toggolino: tuo antaa uskoa... Mullakin ollut nyt ihan oudon kuivaa, tosi vähän limoja. Ovisviiva kyllä tulee, mutta muuten hirveän vähän oloja.

Nera: hyvä uni! Ja paljonpuhuva... Itsekin oon välillä ihan valve-elämässä sekaisin, että mikä tämä tikku nyt oli, ovulaatio- vai raskaustikku ja mitäs tässä oonkaan testaamassa. Ei ihme, jos uniinkin ujuttautuvat!

Vaimomammalle suuret osanotot :( Varmasti rankkaa, kun oli noin pitkällä :( :( Ja vielä toinen kerta jo. Kovasti jaksamista, ja energiaa uuteen yritykseen!

Harmit ja tsempit myös Kialle.

Ovisviiva on tänään ollut vahva plussa koko päivän. Oon testannut kolme kertaa, kun oli eri merkkisiä testejä, ja halusin molempia kokeilla ja sekä ihan aamusta että iltapäivästä. Vielä äskenkin oli plussaa. On myös juilinut mahaa, elohiirtä ja pistostuntemuksia. Eli otaksun, että ehkä jo yöllä on hormonitaso ollut huipussaan, ja ovista tekee juuri nyt. Tänään vielä varmistussessiot edessä, mutta huomenna ei kyllä jaksa ennää... Ei vanha jaksa ;)

Mulla joskus tuntuu vahvaa noin minuutin kestävää pistämistä ovulaation aikaan (kuten esikoista tehdessä, siis ihan juuri silloin tekemisen aikana muistan, että tuntui), mutta aina en sitä huomaa. Ei mitään isoja kipuja, ei kyllä koskaan muulloinkaan. Menkoista särkee selkää yhden päivän ja vähän tuikkailee ja turvottaa. Mut nyt ei niitä menkkoja enää tuu, ei suinkaan!! :) Eikä tuu kellään muullakaan! Nii!

TildaDee yk12 kp5

610/2507 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohoh, vinksahti. Siis TildaDee kp12 yk5, hah.

611/2507 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AnnMai, Elowena, Vaimomamma, Ahaaa olikohan vielä joku muukin?! Mä niin tiedän miltä teistä tuntuu. Itsestäni tuntuu siltä, että elän tällä hetkellä sellaista tuskaa jota en toivoisi kenenkään kokevan. Esikoisen kohdalla oli tosi vaikeeta tulla raskaaksi ja näköjään toisen kohdalla on vieläkin vaikeampaa. Olen nyt kaikenkaikkiaan ollut neljä kertaa raskaana, mutta yksi lapsi meillä vasta on. :( Miten se onkin toisille niin vaikeeta?

Äiti11 (36v.) kp10/? ya 08/2013, km 05/2014 ja 10/2014

612/2507 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti: Kauhee ku tuntuu et nyt ihan oikein kasaantui näitä keskenmenoja tänne :( Vaikka itselläkin jo aikaa siitä mutta kun tuli puheeksi. Ja sama juttu mulla, jos tulen vielä raskaaksi ja neuvolaan asti pääsen tulee neuvolakorttiin merkintä: monesko raskaus : 5. / lapsia: 1.  Onnekas kuitenkin olen kun meillä edes tuo yksi lapsi on <3 

Äh, menipä masentavaksi ja tuli hirveä ikävä meidän enkelivauvaa :( Mun ovistuntemukset katos tän masentavan aiheen keskellä, huoh.

Ahaaa kp 11/30 ya 11/2013, km 02/14 ja 07/14, kem 10/14

613/2507 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti11 ja muut ; tiedän hyvin miltä se tuntuu, suoraan sanoen aivan kun sydämeen tulis aukko! 

Ja kun toive oli jo että meillekkin syntyisi toukokuussa vauva ja sitten kaikki on historiaa! Tämä viimeisin km oli pahin kokemus ikinä, kun olin jo niin lähellä ns "maagista rajaa" viikkoa 12. 

Tämä kaikki jäi taas haaveeksi, silti se Vauvakuume ei katoa minnekään äidiksi haluaminen on niin vahva tunne, olisin ikionnellinen jos saan edes yhden nyytin syliini <3 

En halua kokea enään yhtään keskenmenoa vaan että kaikki menisin hyvin, ei pidä enään paikkansa että vaikka on kaikki pahimmat raskausoireet että vauva pysyy matkassa ja että jos tulee vuotoa "se on normaalia" ei ole ! se on todettu nyt jo kaksi kertaa! 

Mutta silti toivon että saamme lapsen ensi vuonna tai viimestään 2016! Monet sanovat, että miks ette hanki jo lapsia, ei niitä lapsia hankita vaan niitä saadaan lahjana! 

Peukut vaan silti pystyy meille kaikille! <3

614/2507 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!
Pahoittelut keskenmenon saaneille, se on varmasti kova paikka.. mutta onneksi ette ole menettäneet toivoanne omasta nyytistä; sitä odotelaan täälläkin..

Huolestunut Ensiyrittäjä (20v) km 10/2014

615/2507 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toggolinolle hirmuiset onnet <3 JIPPII! Täytyy sanoa sama kuin Grazymay, kun luin sun kirjotusta, ettet luota yhtään tähän kiertoon. Minäkin ajattelin, että se on plussa nyt. Niin se vaan menee.

Mulla kans jäi lh-huippu tikuttamatta ja olin ihan varma etten raskaudu. Sieltä se plussa tuli mullekin kun sitä vähiten odotti. Harrastakaa tasaisesti koko kierto, ei tuu pakkopullaa ja ei tarvii niin laskeskella <3

Pahoinvointi on alkanut, todella ällöä, mut silti niin ihanaa <3

Maanantaina varhaisultraan.

Tsemppiä teille kaikille hirmuisesti yritykseen, älkää luovuttako <3

JokoNyt 6+6

616/2507 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin, olin oikeassa itseni suhteen.. täti tuli tänään! Sentään en nostanut odotuksia liian korkealle, kohta uuteen yritykseen! Tsemppiä piinailijoille :)

Yemi kp 1/28-32 yk 2

617/2507 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka, 

Tulinpa nyt tännekin ilmoittamaan että tipuin eilen tuolta odottajien ryhmästä,  kovaa ja korkealta. Kävin eilen varhaisultrassa toteamassa että sykettä ei löydy ja että alkio on luultavasti menehtynyt pari viikkoa sitten. Mitään vuotoa mulla ei oo vielä ollut joten tässä nyt odotellaan että tuleeko pieni ulos itsestään vai joudunko Jorviin lääkkeelliseen tyhjennykseen... Fiilikset onniin maassa lun vaan voi olla.Yritän tässä keräillä itseäni että selviäisin töihin. 

Lisäbonuksena ultrassa selvisi että mulla on kaksiosainen kohtu. Jäi vähän epäselväksi, että mitä se oikein tarkoittaa, ilmeisesti ainakin vaikeuttaa synnytystä ja aiheuttaa ennenaikaisuutta. Lyhyellä googletuksella kuulosti ihan lapsettomuustuomiolta....

Pahoittelen synkkäsävyistä viestiä. Menee varmaan aikansa että tän asian yli pääsee. Tsemppiä kaikille piinailijoille, hirveesti tarrasukkia!

T. Tiikerikuu ( tänään ois ollu rv 8+5, sen sijaan keskeytynyt keskenmeno viikolla 6)

618/2507 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

TIIKERIKUU: Olen niin pahoillani, tsemppiä <3

Kyllä nyt tulee jatkuvasti todella huonoja uutisia :(

619/2507 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimomamma ja Tiikerikuu... todella pahoillani surusta joka teidän pakotetaan käymään läpi. Samaa ei toivoisi yhtään kellekään. Ihana kuitenkin, että olette jaksaneet palata tänne meidän kanssa jännäilyhommiin. Suuren suuri virtuaalinen voimahalaus molemmille ja tsemppiä tulevaan! :)

Melkoista vuoristorataa täällä, mutta toivotaan, että pian saadaan joltakulta niitä plussauutisiakin!

620/2507 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiikerikuu: Eikä :( Voi kamala, olen tosi pahoillani ja muistan tuon kamalan tyhjyyden tunteen. Mulla kans keväällä piti olla rv 8+1 mutta selvis ultrassa että pieni olikin n. viikolla 6 :( Ja lääkkeelliseen tyhjennykseen jouduin. Voimia voimia rutosti sinulle.  <3

Tuohon kaksiosaiseen kohtuun, mun tutulla on myös kaksiosainen kohtu ja se selvisi VASTA rakenneultrassa, jolloin molemmat kohdun osat oli samankokoiset. Oli siis toisella puolella vauva ja toisella puolella tyhjä osa ja tämä tyhjä kohdunosa kasvoi samaa tahtia kuin se osa missä vauva oli. Vauvalla siis ahtaat tilat mitä pidemmälle raskaus eteni. Hänellä oli vielä kaksi synnytyskanavaakin, mikä oli mulle niin utopistinen juttu että en yhtään muista miten sitä tutkittiin kun tuntui niin käsittämättömältä. :O Mutta siis asiaa seurattiin loppuraskauden ajan ja jossain vaiheessa se tyhjä kohdunosa ei enää kasvanut ja rupes "surkastumaan" joten vauva sai kölliä masussa ihan laskettuun aikaan asti kunnes synnytys (normaali alatiesynnytys) alkoi :) Ja terve lapsi tuli maailmaan <3

Kerroin tämän siis siksi että toisin vähän lohtua tilanteeseesi koska varmasti olo on jo muutenkin tosi kurja, saati että saa tuollaisia kamalia keskenmenouutisia. Keskeytynyt keskenmeno on niin julma asia. :(

ON: Ei näiden hirmuisten uutisten jälkeen omanapajuttuja kun ei viitsi valittaa ns. "tyhjästä". Ovista vaan odotellaan.

Ahaaa kp 12/30 ya 11/2013, km 02/14 ja 07/14, kem 10/14