Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko älykkäämpi kuin miehesi? Entä koulutetumpi?

Vierailija
29.08.2014 |

Minä olin kumpaakin. Sitten erosin.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä älystä. Mä olen nokkelampi ja nopeampi ymmätämääm asioita. Miten äly mitataan. Koulutus varmaan samalla tasolla.

Vierailija
2/9 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, lisäksi prkl tienaankin enemmän kuin hän. Täytyy sanoa kuin Julia Roberts Pretty womanissa: "I'm with him only for sex" -tai jotain sinne päin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En älykkäämpi. Monasti käytännön asioissa fiksumpi, mutta älykkäämpi en ole. Selvästi koulutetumpi olen. Mies tienaa silti paljon enemmän kuin minä (yrittäjä).

Ihan hyvin pyyhkii.

Vierailija
4/9 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, mutta miehellä on tunneälyä enemmän. On myös paljon mua herkempi, ikävä kyllä. Mut hyvin menee.

Vierailija
5/9 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älyä on kovin vaikea vertailla. Koulutetumpi olen, paljon.

Vierailija
6/9 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskimäärin en sanoisi älykkyyksissämme olevan eroa, mutta olen miestäni paljon matemaattisesti lahjakkaampi, kun hän taas on erinomainen kielissä ja aina kärryillä ajankohtaisista asioista. Olen miestäni koulutetumpi, sillä valmistun pian DI:ksi, hän aloittelee AMK-tutkintoa.

Vierailija
7/9 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen koulutetumpi, mutta en todellakaan älykkäämpi.

Vierailija
8/9 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen älykkäämpi, mies koulutetumpi, vaika neuvon miestä usein, jos on kyse matemaattisemmista tai logiikaa vaativista jutuista. Toisaalta olen arkisissa asioissa aivan älyttömän tyhmä. Käytännöllisyyttä ei ole nimeksikään. Mä olen aina halunnutkin sellaisen kumppanin kuin mieheni. Käytännöllinen, tunneälykäs ja tarpeeksi huumorintajuinen. :)

Vierailija
9/9 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ja en. Pidän siitä, että mies on älykkäämpi ja hoitaa kaikki asiat. Minun ei tarvitse vaivata hernettäni turhanpäiväisyyksillä.