YRITYS PÄÄLLÄ 2014
Tervetuloa lämminhenkiseen tsemppausryhmään! Tämä ketju sai alkunsa ”toukokuun vauvasta haaveilevat” ryhmästä, kun kaivattiin vähän pitempää ketjua vauvaa yrittäville. Tänne uuteen ketjuun voidaan kerääntyä yhdessä kuumeilemaan, piinailemaan ja jännäilemään me kaikki vauvaa aktiivisesti yrittävät.
Kerro lyhyesti itsestäsi ja jos haluat listalle jännäämään, ilmoita kiertopäiväsi!
Alla kuumeilijat ja plussanneet ketjun aloitushetkellä. Kuka tahansa voi kopioida listan ja päivittää sitä!
TILANNE 30.8.2014
Haaveilija86 kp56/49-56
Anndikke kp34/33 yk3
Miisu kp34/?? Yk13
Zaron kp31/26-28 yk14
Hope2015 kp30/27-31
Kuumeilija91 kp30/31 yk3
Louise82 kp30/24-27
Nanna Ida kp 30/28-32 yk 3
Nemor kp29/23-28 yk5
Nienor kp29/
Kia79 kp29/?? yk1
Lauraiidavi kp27/28-30
Niiskuneitii Kp27/27-28 yk4?
Elowena kp24/28-31 yk1
Kaziska kp24/25-29 yk2
Tiuku89 kp24/27-30 yk3
Enninkeri kp23/27-32 ya 8/2013
Eliine87 kp22/30 yk2
Huolestunut ensiyrittäjä kp22/30 yk?
Yossuko kp22/32-36 yk8
Bellablue kp21/28 yk5
Mikka kp21/28-29 yk1
Cias kp21/29 yk9
Nelekas kp21/28-30 yk2
Lina87 kp20/27-29 yk2
Toivetta täynnä kp20/30-32 yk12
Josefiina 87 kp17/30 yk1
Dimou kp16/34-38(?) yk2
Mimsuli kp16/28-31, yk 5
Ipa86 kp15/40 yk8
Heikkulin kp11/23-30 yk2
Kukkaistyttö88 kp10/32(?) yk7, km jk yk3
Legolatar kp9/32 yk 4
Saffelson kp8/26-29 yk17
Tiikerikuu kp8/26-33 yk4
Exile kp7/30 yk6
Sane kp5/25-30 yk2 km jk
Annhaa kp4/27? ya 7/2013
TS kp3/28? yk1
Mimmutti kp3/28 yk2
Mymmeli89 kp2/32 yk2
Orchid87 kp2/26-28 yk4
Jelevel
TOUKOKUUSSA PLUSSANNEET: Tepsuttelija, Jonsteri, Neppisnei, Ankinen, Tuulianniina, Vaimomamma, Johannanora91
Perustamme kuumeilijoille myös jatkoryhmän. Tästä ketjusta plussanneet voivat jatkaa kuukausiketjujen lisäksi myös meidän omaan "yritys päällä 2014 plussanneet" ketjuun. Näin juttu jatkuu tutussa porukassa raskauduttuakin!
Kommentit (2507)
Nyt on pakko tulla onnittelemaan sua Toggolino!!! Sinä olet plussan todellakin ansainnut! :) Ihanaa!
Tänne ei mitään. Edelleen olen vähän allapäin, enkä ole jaksanut tännekään kirjoitella... Parempi suunnata energia ja ajatukset johonkin muuhun.
Cecilja 8/28-29 yk 13
Ennenkeri kerkisikin päivittää listan tälle päivälle juurikin sama mielessä minulla !!
Toggolinolle oikein paljon onnea, jo olikin sinun vuorosi <3
Nepalalle pahoittelut menkoista !
Elowena, tervetuloa takaisin tänne <3 Olen pahoillani keskenmenostasi, toivottavasti uusi tärppi tulee nopeasti ja hyvä että pääsette yrittämään uudelleen heti ! <3
OVISPLUSSASTA sen verran, olen ainakin itse mieltänyt asian niin että kun plussa tulee niin vuorokauden sisällä pitäisi sitten tapahtua hedelmöitys ? Toki hyvähän se on jo vähän ennakkoon varautua koska siittiöithän elävät muutamia vuorokausia sisällä..
ON: Peittoja on heiluteltu ahkerasti ja oviskipuja on ollut havaittavissa eilen ja tänään. Limoja on ollut runsaasti. Gyne oli oikeassa että jos ovis tulee niin tulee myöhään, mutta onneksi se tuli. Paljon paremmin mielen odottamaan loppukiertoa !
Hopehope 18/30-38 yk 7
Dimou ja Chummy: kuulostaapa tutulta! Mullakin on nyt jo viikon "tehnyt" menkkoja eli alavatsa kipuilee jatkuvasti, samoin alaselkä, mutta testit vaan negailee. Ja nämä on sellaisia ihan selkeitä menkkatuntemuksia, erotuksena niistä alavatsakivuista jotka tulivat minulla virtsatieinfektiosta. Blaah. Kun toivois vaan että tulisivat nyt sieltä, tää kierto vaan venyy ja vanuu ja herättelee turhia toiveita - kai se täytyy taas perjantaina se nega testata jos ei menkat oo alkaneet sitä ennen. Tosi tylsää vaan odotella ja kärvistellä.
Ja sitten taas toisaalta, tein testin eilisaamuna ja siinä hyvällä tahdolla saattoi nähdä viivanpaikan. En nyt tästä niin hirveästi innostu kun mies esimerkiksi ei nähnyt sitä lainkaan...luultavasti kuvittelin minäkin. Nyt mennään jo niin pitkillä päivillä, että sitä helposti lähtee haaveet käsistä ja tulkitsee kaiken niinkuin parhaalta tuntuu, eli plussana. Mutta siis testaan perjantaina, jos ehdin käydä ostamassa testejä sitä ennen. Hirveästi menee rahaa niihinkin tällaisissa pitkissä kierroissa, tätä kiertoa olen testannut jo neljästi! Ja neganeganega. Ja se outo viivanpaikka...voi huokaus. Ei minua sinänsä edes hirveästi harmita, etten varmaankaan ole raskaana, tämä yritys on niin alussa vielä. Toivoisin vaan, että pääsisi jatkamaan yrittelyä, tämä menkkojen odotus on syvältä. Outoa on kyllä sekin, että seksi on onnistunut viime päivinä hyvin, vaikka normisti just ennen menkkoja siitä ei ole tullut mitään kun hankaa ja sattuu. Eli ota nyt tästä selvää. Perjantaita odotellessa.
Illusia86 kp34/?, yk1
Ai niin ja tietysti aivan hurjasti onnea sinulle Toggolino :)! Oikein kaunis plussa!
TOGGOLINO: Onnea ihan hirveästi, mä olen niin onnellinen sun ja teidän puolesta, vau <3
ELOWENA: Vielä täälläkin keskustelussa tsemppiä ja voimia, sua odotellaan takaisin plussanneiden puolelle <3
Tsemppiä kaikki kuumeilijat, olette niin tervetulleita plussanneiden joukkoon!
Kukkaistyttö88 rv 7+6
Ainiin, tuossa aiemmin oli muistaakseni puhetta "poppakonsteista", joista voisi olla apua raskautumisessa. Itse kävin eilen ostamassa maca-jauhetta. Luvattuja vaikutuksia on mm. kuukautiskierron häiriöiden korjaaminen sekä seksuaalivietin lisääntyminen. Eli ainakin välillistä apua voisi olla luvassa. ;) Varoituksena muille, että jauhe ei kyllä ole mitään herkkua. :D Täytyy kokeilla eri ruokia/juomia mihin sitä sekoittaa... Onko muilla kokemusta maca-jauheesta tai ehdotuksia mikä peittäisi hyvin sen ei-niin-herkullisen maun?
Toggolino: Mikä ihana kuva! On ihan mahtava uutinen, vielä noin pitkän yrityksen päätteeksi! Nyt saatte itkeä ja nauraa, vuorotellen ja yhtäaikaa! Onnea vielä kerran! <3 Jospa tää lokakuu olis meidän seniorinaisten. ;)
Elowena: olen niin pahoillani! Onneksi tosiaan olet toipunut nopeasti fyysisesti. Voihan olla, että kun noin aikaisessa vaiheessa menee kesken spontaanisti, niin ei ole mitään syytä tauolle. Toivottavasti tärppää pian uudelleen ja se sit pysyy kans!
Omaa: Argh, dpo6. Eli lähipäivinä alkaa se rasittava piinailujakso. Pitää jo keksiä kaikkea tekemistä ja miettimistä, etten vaan ala ylianalysoimaan tuntemuksia ja oloja. Plussa olis tietenkin se halutuin vaihtoehto, mutta melkein tässä jännitän yhtä paljon menkkojen alkamispäivää: mikä tuleekaan tämän kierron luteaalivaiheeksi?! Jotenkin toivon, että aikainen ovis (muille siis normaali kp15) tarkoittaisi edes hieman pitempää luteaalivaihetta...
Kiitos teille kaikille ihanille onnitteluista :)
Ihan hurjasti paljon tsemppiä ja suuret pahoittelut Elowena!
Cecilja, leuka ylös, kohtahan siellä on jo oviskin hollilla! Ahaaa, miestä vaan viettelemään mars :)
Toggolino, en uskalla vielä laittaa mitään allekirjoitusta
Hei, Naiset!
Mä kuulin plussanneiden puolle iloisia uutisia!! Onnea Toggolino ihan suunnattoman paljon!!!Tiedätkö, minussa on vähän noidanvikaa ja kävin toissapäivänä lueskelemassa teidän kuulumisia ja kun kohdallasi mainitsit jossakin kirjoituksessa, että aika normaali kierto, etkä laskisi nyt tämän varaan mitään niin mulle tuli tosi vahva tunne siinä lukiessasi kuulumisiasi, että nyt plussaa Toggolino. Ihanaa!!! Tarraa & liimaa matkaan niin maan pirhanasti! <3
Elowenalle myös halaukset vielä ja onnea matkaan uuteen kiertoon. Sanotaan, että nainen raskautuu keskenmenon jälkeen helpommin ja ne tosi hedelmälliset kierrot olis 3-4 kierto, mutta toivon pikaista tärppiä sinulle, sillä se parantaa myös haavojakin. <3
GrazyMay rv 8+3
Toggolinolle supersuuret onnittelut!
Elowenalle voimia! Jotenkin siihen keskenmenon mahdollisuuteen ei usko ennen kuin se oikeasti tapahtuu. Inhottavaa on se, että nyt kun niitä on takana niin ei pysty ajattelemaan mitään muuta kuin että jos se seuraavakin menee kesken... Mulla molemmat keskenmenot on myös ollut spontaaneja ja viikon jälkeen vuoto lakannaut ja kaikki ollut kunnossa - jotenkin oon sitten yrittänyt ajatella että ainakin tän osion mun kroppa osaa hoitaa oikein. Ja meille molemmilla kerroilla sanottu, että mitään odotusaikaa ei tarvi pitää, ennen vanhaan siihen ohjattiin siks että muuten raskauden kesto on vaikee arvioida, mutta kun nykyään se kuitenkin tarkistetaan ultralla niin heti vaan uuteen yritykseen.
Täällä tulee perjantaina neljä viikkoa keskenmenosta, eilen olis ollut ultra. Maanantaina sukuun syntyi poikavauva, esikoinen ihanalla serkulleni, ja vaikka kuinka olen onnellinen heidän puolestaa, kyllä hiukan on itkettänyt kun on miettinyt miten onnellisia ne siellä nyt saakaan olla! Muutenkin tuntuu että vauvauutisia satelee naamakirjassakin koko ajan, en tiiä kuinka monet jaksan vielä ottaa vastaan muiden onnesta iloisena!
Mutta täytyy sanoa, että oon aika onnellinen että tästä toisesta keskenmenosta kerroin mun perheelle. Ekalla kerralla kerroin vaan yhdelle kaverille, ainoalle joka tiesi että oon raskaana. Toisesta raskaudesta ei kerrottu kenellekään, mutta sitten keskenmenon jälkeen alkoi tuntua kauhealta että mun äiti ei tiedä tällaista asiaa minusta - kerroin, ja se on kyllä ollut paras päätös pitkään aikaan. Oli maailman parhaana tukena heti sen keskenmenon jälkeen ja nyt se jaksaa pitää mun uskoa yllä lapsen saamiseen puhumalla niin luottavaisesti tulevaisuudesta ja siitä päivästä kun meilläkin on vauva <3
Toggolinolle hurjasti ONNEA!!
Legolatar: Itselläni oviksesta ei voi erehtyä; niin kovaa on vihlominen ja lopulta kova kipu melkein kuin veitsellä repäistäisiin + venyvää limaa. Ja tuo tapahtuu aina samaan aikaan, pikkaisen "etuajassa" eli kp 11-12 kohdalla. Kärsin myös järkyttävän kovista kuukautiskivuista ja nuo oviskivutkin varmaan kovempia kuin jollain menkkakivut. Kovat kivut olen saanut perintönä, äitini kärsinyt myös ennen raskauksia niinkin kovista kivuista, että välillä jopa taju lähtenyt.
Eiliset tuntemukset loppuivat onneksi kuin seinään niin ei tule kuullosteltua liikaa, mieskin sanoi että mietin ihan liikaa.. Vaikea tässä vaan on pöksyissään pysyä.. :D
Niin oviksesta mun pitikin sanoa.
Mulla tosiaan ovis on normaalisti aina tuntunut viiltävänä jumputuksena jommalla kummalla puolella. Ovistestiin tullut tuplaviivat parin päivän ajan ja limaa tietty myös. Kun jumputus on loppunut niin olen tiennyt, että nyt lähti liikkeelle. No tämä kierros olikin sitten ihan erilainen. Ei limoja, kuivaa kuin saharassa, testit näytti mitä milloinkin, koskaan ei tullut tosi vahvoja viivoja ja ovistuntemukset jäi ihan minimaalisiksi. Ja todistettavasti olen siis kuitenkin ovuloinut :D
Onpas ihana kuva täällä, onnea tuhannesti Toggolino! :) Nyt sitten vaan rohkeasti soittoa neuvolaan ja alat nauttimaan raskaudesta täysin rinnoin.
Elowenalle pahoittelut, on kyllä ihailtava asenne sinulla! Tsemppiä uuteen yritykseen!
Positiivisia ajatuksia kaikille, nautitaan näistä alkutalven leudoista pakkasista ja auringonpaisteesta! :)
Omaa napaa tähän loppuun, täällä ollaan yllättävän levollisin mielin loppukierrossa. Ei ole vielä mitään tuntemuksia suuntaan tai toiseen. Menkkojen olettaisin alkavan ensi viikon alussa (toivottavasti ei ala ;))
Töpötin kp 28/?, dpo7
Anna Mai, kiitos kommentistasti <3 Näinhän se menee, että kyllä sitä varmaan sitten kun taas raskautuu, saa koko ajan olla jännittämässä, että pysyykö kaveri tällä kertaa mukana. Itsellä ei ole kokemusta kuin tästä yhdestä keskenmenosta, eli vielä olen suht. luottavaisella mielellä. Sitten voi olla, että yritykset menee jäihin, jos jostain syystä seuraavakin menisi kesken. Nyt on kuitenkin vielä luottoa jäljellä, kun on tuo yksi onnistunut raskaus ja 3-vuotias prinsessa todisteena :) Tsemppiä myös sinulle ja voimia yritykseen!
Kiitos muillekin kommentoineille, täällä ollaan taas sisukkaasti yrittämässä. Toivon tosiaan, että keho olisi vastaanottavaisella tuulella uuden raskauden suhteen, itsellä on ainakin sellainen olo, että äkkiä vaan uutta masuasukasta tänne, kiitos! Nyt sitten vaan kokeilemaan, josko saisi ovista bongattua...
Onnea Toggolino plussasta, ihan mahtavaa! :)
Elowena kp9/30, yk 3 (yk 1 km jälkeen)
Toggolino: Mahtavia uutisia, valtavasti onnea!! Kovasti kaikenlaisia tahmaisia juttuja matkaan ;) (olipas tuo aika ällösti ilmaistu, mut tiiät mitä tarkotan)
Elowenalle ja AnnMaille tseppihalaukset! Positiivista on, että raskautuminen on mahdollista, nyt vaan toivotaan teillekin sitkeämpiä plussia <3
Miisu: Mä nostan hattua kyllä kaikille yli vuoden yrittäneille ja edelleen sitä tekeville! Eniten tällä palstalla ilahduttaakin pitkään yrittäneiden plussat, ne tuntuu jotenkin työvoitoilta. Itsestäni tiedän sen, että katkeruuteni herää varmasti, jos tätä vielä jatkuu yli vuoden vaihteen.. Tsemppiä ja voimia jatkaa!
Lefemme: Meillä on vissiin ainakin dpot aika samoilla, nyt ois dpo10... Ja täällä ainakin joutuu ihan tosissaan sinnittelemään, että ei testais vielä! Mulla kierto on aika pitkä, joten yritän ainakin ens viikkoon malttaa odotella.
Hopehope: Oon käyny vuoden alussa gynellä muista vaivoista ja samalla ultrattiin sisäisesti. Kerroin kyllä meidän raskautumisyrityksien alkamisesta ja ainakaan hän ei siinä maininnut mitään erityistä ultrasta.. eli kyllä se varmaan olisi maininut esim. PCOsta, jos sellaista olis näkyny. Endometrioosiahan ei kai ees välttämättä näy ultralla... No, sovimme mieheni kanssa, että vuoden vaihteen jälkeen mennään tutkimuksiin, jos ei vielä tärppää. Ikääkin jo on kohta se kriittinen 35...
ON: Ei ole yhtään raskautunut olo... Ei kiinnittymistuntemuksia, vuodosta puhumattakaan, ei mitään raskauteen viittaavaa :/ Tissit on ollu kipeet, mutta se alkoi jo oviksesta, joten se nyt on mitä on. Vähän tuntuu kyllä siltä, että eipä tärpännyt taaskaan. Meinaa jo nyt alkaa tympimään uuden kierron odottelu, vaikka vielä kaikki on tietty mahdollista.
Pakko muuten avautua teille yhdestä unestani toissa yönä... Mulle tuli mukamas tosi kipeä vatsa ja huono olo ja lattialla maatessani käskin unessa soittamaan ambulanssia, koska synnytys alkoi. Siinä sitten kun äitini soitteli ambulanssia, aloinkin kuumeisesti miettimään, että miten se nyt oli, olinkos mä sit kuitenkaan raskaana. Millään en saanut päähäni, että olinko saanut raskaustestiin plussan vai oliko se sittenkin vaa ovistesti Ja paniikissa siinä mietin, että täytyyhän mun nyt äkkiä se muistaa ettei ambulanssi tuu turhaan! :D Yöllä herätessäni huvitti, kun mietin, että mahtaakohan kenellekään synnyttämään lähtevälle olla enää epäselvää, onko raskaana vai ei, heh!!
Tsemppiä kaikille piinailijoille ja uuden kierron aloittaneille!
Nera kp23/31-42 yk7
onnea, onnea Toggolino <3 ihania uutisia keskiviikkopäivään <3
ja iso tsemppihalaus Elowenalle :( nuo on aina yhtä kurjia uutisia.
on: ei mitään erityistä, olen yrittänyt sitä zen -hyminää, mitä tälläkin palstalla ihanat naiste ovat kovasti suositelleet. :) kieltäydyn stressaamasta siis. Ommmmmm.....
Airi kp 16/27 yk 4 km jk
Toggolino, onnea tuhannesti!!! :)
Neralla mahtavaa unisekoilua! :D
Täällähi pieni syy onneen: ovistestissä eilen kaks yhtä vahvaa viivaa. Eli toimin siis niinku pittää vaikka vielä varmasti pillereiden jäljiltä hämillään paikat.
Lämpöiset onnittelut Toggolino!! <3 <3 yhdessä oli mukava jännäillä täällä! Jospa pian seuraan sua! :)
TOGGOLINO, JEEEEE, TOSI PALJON ONNEA!!! Me mummot... :D
Ja tsemppiä ihan kaikille muillekin!
Toivottelee Pistaasi rv 5+1 tai 5+4
TILANNE 22.10.
Dimou (25v) kp 41/29-38 dpo n.20 yk3 testi 18.10. nega – testi 21.10 nega
Timuli (24v) kp 41/? yk1
Heikkulin (27v) kp 39/23-30 yk3
Toadstool (28v) kp 37/30 ya 3/2014
Illusia86 (28v) kp 33/? yk1 testi 17.10. nega
Haahuilija86 (28v) kp 32/? yk1 testi 15.10.nega
Yemk (20v) kp 32/28 dpo 16 yk1 testi 18.10. nega
Annhaa (24v) kp 31/27 ya 7/2013
Legolatar (27v) kp 28/32 yk5 testi 26.10.
Exile (28v) kp 28/30-33 yk 7
Kia79 (35v) kp 28/25-29 yk3
Töpötin (23v) kp 28/? yk1
T Sirbis (32v) kp 27/30-31 ya 2/2014
Mymmeli89 (25v) kp 25/32 yk3
Nuppunella (33v) kp 25/30-35 yk5
Lefemme (28v) kp 25/23-26 yk3
Nera (33v) kp 23/31-41 yk7
WilmaQ (26v) kp 23/27 yk2
Nera (33v) kp 23/31-41 yk7
Jenviko (31v) kp 21/28-30 yk11
Nanna Ida (30v) kp 21/28-32 yk5
Kaziska (36v) kp 21/26-28 dpo5 yk4
Tiuku89 (25v) kp 21/27-30 yk5
Haaveilija90 (24v) kp 19/32-41 kur 5/2014
Lajori (24v) kp 19/28 yk2
Sminkki (23v) kp 18/? yk1
Hopehope (21v) kp 18/30-38 yk7
Louise82 (31v) kp 18/24-27 yk2 km jk
Airi (31v) kp 16/27 yk 4 km jk
Enninkeri (27v) kp 16/27-32 yk16
Eitne (30v) kp 15/33-49 yk3
Nelmis kp 15/25 yk9
Luonnonlapsi 79 kp14/28-30 yk1
Anndikke (22v) kp13/33 yk5?
Muskottipähkinä kp 12/~32 yk3
TildaDee (38v) kp 12/26 yk5
JCK (34v) kp 12/26 yk12
Yossuko kp 12/32-36 yk10
Josefiina 87 (27v) kp 11/28 yk4
Ahaaa kp 11/30 ya 11/2013, km 02/14 ja 07/14, kem 10/14
Äiti11 (36v) kp 10/? ya 08/2013, km 05/2014 ja 10/2014
Elowena (29v) kp 9/30 yk 3 (yk 1 km jälkeen)
Hope2015 (29v) kp 9/27-31(-48) yk?
Cecilja (31v) kp 8/28-29(33) yk13
Orchid87 (27v) kp 7/26 yk6
Haaveilija86 (28v) kp 6/28 yk9
Mimsuli (30v) kp 5/31 yk7
Hormonihirviö (20v) kp 3/31 yk5
Miiisu (19v) kp 3/? yk15
Nepala kp 2/28-30, yk3
Anna Mai (27v) ya 11/2013, km rv8 06/2014, km rv10 09/2014
Mikka (20v) odottaa selkeyttä kiertoon, 17.10. haamu
Chummy (25v) odottaa selkeyttä kiertoon yk1
Trooppinen tuuli (32v) odottaa selkeyttä kiertoon ya 1v8kk
Mesenius (31v) kkm 9/2014 odottaa selkeyttä kiertoon
Huolestunut ensiyrittäjä (20v) km 10/2014
Carita87 (27v) kp reilusti ylittyneet, odottaa selkeyttä kiertoon yk3 testi 15.10.nega
Pirtsuliini (38v) kp reilusti ylittyneet, odottaa selkeyttä kiertoon yk1 testi 15.10. nega
Sandybell (33v) aika varattu kierukan poistoon
Mmaiksu ya vuosi sitten
KUULUMISIA ODOTELLAAN:
Eliine87 (27v), Hamsu Lund, 2OFUS, Maikki2 (36v), EllieP (29v), Riikkanen (29v), Saffelson (34v), Ipa86 (28v), JQ (32v), Toivetta täynnä (24v), Glitter (25v), Hansku88 (26v), Nappikeitto
ELOKUUSSA PLUSSANNEET: Tepsuttelija, Jonsteri, Neppisnei, Ankinen, Vaimomamma, Johannanora91, Nienor
SYYSKUUSSA PLUSSANNEET: Kuumeilija91 yk3, Niiskuneitii yk4, Nelekas yk2, Jelevel yk?, Hemapa yk?, Nais Nokkonen yk6, Toiveikas Optimisti ya2012, Huolestunut ensiyrittäjä yk2, Alissa6 yk4, Tiikerikuu yk4, GrazyMay yk3 km jk, Mama-89 ya 9/13 km 3/14, TS yk1, Kukkaistyttö88 yk7 km jk yk3, Mimmutti yk2, Milanella yk1, Tuulianniina yk4
LOKAKUUSSA PLUSSANNEET: JokoNyt (32v) yk 13, Vimi (23v) yk1, Inka M (23v) yk4, Academia (25v) yk9, Pistaasi123 (<40v) yk3, Selva (37v) yk5, Lili82, Toggolino (39v) yk 11 (km 08/14)
Plussanneiden keskustelu jatkuu täällä:http://www.vauva.fi/keskustelu/4265747/ketju/yritys_paalla_2014_plussanneet tai suljetussa ryhmässä nimeltä “ Kevät/kesämasut 2015”, jonne voi laittaa liittymispyynnön plussauksen jälkeen