Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies pettää tietokonepelissä

Vierailija
12.08.2021 |

Miehen käytös on ollut jo pitkään etäistä ja vapaa-aikansa ollut koneella. Valvoo monesti yömyöhään, ja selitykset aina erilaiset,lukee keskusteluita, opiskelee (!) yms. Visusti kirjaa itsensä aina koneelta ulos. Eilen illalla kuitenkin unohti koneen päälle mennessään ulos ja menin katsomaan sivuhistoriaa. Koneessa oli päällä tietokonepeli jossa oli keskusteluja muiden pelaajien kanssa. Koneen työpöydältä löytyi tallennetut keskustelut :( Miehellä oli vaikka kuinka paljon keskusteluja eri naisten kanssa, ihan sairaita seksifantasioita, oli kirjoittanut minusta ihan hirveitä asioita ja mikä pahinta oli myös keskustellut näiden naisten kanssa skypessä ja tehnyt siellä varmasti vaikka mitä :( Naisia oli PALJON ja iso osa näistä englanninkielisiä mutta joukossa myös muutama suomalainen. En uskaltanut lukea kaikkea mutta kopioin keskustelut itselleni. Mitä helvettiä teen - on kuitenkin yhteinen lapsi ja asunto :((( Mies ei vielä tiedä että tiedän.

Kommentit (205)

Vierailija
41/205 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilussa 20 minuutissa aloituksen jälkeen ap:n tarina muuttui teksteistä (jotka oli tallennettu työpöydälle?!?!) videoihin yms.

Nopea liikkeissään tää ap:n "mies". /s

Vierailija
42/205 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei jumalauta mitä tuubaa av-mammat uskovat. "Työpöytä täynnä tallennettuja keskusteluja" what?

Elä nyt häirihe. Katotaan näitä voimaantumisia sivusta :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/205 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselleni pettäminen on fyysistä koskettelua jonkun kolmannen ihmisen kanssa. Kaikki nettijutustelu/videot/tms. on ehkä flirttailua. Luen minäkin tuolta Seksi-palstalta kiihottavia juttuja, mutta en koe kyllä niitä lukiessani tai kirjoittaessani pettäväni ketään.

No toihan on ihan eri asia jos ottaa esim. live yhteyksiä.

Toi mistä sä puhut on erotiikkaa.

Mitä väliä sillä on, juttelenko jollekkin vaikka videoyhteyden välityksellä tai kirjoittamalla etanapostilla? Toinen toimii vaan nopeammin ja vaatii vähemmän mielikuvitusta. Pettäminen on se fyysinen teko.

Se et sä saat videon kautta vuorovaikutus tilanteen pystyyn on kyllä seksiä.

Hinkkaako se vastapuoli minun värkkejä sen nettiyhteyden yli? Sinun tulkintasi seksistä voi todellakin poiketa minun tulkinnasta, mutta oman totuudensa määrittää varmaankin jokainen ihan itse.

Olet oikeassa.

Puhuin vuorovaikutuksesta, se on parempaa muin mielikuvitus. Varsinkin kun puhutaan seksistä.

Sun käsitys seksistä kuulostaa mulle liian monotoniselta. Jos sun kumppanisi harrastaisia itsetyydytystä jonkun kanssa netissä se olis sulle ok?

Vierailija
44/205 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Videopeli-hullu taas vauhdissa.

Vierailija
45/205 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehesi saattaa kyllä vähän pettyä kun käy ilmi että se kuuma haltianeitokainen onkin raimo eurajoelta, mutta se on näitä netin oppimiskokemuksia jotka tulee joillekin vastaan. 

Noo, mutta voihan APn mies ja Raimo Eurajoelta ajella yhdessä vaikka Ylistaron suunnille, dildometsään.

Vierailija
46/205 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuolla ole mitään tekemistä tietokonepelaamisen kanssa?? Ukkos chattaa seksisaitella, täysin eri asia kuin pelaaminen. Asiatonta toimintaa kuitenkin.

Vierailija
47/205 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa irrottautumiselta arjesta, joka tuskin hevillä muuntuu pettämiseksi IRL.

No tuohan on pettämistä IRL.

Luottamuksen pettämistä ja myös fyysistä pettämistä jos pannaan Skypen kautta.

Ei se pettäminen vaadi konkreettista kosketusta, vaan sillä tarkoitetaan luottamuksen pettämistä ja se on kyllä tässä tapauksessa rikottu pahasti ja ilmeisesti vielä usein.

Vierailija
48/205 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on sitä mikropettämistä.

Minulla on alle 15 senttinen joten lasketaanko sekin "mikropettämiseksi" jos panen täyspäistä naista joka nauttii seksistä ja elämästä sen sijaan että haaskaa aikansa vatvomalla muiden voimaantuneuden wokrämmien kanssa kuvitteelisia ongelmia jollain somefoorumilla? Ja perse leviää.

Vierailija
49/205 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos yllättäisit miehesi niinsanotusti housut nilkoissa.

Eli ole menevinäsi nukkumaan ja hiivi kuuntelemaan mitä tapahtuu. Ja sit ku luulet/oot varma et tilanne päällä, aukaise ovi.

Jos tuo on jollakulla jo tilanne, niin silloin kannattaa laittaa hopeat jakoon. Jos noin huonosti voit edes oman pääsi sisällä, niin silloin on turha pilata sen toisenkin elämää yhtään enempää.

Pointti oli et silloin ei tarvitsisi kertoa et on käynyt toisen koneella luvatta.

Tyypillistä manipuloivien kyttääjäakkojen logiikkaa, pimitetään omat vääryydet viimeiseen asti jotta voidaan painostaa ja syyllistää toista osapuolta. Pääasia että itse vaikutetaan aina viattomalta uhrilta.

Mitäs jos vaan kertois asiat rehellisesti niin kuin ne on, ja ottais vastuuta myös omista tekemisistään? Ai ei käy? No en mitään muuta odottanutkaan.

Vierailija
50/205 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli ole menevinäsi nukkumaan ja hiivi kuuntelemaan mitä tapahtuu. Ja sit ku luulet/oot varma et tilanne päällä, aukaise ovi.

Jos tuo on jollakulla jo tilanne, niin silloin kannattaa laittaa hopeat jakoon. Jos noin huonosti voit edes oman pääsi sisällä, niin silloin on turha pilata sen toisenkin elämää yhtään enempää.

Pointti oli et silloin ei tarvitsisi kertoa et on käynyt toisen koneella luvatta.

Tyypillistä manipuloivien kyttääjäakkojen logiikkaa, pimitetään omat vääryydet viimeiseen asti jotta voidaan painostaa ja syyllistää toista osapuolta. Pääasia että itse vaikutetaan aina viattomalta uhrilta.

Mitäs jos vaan kertois asiat rehellisesti niin kuin ne on, ja ottais vastuuta myös omista tekemisistään? Ai ei käy? No en mitään muuta odottanutkaan.

No onneksi miehet ei koskaan kyttää naisiaan. 

Vierailija
51/205 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselleni pettäminen on fyysistä koskettelua jonkun kolmannen ihmisen kanssa. Kaikki nettijutustelu/videot/tms. on ehkä flirttailua. Luen minäkin tuolta Seksi-palstalta kiihottavia juttuja, mutta en koe kyllä niitä lukiessani tai kirjoittaessani pettäväni ketään.

Mitä väliä sillä on, juttelenko jollekkin vaikka videoyhteyden välityksellä tai kirjoittamalla etanapostilla? Toinen toimii vaan nopeammin ja vaatii vähemmän mielikuvitusta. Pettäminen on se fyysinen teko.

Hinkkaako se vastapuoli minun värkkejä sen nettiyhteyden yli? Sinun tulkintasi seksistä voi todellakin poiketa minun tulkinnasta, mutta oman totuudensa määrittää varmaankin jokainen ihan itse.

Olet oikeassa.

Puhuin vuorovaikutuksesta, se on parempaa muin mielikuvitus. Varsinkin kun puhutaan seksistä.

Sun käsitys seksistä kuulostaa mulle liian monotoniselta. Jos sun kumppanisi harrastaisia itsetyydytystä jonkun kanssa netissä se olis sulle ok?

Jos sinä masturboit lukiessasi vaikka netistä jotain seksi-fantasiaa, niin petätkö kumppaniasi? Kaikki tekniset apuneuvot tähän asiaan ovat vain helpottamassa sitä suoritusta. Myös se vastapuolen ääni- ja kuvayhteys.

Edelleen minulle pettämisen raja menee fyysisessä kontaktissa (hipelöinti, suutelu, suuseksi, jne). Tanssi onkin jo siinä rajalla. Normi paritanssi on tietenkin ok, mutta jos molemmat selvästi kiihottuvat tilanteesta, niin aletaan olla vaarallisilla vesillä.

Vierailija
52/205 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle se oli ihan tarpeeksi, että mies oli käynyt viesteissä tollaista keskustelua yhden mun kaverin kanssa. Siinä vaiheessa meni luottamus, ja pahalta tuntui, vaikkei ilmeisesti itse seksiä ollutkaan harrastettu. Näkisin tuon ap:n tapauksen jo pettämisenä. Ison keskustelun paikka. Me mentiin sen jälkeen pariterapiaan, parempaan suuntaan on menty, mutta en tiedä palaako luottamus koskaan. Onhan se vähän surullista, että tällä hetkellä mun ajatus on, että jos mies pettää uudestaan, niin en jaksa korjaamiseen enää lähteä, ihan sama. 

Vierailija
53/205 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
54/205 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet oikeassa.

Jos sinä masturboit lukiessasi vaikka netistä jotain seksi-fantasiaa, niin petätkö kumppaniasi? Kaikki tekniset apuneuvot tähän asiaan ovat vain helpottamassa sitä suoritusta. Myös se vastapuolen ääni- ja kuvayhteys.

Edelleen minulle pettämisen raja menee fyysisessä kontaktissa (hipelöinti, suutelu, suuseksi, jne). Tanssi onkin jo siinä rajalla. Normi paritanssi on tietenkin ok, mutta jos molemmat selvästi kiihottuvat tilanteesta, niin aletaan olla vaarallisilla vesillä.

Jokaisella on ne omat rajansa, mitkä pettämiselle vedetään. Itsellä ne tietysti on paljon kauempana kuin kumppanille sallitut rajat. Moni nainen ei sallisi miehelleen instabeibien kuvien tykkäilyäkään, mutta toisaalta eipä varmaan moni mies hyvällä katsoisi sitäkään, jos kumppani saisi orkkuja jonkun vieraan miehen kanssa puhelin/skypeseksissä.

Vierailija
55/205 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun ex-mies teki samaa. Kaikki vapaa-aika alkoi mennä pelatessa, eri huoneessa kuin mä. Eli jossain fantasiamaailmassa avatarena ja unohti mut kokonaan. Onhan siellä pelimaailmassa ihanan seksikkäitä ja kauniita hahmoja, kyllä siinä tavisvaimo niille häviää.

Onko jotkut miehet oikeasti noin pimeitä? Että joku hahmo olisi seksikäs, mitä ihmettä :D

Ja palstamammat seksifantasioi piirrettyjen hahmoista ja elokuvien ja tv-ohjelmien fiktiivistä hahmoista.

Näitä ketjuja on palstalla lukemattomia 

Vierailija
56/205 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet oikeassa.

Jokaisella on ne omat rajansa, mitkä pettämiselle vedetään. Itsellä ne tietysti on paljon kauempana kuin kumppanille sallitut rajat. Moni nainen ei sallisi miehelleen instabeibien kuvien tykkäilyäkään, mutta toisaalta eipä varmaan moni mies hyvällä katsoisi sitäkään, jos kumppani saisi orkkuja jonkun vieraan miehen kanssa puhelin/skypeseksissä.

Ei se järvi soutaen kulu.

Vierailija
57/205 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle se oli ihan tarpeeksi, että mies oli käynyt viesteissä tollaista keskustelua yhden mun kaverin kanssa. Siinä vaiheessa meni luottamus, ja pahalta tuntui, vaikkei ilmeisesti itse seksiä ollutkaan harrastettu. Näkisin tuon ap:n tapauksen jo pettämisenä. Ison keskustelun paikka. Me mentiin sen jälkeen pariterapiaan, parempaan suuntaan on menty, mutta en tiedä palaako luottamus koskaan. Onhan se vähän surullista, että tällä hetkellä mun ajatus on, että jos mies pettää uudestaan, niin en jaksa korjaamiseen enää lähteä, ihan sama. 

Mulla on tätä samaa ollut, olen yrittänyt olla välittämättä. Toimii tiettyyn pisteeseen asti, minkä jälkeen napsahtaa ja meilläkin on nyt jatkoaika. Jos vielä sortuu niin lusikat jakoon.

Vierailija
58/205 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onneksi miehet ei koskaan kyttää naisiaan. 

Aivan mahtava puolustus, tuttu jo lapsuuden hiekkalaatikoilta, "no ku nuokin teki niin mekin".

Ja hienosti deflektoitu oma vastuu kokonaan toiseen asiaan joka ei millään lailla tähän tapaukseen nyt kuulunut. Kyllä, on myös miehiä jotka kyttäävät naisiaan.

Ei tuollainen whataboutismi vaikuta mitenkään siihen mitä tämä nainen on oletetusti tehnyt miehelleen, tai mitä hänen miehensä on oletetusti tehnyt naiselleen.

Teidän armonne, syyttäjä päättää puheenvuoronsa.

Vierailija
59/205 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On siis ollut yhteydessä oikeiden ihmisten kanssa ja jakanut kuvia ja videoita?

.

On keskusteluista päätellen jakanut ja saanut kuvia ja videoita...  Ja tämä pahenee vain, ilmeisesti maksanut niille naisille :(

Nyt ei ollut enää uskottavaa, kannattaa tutkia tarinansa paremmin. Näköjään et tiedä yhtään, miten nuo peleissä toimii, enkä ala sitä sinulle kertoa.

Vierailija
60/205 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet oikeassa.

Ei se järvi soutaen kulu.

Tässä keskustellaan nyt ihan muista asioista, kun vesiliikenteestä. Mene pois kun et ymmärrä.