Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiihottavimmat ammatit

Vierailija
30.08.2014 |

Kuvitelkaapa seuraavanlainen tilanne. Tapaatte yökerhossa uuden ihmisen ja hän kertoo ammattinsa olevan ____ . Mitkä ammatit ovat kaikkein kiihottavimpia? Tämä on siis erilainen tilanne kuin se, että näkisit ihmisen tekemässä sitä työtään.

Omat ehdotukseni kiihottvavimmiksi naisten ammateiksi perusteluineen

1. Luokanopettaja: Oletettavasti nainen on älykäs ja hänellä on hyvä yleissivistys. Naisen kanssa joutuu olemaan varpaillaan, ettei tule sanotuksi mitään hölmöä.

2. Strippari: Saavuttamaton nainen, joka on vienyt järjen lukemattomita miehiltä.

3. Fitness- tai voimistelijanainen: Mukava ajatella miten lihakset näkyy ja tuntuu ihon läpi.

Kommentit (99)

Vierailija
1/99 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokseenkin huvittava ajatus, että joku on sunnuntaiaamuna kello 7 analysoinut miksi lääkärit ja juristit eivät ole kiihoittavia. Ehkäpä jo ennen aamukahvia? :D Täytyy olla ehta av-mamma, joka tuohon aikaan on palstalla.

Vierailija
2/99 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäjän presidentti, eiku...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/99 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuva-ohjaaja. On kiehtova sekoitus herkkää taiteilijaa, dynaamista johtajaa ja jopa hyväntahtoista diktaattoria.

Vierailija
4/99 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimittaja. Tarvitsen verbaalista vurovaikutusta ja ihmistä, jolla on kokemusta ja tietoa monista asioista.

Korutaiteilija. Mies, joka osaa käsillään tehdä pysyvää kauneutta ja tuottaa teoksillaan monelle iloa, ei ole turhake.

Vierailija
5/99 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaan(hyvä)hoitaja ;)

Vierailija
6/99 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsäinsinööri, biologi

Vierailija
7/99 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja opehan ei voi olla tutkija, koska... Öö... Eiku

Vierailija
8/99 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsuri.

Eikä siis mikään monitoimikoneen kuljettaja vaan ihan vanhanaikaisesti moottorisahaa käyttävä mies.

Vierailija
9/99 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Webmaster (eli melkein sama kuin "the Master of the Web")

Vierailija
10/99 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 15:23"]

[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 15:06"]

Lääkäri ja juristi. Luulin todellakin, että kaikilla vastaukset olisivat samat. Yllättävää, että vain yhden kerran lääkäri oli mainittu.

[/quote]koska meillä on kokemusta millaisia ne on irl.

[/quote]

Mulla oli fuckbuddyna eräs juristi, joten todellakin tiedän millaisia ovat irl. Puistatus.

Vierailija
11/99 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 17:40"][quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 15:23"]

[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 15:06"]

Lääkäri ja juristi. Luulin todellakin, että kaikilla vastaukset olisivat samat. Yllättävää, että vain yhden kerran lääkäri oli mainittu.

[/quote]koska meillä on kokemusta millaisia ne on irl.

[/quote]

Mulla oli fuckbuddyna eräs juristi, joten todellakin tiedän millaisia ovat irl. Puistatus.
[/quote

Mulla taas lääkäri, ai saakeli miten ihana. Lääkäreillä ainakin anatomia hallussa ;) Ei taida tänne kirjoitelleet tjntea yhtään lekuria tai juristia irl ;)

Vierailija
12/99 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 18:07"]

[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 17:40"][quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 15:23"] [quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 15:06"] Lääkäri ja juristi. Luulin todellakin, että kaikilla vastaukset olisivat samat. Yllättävää, että vain yhden kerran lääkäri oli mainittu. [/quote]koska meillä on kokemusta millaisia ne on irl. [/quote] Mulla oli fuckbuddyna eräs juristi, joten todellakin tiedän millaisia ovat irl. Puistatus. [/quote Mulla taas lääkäri, ai saakeli miten ihana. Lääkäreillä ainakin anatomia hallussa ;) Ei taida tänne kirjoitelleet tjntea yhtään lekuria tai juristia irl ;)

[/quote]

Kyllä tunnen. Itse et tunne paitsi Harlekiineista. 

Vierailija
13/99 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidemaalari. Olen aivan heikkona taiteilijatyyppeihin. 

Myös näyttelijä, mutta ennen kaikkea taidemaalari. 

Vierailija
14/99 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muusikko. Vielä jos soittaa saksofonia... :) 

On tosi materialistisia nämä mammojen haaveet. Tuntuu, että monella on se lompsan paksuus joka kiihottaa (esim. lekuri ja juristi. Kas kun ei pörssimeklari) 

Vierailija
15/99 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mua nyt mikään AMMATTI kiihota. Mulkkuja löytyy joka alalta. Mun mielestä työtönkin mies voi olla seksikäs. 

Vierailija
16/99 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääkoneen kuljettaja. Ehdottomasti!!

Vierailija
17/99 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisi, palomies, ambulanssin kuljettaja, lääkäri, historian opettaja.

Vierailija
18/99 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri ei ole lainkaan seksikäs, tietoisuus siitä, että ujuttaa käsiään ties missä ruumiin aukoissa, ei kiihota lainkaan. Pukumiehet ovat turn off myös. Muusikot ovat usein narsistikansaa.

Aiemmin mainituista kalastaja kiehtoo, kyllä. Ihminen, joka pärjää luonnossa, lihakset tulleet työn tekemisestä ja kasvot sopivasti ahavoituneet tuulesta ja auringosta.

Vierailija
19/99 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokki. Molemmat mieheni, sekä exä että nyxä, vietteli mut ruualla. Eka oli ammatiltaankin kokki. <3 Se on vaan niin  eroottista, kun mies laittaa naiselleen juhlaillallisen. Vieläkin sukat pyörii jalassa.

Vierailija
20/99 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvanveistäjä. Ihanat seksikkäät kädet... 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan