Kiihottavimmat ammatit
Kuvitelkaapa seuraavanlainen tilanne. Tapaatte yökerhossa uuden ihmisen ja hän kertoo ammattinsa olevan ____ . Mitkä ammatit ovat kaikkein kiihottavimpia? Tämä on siis erilainen tilanne kuin se, että näkisit ihmisen tekemässä sitä työtään.
Omat ehdotukseni kiihottvavimmiksi naisten ammateiksi perusteluineen
1. Luokanopettaja: Oletettavasti nainen on älykäs ja hänellä on hyvä yleissivistys. Naisen kanssa joutuu olemaan varpaillaan, ettei tule sanotuksi mitään hölmöä.
2. Strippari: Saavuttamaton nainen, joka on vienyt järjen lukemattomita miehiltä.
3. Fitness- tai voimistelijanainen: Mukava ajatella miten lihakset näkyy ja tuntuu ihon läpi.
Kommentit (99)
Elokuva-ohjaaja. On kiehtova sekoitus herkkää taiteilijaa, dynaamista johtajaa ja jopa hyväntahtoista diktaattoria.
Toimittaja. Tarvitsen verbaalista vurovaikutusta ja ihmistä, jolla on kokemusta ja tietoa monista asioista.
Korutaiteilija. Mies, joka osaa käsillään tehdä pysyvää kauneutta ja tuottaa teoksillaan monelle iloa, ei ole turhake.
Ja opehan ei voi olla tutkija, koska... Öö... Eiku
Metsuri.
Eikä siis mikään monitoimikoneen kuljettaja vaan ihan vanhanaikaisesti moottorisahaa käyttävä mies.
Webmaster (eli melkein sama kuin "the Master of the Web")
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 15:23"]
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 15:06"]
Lääkäri ja juristi. Luulin todellakin, että kaikilla vastaukset olisivat samat. Yllättävää, että vain yhden kerran lääkäri oli mainittu.
[/quote]koska meillä on kokemusta millaisia ne on irl.
[/quote]
Mulla oli fuckbuddyna eräs juristi, joten todellakin tiedän millaisia ovat irl. Puistatus.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 17:40"][quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 15:23"]
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 15:06"]
Lääkäri ja juristi. Luulin todellakin, että kaikilla vastaukset olisivat samat. Yllättävää, että vain yhden kerran lääkäri oli mainittu.
[/quote]koska meillä on kokemusta millaisia ne on irl.
[/quote]
Mulla oli fuckbuddyna eräs juristi, joten todellakin tiedän millaisia ovat irl. Puistatus.
[/quote
Mulla taas lääkäri, ai saakeli miten ihana. Lääkäreillä ainakin anatomia hallussa ;) Ei taida tänne kirjoitelleet tjntea yhtään lekuria tai juristia irl ;)
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 18:07"]
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 17:40"][quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 15:23"] [quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 15:06"] Lääkäri ja juristi. Luulin todellakin, että kaikilla vastaukset olisivat samat. Yllättävää, että vain yhden kerran lääkäri oli mainittu. [/quote]koska meillä on kokemusta millaisia ne on irl. [/quote] Mulla oli fuckbuddyna eräs juristi, joten todellakin tiedän millaisia ovat irl. Puistatus. [/quote Mulla taas lääkäri, ai saakeli miten ihana. Lääkäreillä ainakin anatomia hallussa ;) Ei taida tänne kirjoitelleet tjntea yhtään lekuria tai juristia irl ;)
[/quote]
Kyllä tunnen. Itse et tunne paitsi Harlekiineista.
Taidemaalari. Olen aivan heikkona taiteilijatyyppeihin.
Myös näyttelijä, mutta ennen kaikkea taidemaalari.
Muusikko. Vielä jos soittaa saksofonia... :)
On tosi materialistisia nämä mammojen haaveet. Tuntuu, että monella on se lompsan paksuus joka kiihottaa (esim. lekuri ja juristi. Kas kun ei pörssimeklari)
No ei mua nyt mikään AMMATTI kiihota. Mulkkuja löytyy joka alalta. Mun mielestä työtönkin mies voi olla seksikäs.
Jääkoneen kuljettaja. Ehdottomasti!!
Poliisi, palomies, ambulanssin kuljettaja, lääkäri, historian opettaja.
Lääkäri ei ole lainkaan seksikäs, tietoisuus siitä, että ujuttaa käsiään ties missä ruumiin aukoissa, ei kiihota lainkaan. Pukumiehet ovat turn off myös. Muusikot ovat usein narsistikansaa.
Aiemmin mainituista kalastaja kiehtoo, kyllä. Ihminen, joka pärjää luonnossa, lihakset tulleet työn tekemisestä ja kasvot sopivasti ahavoituneet tuulesta ja auringosta.
Kokki. Molemmat mieheni, sekä exä että nyxä, vietteli mut ruualla. Eka oli ammatiltaankin kokki. <3 Se on vaan niin eroottista, kun mies laittaa naiselleen juhlaillallisen. Vieläkin sukat pyörii jalassa.
Kuvanveistäjä. Ihanat seksikkäät kädet...
Jokseenkin huvittava ajatus, että joku on sunnuntaiaamuna kello 7 analysoinut miksi lääkärit ja juristit eivät ole kiihoittavia. Ehkäpä jo ennen aamukahvia? :D Täytyy olla ehta av-mamma, joka tuohon aikaan on palstalla.