Mies pettää tietokonepelissä
Miehen käytös on ollut jo pitkään etäistä ja vapaa-aikansa ollut koneella. Valvoo monesti yömyöhään, ja selitykset aina erilaiset,lukee keskusteluita, opiskelee (!) yms. Visusti kirjaa itsensä aina koneelta ulos. Eilen illalla kuitenkin unohti koneen päälle mennessään ulos ja menin katsomaan sivuhistoriaa. Koneessa oli päällä tietokonepeli jossa oli keskusteluja muiden pelaajien kanssa. Koneen työpöydältä löytyi tallennetut keskustelut :( Miehellä oli vaikka kuinka paljon keskusteluja eri naisten kanssa, ihan sairaita seksifantasioita, oli kirjoittanut minusta ihan hirveitä asioita ja mikä pahinta oli myös keskustellut näiden naisten kanssa skypessä ja tehnyt siellä varmasti vaikka mitä :( Naisia oli PALJON ja iso osa näistä englanninkielisiä mutta joukossa myös muutama suomalainen. En uskaltanut lukea kaikkea mutta kopioin keskustelut itselleni. Mitä helvettiä teen - on kuitenkin yhteinen lapsi ja asunto :((( Mies ei vielä tiedä että tiedän.
Kommentit (205)
Ei jumalauta mitä tuubaa av-mammat uskovat. "Työpöytä täynnä tallennettuja keskusteluja" what?
Kuulostaa irrottautumiselta arjesta, joka tuskin hevillä muuntuu pettämiseksi IRL.
Minäkin käyn GTA:ssa huarissa, eikä vaimo tiedä asiasta!
Mun ex-mies teki samaa. Kaikki vapaa-aika alkoi mennä pelatessa, eri huoneessa kuin mä. Eli jossain fantasiamaailmassa avatarena ja unohti mut kokonaan. Onhan siellä pelimaailmassa ihanan seksikkäitä ja kauniita hahmoja, kyllä siinä tavisvaimo niille häviää.
Vierailija kirjoitti:
Mun ex-mies teki samaa. Kaikki vapaa-aika alkoi mennä pelatessa, eri huoneessa kuin mä. Eli jossain fantasiamaailmassa avatarena ja unohti mut kokonaan. Onhan siellä pelimaailmassa ihanan seksikkäitä ja kauniita hahmoja, kyllä siinä tavisvaimo niille häviää.
🤦🤦🤦🤣🤣🤣
Jätä se sika. Laita tietokone oven ulkopuolelle ja vaihda lukot.
Kuvat ja videot on ilmeisesti vaihtaneet omistajaa... :(
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mikä peli oli kyseessä?
Se on sitä mikropettämistä. Monet suhteet alkaa pelimaailmassa ja jatkuu IRL. En katselisi tuollaista, ja nuo seksikeskustelut on jo intervention paikka.
Jos videot ja kuvatkin vaihtaa omistajaa, niin sehän on aika selvä homma.
Miehesi saattaa kyllä vähän pettyä kun käy ilmi että se kuuma haltianeitokainen onkin raimo eurajoelta, mutta se on näitä netin oppimiskokemuksia jotka tulee joillekin vastaan.
Mikä peli?
Lohdutuksena, että se on todellisuuspakoa ja fantasiaa, he eivät tule ikinä tapaamaan, ja jos tapaisivat, ei sitä taikaa livenä olisi.
Mutta todellisia ongelmia teillä on sikäli, että jonkun hän teidän arjessa kokee niin ahdistavaksi, että pitää paeta fantasiaan.
Lapsiperhearki on tosi rankkaa, ja teillä myös varmaan keskinäinen yhteys ja taika on hukassa. Ja helposti ei siinä vaiheessa ole juuri enää ystäviä, joille voisi puhua syvällisiä.
Varmasti hän kokee olevansa aidosti ihastunut, mutta tuo tuhoaa teidän suhteen vain jos sinä päätät erota sen takia. Virtuaali-ihastukset ei kestä puolta vuotta kauempaa, eivätkä muutu miksikään liveseksiksi.
Parisuhdeterapia tekisi teille hyvää, että pääsisitte korjaamaan teidän välejä.
Vierailija kirjoitti:
Onko jotkut miehet oikeasti noin pimeitä? Että joku hahmo olisi seksikäs, mitä ihmettä :D
Vierailija kirjoitti:
Mikä peli?
Firestorm :( Keskusteluista päätellen joku seksipeli :(
Mitä ajattelit tehdä nyt kun tiedät?
Käyttääkö joku muka Skypeä vielä vuonna 2021?
Vierailija kirjoitti:
En tiedä... Enkä tiedä miten tuon asian esille koska tää selvisi kun kävin tutkimassa miehen konetta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä... Enkä tiedä miten tuon asian esille koska tää selvisi kun kävin tutkimassa miehen konetta...
On siis ollut yhteydessä oikeiden ihmisten kanssa ja jakanut kuvia ja videoita?
Toi pelimaailma ei mun nähdäkseni pehmennä asiaa yhtään. Vaikea sitä on esim. kieltää, koska tärkeä harrastus.
Ähh tosi ikävää.
Miksi jatkaisit suhdetta tuollaisen pettäjän kanssa? Sulla on täydet todisteet että mies on käyttänyt konetta ja kirjoitellut ties mitä. Uskomattoman törkeä tyyppi!