Oletko älykkäämpi kuin miehesi? Entä koulutetumpi?
Kommentit (9)
Sama täällä, lisäksi prkl tienaankin enemmän kuin hän. Täytyy sanoa kuin Julia Roberts Pretty womanissa: "I'm with him only for sex" -tai jotain sinne päin...
En älykkäämpi. Monasti käytännön asioissa fiksumpi, mutta älykkäämpi en ole. Selvästi koulutetumpi olen. Mies tienaa silti paljon enemmän kuin minä (yrittäjä).
Ihan hyvin pyyhkii.
Olen, mutta miehellä on tunneälyä enemmän. On myös paljon mua herkempi, ikävä kyllä. Mut hyvin menee.
Älyä on kovin vaikea vertailla. Koulutetumpi olen, paljon.
Keskimäärin en sanoisi älykkyyksissämme olevan eroa, mutta olen miestäni paljon matemaattisesti lahjakkaampi, kun hän taas on erinomainen kielissä ja aina kärryillä ajankohtaisista asioista. Olen miestäni koulutetumpi, sillä valmistun pian DI:ksi, hän aloittelee AMK-tutkintoa.
Olen koulutetumpi, mutta en todellakaan älykkäämpi.
Olen älykkäämpi, mies koulutetumpi, vaika neuvon miestä usein, jos on kyse matemaattisemmista tai logiikaa vaativista jutuista. Toisaalta olen arkisissa asioissa aivan älyttömän tyhmä. Käytännöllisyyttä ei ole nimeksikään. Mä olen aina halunnutkin sellaisen kumppanin kuin mieheni. Käytännöllinen, tunneälykäs ja tarpeeksi huumorintajuinen. :)
En ja en. Pidän siitä, että mies on älykkäämpi ja hoitaa kaikki asiat. Minun ei tarvitse vaivata hernettäni turhanpäiväisyyksillä.
En tiedä älystä. Mä olen nokkelampi ja nopeampi ymmätämääm asioita. Miten äly mitataan. Koulutus varmaan samalla tasolla.