Eipä baarista ketään mukaan tullut
Ei se pelkkä tanssiminen sinällään ole kovin hauskaa. Pilperohan se yksin baariin meneminen pointsi on. Rahaa palo taas muutama kymppi kaljojen muodossa. Jokseenkin paska fiilis.
Pesää saa antaa mulle tänään Stadin yössä.
Kommentit (84)
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 14:18"]
Mene yliopistoon ison rahan alalle ja sun ei tarvitse edes itse metsästää, vaan ne tyrkyttää sulle. Saat olla miten tylsä vaan, melkein parempi ettet turhaan tuo esiin persoonaa.
[/quote]
Kyllä eilenkin moni pukumies joutui pettymään. Puku päällä tyylikkäänä mentiin, ja yksin kotiin palattiin.
Entä jos kokeilisit vaihtaa baaria? Yleensä samat naamat käy aina samassa paikassa, voisit olla freesi tuulahdus jos menet baariin missä et ole ennen ollut.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 14:12"]
Pilkun jälkeen baariin jäävät naiset lähtevät varmasti mukaan :) sinne jäädään notkumaan vain sen takia että jos vielä joku matkaan pyytäisi.
[/quote]
Joo siellä alkaa sellaset kuhinat ringeissä/seurueissa, mut ei siellä silloin yksinäisiä naisia oikein ole. voihan sitä kaduilta sitten vielä kysellä, mutta aika epätoivoista ja onnistumisprosentti aika pieni.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 14:27"]
Entä jos kokeilisit vaihtaa baaria? Yleensä samat naamat käy aina samassa paikassa, voisit olla freesi tuulahdus jos menet baariin missä et ole ennen ollut.
[/quote]
Joo oon vuorotellut niitä "heppoja" baareja. Turha kai mihinkään ihan outoonkaan mennä. Kyllä kai ne muiden hyviksi havaitsemat pitäs toimii, jos toimii.
Lähtiskö täältä muuten joku mamma wingwomaniksi?
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 14:22"]
Pilkun jälkeen baariin jäävät naiset lähtevät varmasti mukaan :) sinne jäädään notkumaan vain sen takia että jos vielä joku matkaan pyytäisi.
[/quote]
harvemmin naiset yksin siellä enää notkuu. Miehet kylläkin. Ite notkuin kanssa kukaan ei kysynyt jatkoille. Vetelin vielä savut ulkona, mutta ei
[/quote]Jospa ne kysyis kun lopettaisit tupakanpolton.
Wingwoman idea ois loistava! Harmi kun minä en pääse vaikken mamma olekkaan. Tee uusi aloitus aiheesta, saat varmaan jonkun avuks :)
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 13:34"]
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 13:21"]
Onko miehien vaikea saada sitä pilperoo baarista? Luulis että varsinkin Helsingistä sitä on helppo saada. Tai sitten on miehessä vika :D
[/quote]
Ei ole helppoa. Luulen, että pikkupaikkakunnissa helpompaa. naiset myötämielisempiä jne. Täällä koppavat ja tylyt pikkuprinsessat baareissa jyllää. Vika on nirppanokissa, ei miehissä.
[/quote]Ai limakasatommy tullut palstalle kun pääsi BB:stä!
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 14:34"]
[/quote]
harvemmin naiset yksin siellä enää notkuu. Miehet kylläkin. Ite notkuin kanssa kukaan ei kysynyt jatkoille. Vetelin vielä savut ulkona, mutta ei
[/quote]
Se rööki on ainoa tekosyy jäähä siinne istuun ja tupakkahouneet muutenkin ainoita joissa saa juttua aikaiseksi tuntemattomien kanssa. Usko pois, siitä on vain hyötyä pesän saannin kannalta.
Ei o tsadissa tullut paljon biletettyä vuosiin, mutta pari vuotta sitten jos hotelli vantaasta ei tarttunut muijaa mukaan on äijässä ollut jotain tosi pahasti vialla tai sitten ei halunnut pettää omaa muijaa.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 14:25"]
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 14:18"]
Mene yliopistoon ison rahan alalle ja sun ei tarvitse edes itse metsästää, vaan ne tyrkyttää sulle. Saat olla miten tylsä vaan, melkein parempi ettet turhaan tuo esiin persoonaa.
[/quote]
Kyllä eilenkin moni pukumies joutui pettymään. Puku päällä tyylikkäänä mentiin, ja yksin kotiin palattiin.
[/quote]
Niin voi käydä jossain pintapaikassa, jossa käy kaksikymppisiä tyttöjä. Ne on melkein teinejä, asuneet omillaan ehkä puoli vuotta vasta. Ei ne lähde aikuisten miesten tai nuortenkaan mukaan. Monella niistä ei ole ollut oikeasti vielä koskaan poikaystävääkään.
Menepä juttelemaan selvinpäin 30-v.:lle lapsettomalle sinkkunaiselle ja sano olevasi juristi tai di vakituisessa työssä...
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 14:18"]Mene yliopistoon ison rahan alalle ja sun ei tarvitse edes itse metsästää, vaan ne tyrkyttää sulle. Saat olla miten tylsä vaan, melkein parempi ettet turhaan tuo esiin persoonaa.
[/quote]
Pyhpah. En allekirjoita. Itsellenikin tuli kerran mies esittelemään pankkitilinsä saldoa baarissa! Toivoton ystävällisesti painumaan muualle. Ei se raha ratkaise.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 14:35"]
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 13:34"]
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 13:21"]
Onko miehien vaikea saada sitä pilperoo baarista? Luulis että varsinkin Helsingistä sitä on helppo saada. Tai sitten on miehessä vika :D
[/quote]
Ei ole helppoa. Luulen, että pikkupaikkakunnissa helpompaa. naiset myötämielisempiä jne. Täällä koppavat ja tylyt pikkuprinsessat baareissa jyllää. Vika on nirppanokissa, ei miehissä.
[/quote]Ai limakasatommy tullut palstalle kun pääsi BB:stä!
[/quote]
Ei en ole Tommy ja olin eilen "turhaan" baarissa. Tänään menen kanssa. Tulkaahan mammat jutteleen mun kans. Olen hauskaa ja sivistynyttä ylioppilas seuraa.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 14:45"]
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 14:18"]Mene yliopistoon ison rahan alalle ja sun ei tarvitse edes itse metsästää, vaan ne tyrkyttää sulle. Saat olla miten tylsä vaan, melkein parempi ettet turhaan tuo esiin persoonaa. [/quote] Pyhpah. En allekirjoita. Itsellenikin tuli kerran mies esittelemään pankkitilinsä saldoa baarissa! Toivoton ystävällisesti painumaan muualle. Ei se raha ratkaise.
[/quote]
Hän on varmaan saanut lopulta jonkun tuollakin menetelmällä. Ei tietenkään sua tai muuta kivaa naista. Jos olisi rahaton ja esitellyt laskupinoaan, tuskin saisi häätöä enempää.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 14:18"]Mene yliopistoon ison rahan alalle ja sun ei tarvitse edes itse metsästää, vaan ne tyrkyttää sulle. Saat olla miten tylsä vaan, melkein parempi ettet turhaan tuo esiin persoonaa. [/quote] Pyhpah. En allekirjoita. Itsellenikin tuli kerran mies esittelemään pankkitilinsä saldoa baarissa! Toivoton ystävällisesti painumaan muualle. Ei se raha ratkaise.
[/quote]
Joo ei se rehentely kaikkiin uppoo(ja sit ei uppoo jatkoillakaan meisseli) aiheuttaa vain vastarektion. Rehentely on aika prrrseestä muutenkin, jos sen varjolla yritetään saada naista.
Golddiggereitä voi tietenkin saada.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 14:56"]
[/quote]
Joo ei se rehentely kaikkiin uppoo(ja sit ei uppoo jatkoillakaan meisseli) aiheuttaa vain vastarektion. Rehentely on aika prrrseestä muutenkin, jos sen varjolla yritetään saada naista.
Golddiggereitä voi tietenkin saada.
[/quote]
Pointti on et tollasen ei tartte rehennellä, vaan naiset hakeutuu sen luo ihan omin neuvoin. Rehentelijät todennäköisesti eivät ole menestyviä vaan esittävät sellaista. Ja kuka edes menee baariin jos saa naisia muutenkin?!! Paitsi tietenkin sporttibaariin pelejä katsomaan.
En jaksa ymmärtää yleistystä, että naiset on rahan perässä. Minulle on yksi lysti paljonko miehen tilillä on rahaa, ei se minulle kuulu millään muotoa. Niinkuin minun raha-asiani eivät kuulu muille. Minkälaisia ämmiä te olette tavanneet jos kaikki naiset "hakeutuu" rikkaiden miesten luokse?
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 14:38"]
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 14:34"]
[/quote]
[/quote]
Se rööki on ainoa tekosyy jäähä siinne istuun ja tupakkahouneet muutenkin ainoita joissa saa juttua aikaiseksi tuntemattomien kanssa. Usko pois, siitä on vain hyötyä pesän saannin kannalta.
[/quote]Hyvällä itsetunnolla varustettu mies saa melkeinpä kenet vaan. Usko pois.
Kyllähän tasoa olen madaltanut ja lihavia ja vanhempiakin yrittänyt laihojen vuosien jälkeen. Ei nyt sentää +100 kilosia, mutta sopivasti lihavia.
Kyllä sitä ei niin komeana miehenä kandee kelpuuttaa lihavatkin, jos ylipäänsä haluu saada. Tuntuu vain, että hekin niin tasapainoisia ja suht selvinpäin. Juttelevat kyllä, mutta...
Matami mimmejä meneen tänään taas jututtaa Stadiin.
Lopeta sanan "pilpero" käyttö, niin harkitaan.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 13:21"]Onko miehien vaikea saada sitä pilperoo baarista? Luulis että varsinkin Helsingistä sitä on helppo saada.
Tai sitten on miehessä vika :D
[/quote]No ei ole helppoa. Baarissa on enemmän miehiä kuin naisia ja kaikki miehet on sen saman asian perässä, mutta naiset ovat kiinnostuneita noin 10%:sta miehistä. Nainen jää mielummin ilman kun tyytyy B-vaihtoehtoon.