Mistä tietää että puoliso pettää?
Te keitä on petetty parisuhteessa, miten saitte tietää? Epäilittekö jo ennen lopullista vastausta? Ja mitä tapahtui sen jälkeen? Annoitteko anteeksi? Oliko se yhden illan juttu vai jokin pidempi?
Kommentit (136)
Viestitteli paljon salassa, puhelin meni salasanan taakse, alkoi olemaan poissa kotoa enemmän.. olevinaan poikien kanssa aikaa viettämässä.. nämä perinteiset merkit. Kysyin mieheltä suoraan mutta kuulemma olin vain vainoharhainen. Lopulta myönsi itsekkin ja ero tuli samantien. Oli joku nainen kenet oli tavannut kaverinsa kautta jossain illan vietossa.
Seksi vähenee kotona, koska sitä saa uudelta kumppanilta.
Silmät kierossa kotiin tullessa ja vasen askel yhtä pitkä kuin oikea.
Ei mistään, jos ei mies halua sinun tietävän.
Vierailija kirjoitti:
Ei mistään, jos ei mies halua sinun tietävän.
Yleensä epähuomiossaan saattaa antaa ilmi, etenkin jos salasuhde on jatkunut pitkään. Eikä kaikki ole super hyviä salailijoita alunperinkään.
Seksittömyys on hyvä merkki. Mies saattaa olla tavallinen juntti ja tuppisuu ja silti saada pesää muualta.
Jos mies on ennenkin pettänyt edellisiä puolisoitaan, niin asia on aivan satavarma. Älkää vaan kuvitelkokaan, että juuri sinä olisitkin nyt se ensimmäinen nainen, jota tuo erkki ei petä :D
Nainen alkaa ostelemaan uusia vaatteita paljon tiuhempaan tahtiin kuin ennen. Myös kampaajalla pitää käydä useammin. Meikit pitää laittaa viimesen päälle vaikka oli menossa illalla kauppaan tai uimaan. En varsinkaan ymmärrä sitä että uimaan mennessä pitää meikata. Sitten myös se tyypillinen puhelin kädessä koko ajan. välillä aivan omissa ajatuksissaan vaikka sattuisi jotain häneltä kysymään.
Vuosien seksittömyys. Ja lopulta vahingossa paljastuminen puhelimeen auki jääneen viestin vuoksi. Oli jatkunut pitempään, naisena en ole antanut anteeksi, ihmisenä pidän hänestä kyllä kovasti , mutta en enää aikoihin ole ajatellut enkä halunnut häntä miehenä eikä hänkään edelleenkään ole pienimmälläkään tapaa kiinnostunut minusta naisena. Ei ehkä kovin ymmärrettävää. En oikein itsekään aina ymmärrä itseäni tai tekemisiäni
Mies aloitti lenkkeilyn ja pudotti painoa. Nuorentui silmissä. Puhelin koodin takana ja otti suihkuun ja vessaankin sen mukaan. Meillä pilleri ehkäisy ja pyykkiä laittaessa huomasin miehen farkkujen taskussa kondomin..aika selkee oli
Vierailija kirjoitti:
Vuosien seksittömyys. Ja lopulta vahingossa paljastuminen puhelimeen auki jääneen viestin vuoksi. Oli jatkunut pitempään, naisena en ole antanut anteeksi, ihmisenä pidän hänestä kyllä kovasti , mutta en enää aikoihin ole ajatellut enkä halunnut häntä miehenä eikä hänkään edelleenkään ole pienimmälläkään tapaa kiinnostunut minusta naisena. Ei ehkä kovin ymmärrettävää. En oikein itsekään aina ymmärrä itseäni tai tekemisiäni
Mikä saa pysymään suhteessa tällaisessa tilanteessa? Älä vain sano että lapset.
Vierailija kirjoitti:
Mies aloitti lenkkeilyn ja pudotti painoa. Nuorentui silmissä. Puhelin koodin takana ja otti suihkuun ja vessaankin sen mukaan. Meillä pilleri ehkäisy ja pyykkiä laittaessa huomasin miehen farkkujen taskussa kondomin..aika selkee oli
Juu treenaaminen, uudet vaatteet, puhelin piilossa, äänettömällä ym. Just nää..
Pitkä yhteinen historia, tottumus. Jälkikasvu ja ongelmansa. Muutoksen pelko, huono itsetunto, ajoittain jopa itseinho. Tyhmyys ja typeryys. Omat vuosien aikana pahentuneet masennusjaksot. Kyyninen elämänasenne, tunne että elämä on jo eletty. Kyvyttömyys nähdä valoa tunnelin päässä. Ja mitä kaikkea näitä nyt onkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä saa pysymään suhteessa tällaisessa tilanteessa? Älä vain sano että lapset.
Vastaus ylempänä
Ei asuttu yhdessä, mutta näistä merkeistä tajusin että oli toinen nainen kuvioissa:
- Yhtäkkiä alkoi ostelemaan vaatteita, vaikka aiemmin asia ei kiinnostanut ollenkaan.
- Puhelimen otti mukaan kylpyhuoneeseen.
- Yhteyden pito minun suuntaan väheni myös yhtäkkiä
- Perui tapaamisemme vedoten siihen, että hänen pitää siivota. Mies ei ollut pätkääkään ns siivousihmisiä, joten tajusin että joku toinen ämmä on tulossa kylään.
Minun ex mieheni ei alkanut kuntoilemaan tai edes vaihtanut kännykkäänsä salasanaa. Oli niin lipevä ihminen että aina kun epäilin sai minut puhuttua ympäri jollakin keinoin tai syytti jos olisin halunnut katsoa puhelinta että olen vain vainoharhainen ja skitso jos aion katsoa sitä niin en koskaan katsonut kun en halunnut suututtaa miestä. Sain tietää lopulta kaveriltani joka tunsi tämän naisen. Vieläkin inhottaa miten olin niin manipuloivan ihmisen kanssa yhdessä.
T. N29
Vierailija kirjoitti:
Ei asuttu yhdessä, mutta näistä merkeistä tajusin että oli toinen nainen kuvioissa:
- Yhtäkkiä alkoi ostelemaan vaatteita, vaikka aiemmin asia ei kiinnostanut ollenkaan.
- Perui tapaamisemme vedoten siihen, että hänen pitää siivota. Mies ei ollut pätkääkään ns siivousihmisiä, joten tajusin että joku toinen ämmä on tulossa kylään.
Tähän piti vielä lisätä, että mies oli mitä ilmeisimmin laittanut minut äänettömällä, etten vaan vahingossa soita kun on uuden naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Perui tapaamisemme vedoten siihen, että hänen pitää siivota. Mies ei ollut pätkääkään ns siivousihmisiä, joten tajusin että joku toinen ämmä on tulossa kylään.Tähän piti vielä lisätä, että mies oli mitä ilmeisimmin laittanut minut äänettömällä, etten vaan vahingossa soita kun on uuden naisen kanssa.
Meillä sama tälläkin hetkellä. Olen huomannut että miehen puhelin piippaa kun tulee erilaisiin ryhmäkeskusteluihin viestiä missä minäkin olen. Kun jaan jonkun hauskan artikkelin tai kuvan puhelimen välityksellä kun molemmat ollaan kotona ei kuulu mitään ääntä. Kun olen kysynyt näkikö laittamani jutun on sanonut että ei huomannut kun puhelin oli äänettömällä. Muiden viestit kyllä kuuluu.
Vierailija kirjoitti:
Minun ex mieheni ei alkanut kuntoilemaan tai edes vaihtanut kännykkäänsä salasanaa. Oli niin lipevä ihminen että aina kun epäilin sai minut puhuttua ympäri jollakin keinoin tai syytti jos olisin halunnut katsoa puhelinta että olen vain vainoharhainen ja skitso jos aion katsoa sitä niin en koskaan katsonut kun en halunnut suututtaa miestä. Sain tietää lopulta kaveriltani joka tunsi tämän naisen. Vieläkin inhottaa miten olin niin manipuloivan ihmisen kanssa yhdessä.
T. N29
Aivan sama kokemus itsellä, minä olin se hullu ja mustasukkainen kun kehtasin ihan syystä epäillä. Somesta sitten näin että miehellä on toinen nainen, nainen oli kuvannut itseään someen meidän asunnolla, poseerasi paljastavat hepenet päällä. Edelleen ällöttää vuosienkin jälkeen.
En epäillyt ollenkaan, vaan mies kertoi aivan puskista. Kertoi miten oli kosketellut erästä naista ja puhunut sänkypuuhista, minun ollessa paikalla samoissa juhlissa. Eivät päätyneet sänkyyn kun mies oli ihan liian humalassa. Minähän sen silloinkin autoin kotiin, tietämättä että vähemmän humalassa olisi ollut toisen matkassa. Mies jätti minut heti seuraavana päivänä sanoen miten haluaa olla muidenkin kanssa. 10v suhde takana.
Onneksi meillä ei ole lapsia.