Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eipä baarista ketään mukaan tullut

Vierailija
30.08.2014 |

Ei se pelkkä tanssiminen sinällään ole kovin hauskaa. Pilperohan se yksin baariin meneminen pointsi on. Rahaa palo taas muutama kymppi kaljojen muodossa. Jokseenkin paska fiilis.

Pesää saa antaa mulle tänään Stadin yössä.

Kommentit (84)

Vierailija
21/84 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 14:15"]

Enpä ole ennen ajatellutkaan miten helppoa on olla nainen, seuran saaminen ei koskaan nimittäin ole ollut vaikeaa. Jos olisin mies, en varmaan ikinä saisi naista jatkoille :D

[/quote]

Kappas vaan, edes joku nainen tajuaa ettei se seuran saaminen olekaan (keskiverto)miehelle helppoa.

Vierailija
22/84 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotku sanoo et tanssiminen on kivaa, mutta emmä nyt yksin baariin pelkkä yksin tanssiminen mielessä tullut. Mielessä oli pillu. -(I)-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/84 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stadin! Voi kiitos! Todistaako tämä nyt helsinkiläisavaukseni vääräksi tai lähes vääräksi? Nyt ei tarvii turhan takia mennä sua ettimään Seinäjoen torilta.

Vierailija
24/84 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään tavannut kivaa miestä, mutta näin viiden vuoden bilettämisen jälkeen ei sitä enää edes odotakaan.

Vierailija
25/84 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehien vaikea saada sitä pilperoo baarista? Luulis että varsinkin Helsingistä sitä on helppo saada.
Tai sitten on miehessä vika :D

Vierailija
26/84 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 13:21"]

Onko miehien vaikea saada sitä pilperoo baarista? Luulis että varsinkin Helsingistä sitä on helppo saada. Tai sitten on miehessä vika :D

[/quote]

Ei ole helppoa. Luulen, että pikkupaikkakunnissa helpompaa. naiset myötämielisempiä jne. Täällä koppavat ja tylyt pikkuprinsessat baareissa jyllää. Vika on nirppanokissa, ei miehissä.

Vierailija
27/84 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 13:18"]

Stadin! Voi kiitos! Todistaako tämä nyt helsinkiläisavaukseni vääräksi tai lähes vääräksi? Nyt ei tarvii turhan takia mennä sua ettimään Seinäjoen torilta.

[/quote]

Niin älkää menkö. Mä oon Stadissa ensi yönä yrittämässä saada...naista kotiin jatkoille.

Vierailija
28/84 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö av:lla ole miehiä muualta kuin stadista?

Vierailija
29/84 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 13:19"]

En minäkään tavannut kivaa miestä, mutta näin viiden vuoden bilettämisen jälkeen ei sitä enää edes odotakaan.

[/quote]

No mitä sinne tyhjänpäiten menee hytkyy ja juomaa kalliita juomia. Ei se ole sen arvoista, jos ei pesää tule. Kotona halvempaa/hauskempaa, jos ei pilperoo ole tarkoitus saada.

Vierailija
30/84 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on noin puutteessa ja kiireessä, ei siitä seuraa mitään hyvää.

alfanainen

Vierailija
31/84 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 13:19"]

[/quote]

Veditkö kotona sitten sauvalla tai sormilla fiilikset kattoon?

Vierailija
32/84 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommatkaa fuckbuddy! Minulta löytyy sellainen, helpottaa kummasti jos ei jaksa baariin lähteä etsimään seuraa ;) ja on saatavilla myös arkisin.

Vierailija
33/84 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 13:39"]

Kun on noin puutteessa ja kiireessä, ei siitä seuraa mitään hyvää.

alfanainen

[/quote]

Joo kyllä se näyttää siltä, että Thaikkuressu pitää varata ainakin talveksi. Sieltä tullaan leveä hymy kasvoilla poiskin. Eikä pelkästään rahapussi tyhjänä niinku Suomen baareista. Siellä ymmärtävät yskän.

Vierailija
34/84 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahalla saa. Siirrä se juomiseen mennyt raha naiseen.

Vierailija
35/84 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun Stadin baariin/baareihin pärähtämistä saatte vielä pikkarit märkinä 10 tuntia ootella. Kyl mä tänään viel meen yrittää...yömyssy ja sänkyseuraa 

Vierailija
36/84 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tarttu 3 miestä viime viikolla mukaan, tosin tunsin heidät kaikki eikä mennyt rahaakaan kaljaan kun olin selvänä, mutta lapasesta silti lähti vaikken tiliä näistä tee kuin itselleni... Nyt onkin toosa kiinni loppuvuoden. Tsemppii sulle!

Vierailija
37/84 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilkun jälkeen baariin jäävät naiset lähtevät varmasti mukaan :) sinne jäädään notkumaan vain sen takia että jos vielä joku matkaan pyytäisi.

Vierailija
38/84 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole ennen ajatellutkaan miten helppoa on olla nainen, seuran saaminen ei koskaan nimittäin ole ollut vaikeaa. Jos olisin mies, en varmaan ikinä saisi naista jatkoille :D

Vierailija
39/84 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene yliopistoon ison rahan alalle ja sun ei tarvitse edes itse metsästää, vaan ne tyrkyttää sulle. Saat olla miten tylsä vaan, melkein parempi ettet turhaan tuo esiin persoonaa.

Vierailija
40/84 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 14:12"]

Pilkun jälkeen baariin jäävät naiset lähtevät varmasti mukaan :) sinne jäädään notkumaan vain sen takia että jos vielä joku matkaan pyytäisi.

[/quote]

harvemmin naiset yksin siellä enää notkuu. Miehet kylläkin. Ite notkuin kanssa kukaan ei kysynyt jatkoille. Vetelin vielä savut ulkona, mutta ei

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi