Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen omissa häissäni. Itken mökissä.

Vierailija
30.08.2014 |

Vihkimisen piti alkaa klo 12. Lähdin varttia vaille "vessaan" ja juoksinkin yhteen mökkiin tällä juhlapaikalla.

Ahdistaa mennä tuonne, ahdistaa noin monen ihmisen keskellä. En haluaisi puhua kenellekään. Haluaisin olla vain kahden tulevan puolisoni kanssa, muut voisi lähteä pois.

En tiedä, mitä tästä päivästä enää tulee. Olen itkenyt häämeikin pilalle ja sitä sotkua on pudonnut myös hääpuvulle, etumus on likainen.

Kommentit (70)

Vierailija
41/70 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kännykän varassa täällä ja verkko on huono. Tottakai minua etsittiin heti. Löydettiin myös, mutta olin lukinnut oven. Vieraille on kerrottu, että olen huonovointinen, ei muuta. Pyysin siskoni ja miehen veljen todistajaksi. Tulevat kohta tänne, meidät vihitään ja sisko lähtee viemään kotiin.
Minulla ei ole mitään paniikkihäiriötaustaa. Jäin työttömäksi viime syksynä, sen jälkeen on ollut aikamoista alamäkeä. En tiedä, onko tämä vain häästressiä, mutta pakenin heti, kun näin muita ihmisiä.
Vieraita ei ole edes mitään älytöntä määrää, kaikki läheisiä sukulaisia ja hyviä ystäviä perheineen.
Ap

Vierailija
42/70 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä sitten anteeksi vierailta. Ovat ostaneet luultavasti kalliit häälahjat ja juhlavaatteet ja tuhlanneet arvokasta vapaa-aikaansa arvon prinsessan diivailun takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/70 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän jäissä, pienissä häissä...

Vierailija
44/70 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu juu ja kännykkä oli sinulla siellä helmojen alla odottamassa.

Vierailija
45/70 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

-

Vierailija
46/70 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 14:03"]Niin ja kuka vittu menee naimisiin klo.12?
[/quote]
Mä? Me nimenomaan haluttiin 14 vuotta sitten klo 12 alkavat häät, jotta vieraiden lapsille ei tulisi liian pitkä päivä.

Vierailija
47/70 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 14:16"]Juu juu ja kännykkä oli sinulla siellä helmojen alla odottamassa.
[/quote]
Mä vaan veikkaan, että siellä mökissä olis ollut se kännykkä..?

Vierailija
48/70 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 12:33"]

Koitas nyt ryhdistäytyä. Toi on todella nolo tilanne. Oletko epävarma vai itsekäs?

[/quote]

Mitä ihmeen itsekästä on haluta viettää häät kaksitaan sen rakkaansa kanssa?? Kuule kun sitä varten se avioliitto vähän niinkun solmitaan, kun halutaan olla sen rakkaan ihmisen kanssa, ei siksi että saisi olla päivä prinsessana ja pitäisi järjestää sukulaisille helvetin isot bileet ruokineen ja viinoineen (ja tietysti kuunnella marinaa, että se ja se on näissä juhlissa ihan päin mäntyä).

Me mentiin miehen kanssa naimisiin maistraatissa, paikalla vain miehen perhe.  Sitten tultiin meille juomaan kahvit ja päivä oli siinä. Oli todella ihanaa, ei tarvinnut hössöttää ja huolehtia tuhannesta murheesta ennen hääpäivää, oli vain oltava ajoissa maistraatilla.

Vierailija
49/70 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jumalauta. Toivottavasti ukkosi ottaa ja juoksee lujaa pakoon, kuka vittu tuollaista kestää katsella??

Vierailija
50/70 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia sinne!

Vierailija
51/70 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 13:53"]

Senkin itsekäs lorttolörttönen!

[/quote]LimakasaTommy?

Vierailija
52/70 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei. Minäkin sain paniikkikohtauksen kesken vihkimisen. Juoksin kesken kaiken sakastiin. Vihkiminen suoritettiin loppuun siellä. Vieraat olivat kyllä tosi ymmärtäväisiä.

Vierailija
53/70 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 14:24"]

[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 12:33"]

Koitas nyt ryhdistäytyä. Toi on todella nolo tilanne. Oletko epävarma vai itsekäs?

[/quote]

Mitä ihmeen itsekästä on haluta viettää häät kaksitaan sen rakkaansa kanssa?? Kuule kun sitä varten se avioliitto vähän niinkun solmitaan, kun halutaan olla sen rakkaan ihmisen kanssa, ei siksi että saisi olla päivä prinsessana ja pitäisi järjestää sukulaisille helvetin isot bileet ruokineen ja viinoineen (ja tietysti kuunnella marinaa, että se ja se on näissä juhlissa ihan päin mäntyä).

Me mentiin miehen kanssa naimisiin maistraatissa, paikalla vain miehen perhe.  Sitten tultiin meille juomaan kahvit ja päivä oli siinä. Oli todella ihanaa, ei tarvinnut hössöttää ja huolehtia tuhannesta murheesta ennen hääpäivää, oli vain oltava ajoissa maistraatilla.

[/quote]

Miksi ap on kutsunut sinne suvun ja kavereita, jos ei halua kanssaan juhlia? Minusta ap edustaa suunnatonta itsekkyyttä eli kutsuu väkeä, laittaa varmaan hääkutsuun, että kiitos antakaa meille rahaa, kun tavaraa jo on. Väki tulee paikalle juhlatamineissa, vaikka voisi tehdä jotain kivaa ja sitten ap on se, joka päättää, että ei tule vihkimistä suvun edessä, ei tule juhlia. Toivottavasti hän älyää palauttaa häälahjat!

Juhlia voi kahdestaan, se on OK, mutta ei ehkä kannata haluta juhlia kahdestaan, jos ensin kutsuu väkeä paikalle ja sitten päättää, että ei helvetti, en mä teidän kanssa haluakaan olla.

Vierailija
54/70 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 13:54"]

minun käy sääliksi kaikkia niitä hölmöjä jotka ottavat tuon aloituksen tosissaan

[/quote]

Mun mielestä näissä provoissa on hauskinta olla olevinaan tosissaan, koska silloin provoilija jatkaa ja keksii lisää yksityiskohtia, jotka ovat ristiriidassa aikaisemman tarinan kanssa. Saa hyvät naurut ap:n kustannuksella.

Vierailija
55/70 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 14:20"]

[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 14:16"]Juu juu ja kännykkä oli sinulla siellä helmojen alla odottamassa. [/quote] Mä vaan veikkaan, että siellä mökissä olis ollut se kännykkä..?

[/quote]Muuten kyllä, mutta :  juoksinkin yhteen mökkiin tällä juhlapaikalla.

Ei ole omassa mökissään.

Vierailija
56/70 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 14:21"]

Työnnä pää pilluusi ja vislaa, naurettava provohoro.

[/quote]BB-Tommy!

Vierailija
57/70 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 14:25"]

Voi jumalauta. Toivottavasti ukkosi ottaa ja juoksee lujaa pakoon, kuka vittu tuollaista kestää katsella??

[/quote]Oletko BB Tommy kateellinen toisen suhteesta?

Vierailija
58/70 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klo 12 on muuten melko poikkeuksellinen aika vihkimiselle. Ap olisit voinut edes yrittää kirjoittaa paremman tarinan porvoolaisista häistä.

Vierailija
59/70 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
60/70 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, haethan sitten apua jo heti ensi viikolla?