Olen omissa häissäni. Itken mökissä.
Vihkimisen piti alkaa klo 12. Lähdin varttia vaille "vessaan" ja juoksinkin yhteen mökkiin tällä juhlapaikalla.
Ahdistaa mennä tuonne, ahdistaa noin monen ihmisen keskellä. En haluaisi puhua kenellekään. Haluaisin olla vain kahden tulevan puolisoni kanssa, muut voisi lähteä pois.
En tiedä, mitä tästä päivästä enää tulee. Olen itkenyt häämeikin pilalle ja sitä sotkua on pudonnut myös hääpuvulle, etumus on likainen.
Kommentit (70)
Etkö tunne itseäsi?
Minä järjestin juuri sellaiset häät joista uskoin selviäväni. Tiukkaa teki mutta sisulla vaikka läpi harmaan kiven!
Olet aikuinen ihminen niin ymmärrät ettei nyt itkut auta...kokoa itsesi!
Hääväki puoli tuntia odotellut vihkimisen alkamista ja kukaan ei ole tullut etsimään morsianta?
Miksi kiusaatte apta joka on varmasti jo itsekin tajunnut erheensä? Minäkin luulin handlaavani omat hääni vaan toisin kävi, jouduin menemään naimisiin rauhoittavien vaikutuksen alaisena. Siinäpä sitten selittelet miksi et voi juoda kuin ihan ministi tarjottuja viinejä ja kuoharia..
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 12:43"]Hääväki puoli tuntia odotellut vihkimisen alkamista ja kukaan ei ole tullut etsimään morsianta?
[/quote]
Oon ollut tollasissa häissä, istuttiin vaan ja odotettiin. Ei kyllä etsiskelty morsianta, kaikki tais ajatella että se tarvii sit hetken omaa rauhaa.
Tule sit ap raportoimaan mitdn kävi!
AV-Palstalle kirjoittelee jokainen nainen hääpäivänään =)
Olethan jo suunnitellut kuinka viet miehen omaisuuden , kun eroatte? Kynit sen puhtaaksi?
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 13:02"]
Olethan jo suunnitellut kuinka viet miehen omaisuuden , kun eroatte? Kynit sen puhtaaksi?
[/quote] Ai sä jankkaaja ehdit jo tännekin ketjuun. Mees nyt sinne ketjuun, missä jankkaat siitä miehen lompakon hamuamisesta ja vastaa niihin sulle esitettyihin kysymyksiin. Tai et vissiin viitsi, kun joutuisit vastaamaan jotain muutakin kuin tuota sun ikuista miesviha-mantraasi.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 13:07"]
[/quote] Ai sä jankkaaja ehdit jo tännekin ketjuun. Mees nyt sinne ketjuun, missä jankkaat siitä miehen lompakon hamuamisesta ja vastaa niihin sulle esitettyihin kysymyksiin. Tai et vissiin viitsi, kun joutuisit vastaamaan jotain muutakin kuin tuota sun ikuista miesviha-mantraasi.
[/quote]
Ai sä miesvihaaja ehdit jo tännekin ketjuun. Mees nyt sinne ketjuun, missä jankkaat siitä naisen oikeutuksesta miehen lompakon hamuamiseen ja vastaa niihin sulle esitettyihin kysymyksiin. Tai et vissiin viitsi, kun joutuisit vastaamaan jotain muutakin kuin tuota sun ikuista MIESVIHAASI.
Koko itsesi, nainen! Toiset eivät pääse naimisiin ikinä.
Ja sinulla ei ole edes hyvää syytä tuolla tavalla livistää, jos kerran mieskin on se oikea. Eri asia jos olisit lapsimorsian ja sinut oltaisiin juuri myyty jollekin vanhalle ällöttävälle ukolle. Silloin sinulla olisi hyvä syy karata ja itkeä.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 13:16"]
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 13:07"]
[/quote]
Ai sä miesvihaaja ehdit jo tännekin ketjuun. Mees nyt sinne ketjuun, missä jankkaat siitä naisen oikeutuksesta miehen lompakon hamuamiseen ja vastaa niihin sulle esitettyihin kysymyksiin. Tai et vissiin viitsi, kun joutuisit vastaamaan jotain muutakin kuin tuota sun ikuista MIESVIHAASI.
[/quote] Höpö höpö. Mulle ei ole kysymyksiä esitetty, enkä ole siihen kyseiseen ketjuun osallistunut. Ihmettelen vain sinua. En muita miehiä.
Jos ei morsian ole ajoissa paikalla, niin eiköhän se vihkijä ole jo lähtenyt pois, tuskin on vain yhtä vihkimistä päivää kohti. Eikä mökkikylissä ole alttaria.
Moi.
Mies kävi täällä juttelemassa. En pysty vielä menemään mihinkään. Vieraat aloittivat juuri ruokailun. Pappi on tuttu, ei lähde mihinkään.
Mietittiin, että pyydetään pappi ja kaksi todistajaa tänne mökkiin, vihitään täällä ja minä lähden kotiin. Sanotaan syyksi joku äkillinen sairastuminen. Mies jää juhlimaan.
Ap
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 13:43"]Moi.
Mies kävi täällä juttelemassa. En pysty vielä menemään mihinkään. Vieraat aloittivat juuri ruokailun. Pappi on tuttu, ei lähde mihinkään.
Mietittiin, että pyydetään pappi ja kaksi todistajaa tänne mökkiin, vihitään täällä ja minä lähden kotiin. Sanotaan syyksi joku äkillinen sairastuminen. Mies jää juhlimaan.
Ap
[/quote]
Kuulostaa ihan hyvältä suunnitelmalta! :) Mukavaa hääpäivää teille!
Se on teidän juhla ja toimitte juuri siten kun itseltä hyvältä tuntuu.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 13:43"]
Moi. Mies kävi täällä juttelemassa. En pysty vielä menemään mihinkään. Vieraat aloittivat juuri ruokailun. Pappi on tuttu, ei lähde mihinkään. Mietittiin, että pyydetään pappi ja kaksi todistajaa tänne mökkiin, vihitään täällä ja minä lähden kotiin. Sanotaan syyksi joku äkillinen sairastuminen. Mies jää juhlimaan. Ap
[/quote]
Ai mies oditti 1.5 tuntia ennen kuin huomasi, että morsian ei ole paikalla? Eikä kaaso, äiti, anoppi, paras kaveri jne. kukaan ole tullut juttelemaan? Ryhtyvät vain syömään kaikessa rauhassa?
Kuule, jos olisit totta niin tajuaisit, että todellisuudessa siellä luonasi olisi jo käynyt vaikka kuka ja sinut olisi saatu järkiin, vihkimiset suoritettu ja juhla jatkuisi. Jos morsian ei tule paikalle, tajuaa hääväki poistua paikalta, koska häitä ei ole eikä tule, ei pidä jäädä sinne naureskelemaan.
No jo on aika noloa touhua.
Naimisiin vaan pitää mennä vaikka pää ei kestä. Miksi se pappi ei tullut teille kotiin + 2 todistajaa?
Siis itse olen "lievästi paniikkihäiriöinen ja ahdistunut" niin ei tulisi mieleenkään järjestää itseäni moiseen "kuseen".
Sääliksi käy ap:n lisäksi sulhasta ja kaikkia vieraita jotka ovat paikalle raahautuneet.
minun käy sääliksi kaikkia niitä hölmöjä jotka ottavat tuon aloituksen tosissaan
Niin ja kuka vittu menee naimisiin klo.12?
Pese meikit pois kokonaan ennen alttarille menoa! Ei haittaa vaikka mekko on vähän likainen. Olet kyllä symppismorsian:)