Eipä baarista ketään mukaan tullut
Ei se pelkkä tanssiminen sinällään ole kovin hauskaa. Pilperohan se yksin baariin meneminen pointsi on. Rahaa palo taas muutama kymppi kaljojen muodossa. Jokseenkin paska fiilis.
Pesää saa antaa mulle tänään Stadin yössä.
Kommentit (84)
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 15:03"]
Lopeta sanan "pilpero" käyttö, niin harkitaan.
[/quote]
No mikäs se sitten on? Se ihme ihme juttu jonka perässä miehet juoksee baariloissa?
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 15:02"]
En jaksa ymmärtää yleistystä, että naiset on rahan perässä. Minulle on yksi lysti paljonko miehen tilillä on rahaa, ei se minulle kuulu millään muotoa. Niinkuin minun raha-asiani eivät kuulu muille. Minkälaisia ämmiä te olette tavanneet jos kaikki naiset "hakeutuu" rikkaiden miesten luokse?
[/quote]Ei yleistetä, mutta kyllä moni mies yrittää valehdella olevansa ties mikä, jotta saisivat naisen matkaansa. Yksi mies puhui hiljaisella äänellä minulle mainiten ohimennen miljoonansa ja oikein jäi katsomaan sanan jälkeen kuinka reagoisin. Huvittaa vieläkin kuinka se minun jälkeen meni seuraavan naisen luo ja yritti samaa. Siskoni luo.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 14:46"]
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 14:35"]
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 13:34"]
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 13:21"]
Onko miehien vaikea saada sitä pilperoo baarista? Luulis että varsinkin Helsingistä sitä on helppo saada. Tai sitten on miehessä vika :D
[/quote]
Ei ole helppoa. Luulen, että pikkupaikkakunnissa helpompaa. naiset myötämielisempiä jne. Täällä koppavat ja tylyt pikkuprinsessat baareissa jyllää. Vika on nirppanokissa, ei miehissä.
[/quote]Ai limakasatommy tullut palstalle kun pääsi BB:stä!
[/quote]
Ei en ole Tommy ja olin eilen "turhaan" baarissa. Tänään menen kanssa. Tulkaahan mammat jutteleen mun kans. Olen hauskaa ja sivistynyttä ylioppilas seuraa.
[/quote]Ylioppilas kaipaa mamman seuraa...
Onko miehien vaikea saada sitä pilperoo baarista? Luulis että varsinkin Helsingistä sitä on helppo saada. Tai sitten on miehessä vika :D
[/quote]
Ei ole helppoa. Luulen, että pikkupaikkakunnissa helpompaa. naiset myötämielisempiä jne. Täällä koppavat ja tylyt pikkuprinsessat baareissa jyllää. Vika on nirppanokissa, ei miehissä.
[/quote]
Ei en ole Tommy ja olin eilen "turhaan" baarissa. Tänään menen kanssa. Tulkaahan mammat jutteleen mun kans. Olen hauskaa ja sivistynyttä ylioppilas seuraa.
[/quote]Mutta kun sä haiset tupakalle =(
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 15:08"]
En jaksa ymmärtää yleistystä, että naiset on rahan perässä. Minulle on yksi lysti paljonko miehen tilillä on rahaa, ei se minulle kuulu millään muotoa. Niinkuin minun raha-asiani eivät kuulu muille. Minkälaisia ämmiä te olette tavanneet jos kaikki naiset "hakeutuu" rikkaiden miesten luokse?
[/quote]Ei yleistetä, mutta kyllä moni mies yrittää valehdella olevansa ties mikä, jotta saisivat naisen matkaansa. Yksi mies puhui hiljaisella äänellä minulle mainiten ohimennen miljoonansa ja oikein jäi katsomaan sanan jälkeen kuinka reagoisin. Huvittaa vieläkin kuinka se minun jälkeen meni seuraavan naisen luo ja yritti samaa. Siskoni luo.
[/quote]
Pitäähän sitä yrittää. kaikki peliin, jos joskus natsais. On se pesän saanti aika monelle varmaan niin vaikeaa ja turhauttavaa.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 14:38"]
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 14:34"]
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 14:22"]
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 14:12"]
Pilkun jälkeen baariin jäävät naiset lähtevät varmasti mukaan :) sinne jäädään notkumaan vain sen takia että jos vielä joku matkaan pyytäisi.
[/quote]
harvemmin naiset yksin siellä enää notkuu. Miehet kylläkin. Ite notkuin kanssa kukaan ei kysynyt jatkoille. Vetelin vielä savut ulkona, mutta ei
[/quote]Jospa ne kysyis kun lopettaisit tupakanpolton.
[/quote]
Se rööki on ainoa tekosyy jäähä siinne istuun ja tupakkahouneet muutenkin ainoita joissa saa juttua aikaiseksi tuntemattomien kanssa. Usko pois, siitä on vain hyötyä pesän saannin kannalta.
[/quote]Entä jos unohtaisit tekosyyn ja oikeasti olisit kiinnostunut naisista, eikö ne silloin myös anna helpommin?
[/quote]
Se voi olla ettei rikas mies aina saa haluamaansa naista, mutta se on ainakin varma, ettei rikas mies koskaan jää yksin.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 15:10"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]Ylioppilas kaipaa mamman seuraa...
[/quote]
Kyllä lämmin ja mukava mamma hakusessa. Ei bileprinsesoilta mitään kuintenkaan saa.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 14:38"]
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 14:34"]
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 14:22"]
Pilkun jälkeen baariin jäävät naiset lähtevät varmasti mukaan :) sinne jäädään notkumaan vain sen takia että jos vielä joku matkaan pyytäisi.
[/quote]
harvemmin naiset yksin siellä enää notkuu. Miehet kylläkin. Ite notkuin kanssa kukaan ei kysynyt jatkoille. Vetelin vielä savut ulkona, mutta ei
[/quote]Jospa ne kysyis kun lopettaisit tupakanpolton.
[/quote]
Se rööki on ainoa tekosyy jäähä siinne istuun ja tupakkahouneet muutenkin ainoita joissa saa juttua aikaiseksi tuntemattomien kanssa. Usko pois, siitä on vain hyötyä pesän saannin kannalta.
[/quote]Niin sinulle ainoita paikkoja, mutta kyllä tosimies saa juttua aikaan ihan vaikka keskellä käytävää.
Eli ovatko miehet itse keksineet että naiset tulee rahan luo? Hmm.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 15:11"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]Mutta kun sä haiset tupakalle =(
[/quote]
Voin toki lopettaa, jos saan -(I)- Emmä arkisin(paitsi perjantai) muutenkaan polta.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 15:07"]
[/quote]
No mikäs se sitten on? Se ihme ihme juttu jonka perässä miehet juoksee baariloissa?
[/quote]Olut.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 15:18"]
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 15:07"]
[/quote]
[/quote]Olut.
[/quote]
Se keskustan baarin 7€ olut kiinnostaakin varmaan aika paljon.
Baari oluen hinnalla saa melkein ko sixpäkin kaupasta
Huh jos joskus eroan miehestäni unohdan miehet samoin tein. En jaksaisi juosta kyrvän perässä sekuntiakaan.
[/quote]
Vtut mä mitään harkitsijoita.
Mulla tarttu 3 miestä viime viikolla mukaan, tosin tunsin heidät kaikki eikä mennyt rahaakaan kaljaan kun olin selvänä, mutta lapasesta silti lähti vaikken tiliä näistä tee kuin itselleni... Nyt onkin toosa kiinni loppuvuoden. Tsemppii sulle!
[/quote]
Hei R,
Äläpäs nolostele, kyllä sinä taas jakelet entiseen malliisi jo ensi viikolla, ja paljaalla annat tietenkin.
Mitäs sitten jos "R" antaa paljaalla ja kaikille? Onko se sinulta pois? Tuskin :)
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 15:52"]
Mitäs sitten jos "R" antaa paljaalla ja kaikille? Onko se sinulta pois? Tuskin :)
[/quote]
Antakoot rauhassa, myös niille itseään 20 v vanhemmille perheenisille ym. Teot ja puheet vain pahasti ristiriidassa tällä henkilöllä.
[/quote]
Tuu mun luo, oon köyhä ja ruma