Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi nolous! Huoltomies oli käynyt kotonani poissaollessani ja

Vierailija
29.08.2014 |

Olin unohtanut kokonaan, että tällä viikolla kaikissa asunnoissa tsekataan patterit. No, aamun kiireessä olin jättänyt siteen rullalle lavuaarin reunalle josta se oli auennut ja tipahtanut avonaisena lavuaariin. Lavuaarin vieressä lojui pikkarit, jotka jätin siihen pyykkikorin ollessa aivan täysi. Suihkuverhon tangolla oli kuivumassa rivi rintsikoita. Avohyllyllä oli Canesten-paketti. Ja kyllä, kylpyhuoneessa on patteri.

Makuuhuoneessa oli Seiska-lehti yöpöydällä. Keittiössä lavuaarissa yrjöltä haiseva kaalipadan loppu kattilassa. Pöydällä vanha lasinen kossupullo, jota käytän vesipullona yleensä jotta saan jääkaappikylmää vettä aina halutessani. Kaiken kruunasi eteiseen unohtunut roskapussi, joka jäi aamun kiireessä. asunto on kauniisti sisustettu ja asukas on tyylikäs naisihminen. Ei varmaan huoltomies uskoisi.

Voittajafiilis.

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdimme kerran avopuolisoni kanssa aika kiireellä viikoksi pois, ja sinä aikana meillä kävi huoltomies. Parin päivän päästä veljeni ja hänen avokkinsa kävivät huushollissamme vara-avaimella ja saimme sieltä viestillä puhelimella otetun mukavan kuvan: Huoltomiehen jättämä ilmoituslappu käytetyn kumimme vieressä keittiön tiskipöydällä... Ei ollut kortsu ehtinyt roskikseen asti, ei... Kyllä nolotti! Veljeni jaksaa vieläkin ivailla tästä.

Vierailija
22/68 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On musta noloa, kun oon rempannut koko pienen kotini viimeisen päälle ja sisustanut naisellisen kauniisti. Kontrasti tässä huvittaa itseänikin, en suinkaan vertaa mihinkään alkkisluolaan. Siinä oli nätisti kynsilakat ja muut naiselliset purtilot lavuaarin reunalla ja sävy sävyyn se hiton side. Nice.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahinta on, kun joku vanha akka on kotosalla ja yrittää vietellä huoltomiestä.

Vierailija
24/68 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 18:52"]

Olin unohtanut kokonaan, että tällä viikolla kaikissa asunnoissa tsekataan patterit. No, aamun kiireessä olin jättänyt siteen rullalle lavuaarin reunalle josta se oli auennut ja tipahtanut avonaisena lavuaariin. Lavuaarin vieressä lojui pikkarit, jotka jätin siihen pyykkikorin ollessa aivan täysi. Suihkuverhon tangolla oli kuivumassa rivi rintsikoita. Avohyllyllä oli Canesten-paketti. Ja kyllä, kylpyhuoneessa on patteri. Makuuhuoneessa oli Seiska-lehti yöpöydällä. Keittiössä lavuaarissa yrjöltä haiseva kaalipadan loppu kattilassa. Pöydällä vanha lasinen kossupullo, jota käytän vesipullona yleensä jotta saan jääkaappikylmää vettä aina halutessani. Kaiken kruunasi eteiseen unohtunut roskapussi, joka jäi aamun kiireessä. asunto on kauniisti sisustettu ja asukas on tyylikäs naisihminen. Ei varmaan huoltomies uskoisi. Voittajafiilis.

[/quote] Nauroin ääneen, kiitos ap!!:DD

Vierailija
25/68 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies sanoo että just naisten kämpät on useinkin tommosia. Eli et oo ainoa. Se on vain elämää.

Vierailija
26/68 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ois muakin nolottanut. Kerran itselläni kävi niin, että olin ottanut koiranpennun, jota olin opettamassa sisäsiistiksi. Kylppärissä oli sanomalehtiä lattialle, koska pentu ei osannut vielä yöllä herättää, mutta kävi yöllä sinne tekemässä lehdelle tarpeensa jo. Aamulla jysähtikin sitten paikalle joku vesimittarin lukija, ja en ollut ehtinyt tsekata sitä kylppäriä vielä. Kun äijä oli lähtenyt, huomasin että siellä oli paskat lattialla... Hävetti kyllä.

Vierailija
27/68 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkossa muistat että tänään voi olla se päivä kun huoltomies tulee =D

Vierailija
28/68 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimomatskua <3 

Vierailija
29/68 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti Facebookiin.

Vierailija
30/68 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein erään kesän patterintarkistushommia ja nuo sinun olivat sitten kuitenkin aika kesyjä. Verrattuna vaikkapa yhteenkin asuntoon, jonka lattia oli vuorattu avatuilla pahvilaatikoilla, jotka haisivat ja litisivät. Joka paikassa oli pinoja sanomalehtiä sun muuta tavaraa yms. Tai ne kaikki eläin-asunnot, joista piti kuopia kasa karvaa ja muuta römpettä pois edestä että pääsi ylipäätään siihen patteriin käsiksi. Tai niitä asuntoja, joissa käynnin jälkeen mietin pitkään teenkö lasun. Tai niitä asuntoja, joihin oli jätetty lemmikki sisälle vapaaksi (kaikista kielloista huolimatta). Usein sen huomasi jo ovikelloa soittaessa, jolloin jätti vain menemättä. Mutta muistan kerrankin, kun ensin huoneistossa oli aivan hiljaista. Kun olin mennyt peremmälle makkarista alkaa kuulua aivan hirveä haukunta ja sieltä syöksyy hampaat irvessä sellainen musta vartiokoiran näköinen -- samalla sekunnilla minäkin syöksyin ulos, mutta meni kauan että pelko ja tärinä lakkasi. Näin nyt alkuun näitä juttuja...

Vierailija
31/68 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kämpässä kävi kerran huoltomies ja olin unohtanut budisäkin pöydälle. Oli pöllinyt siitä. Perkele! Onneksi ei koko pussukkaa vienyt.

Vierailija
32/68 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 18:56"]

Luuletko, ettei ne ole nähneet mitään tuollaista ennen? Et sentään ollut nussimassa änkyräkännissä jonkun röllipeikon kanssa. Se on jo voitto se.

[/quote]

Repesin :D Kiitos tästä!

Vierailija
33/68 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kesä unohdin, että sinä päivänä oltaisiin tulossa myös tarkastamaan jotain kämppään liittyvää. No eikö ollut juuri se aamu, kun meinasin myöhästyä töistä, ja makkariin oli sängylle jääneet täysin aukinaisena pikkarit, joissa vielä menkkaside :) Se hävetti kyllä sillon.

Vierailija
34/68 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alusvaatteet on ihan normi. Kaikki eritteet taas inhoja, siteet ja kortsut AINA suoraan roskiin.

Vierailija
35/68 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoltomies tuli pikkuhousuihisi? Taatusti ainakin nuuhkinut niitä, kukaties pyöritellyt munansa ympäri..

Vierailija
36/68 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä sillä on, mitä joku ajattelee? Jos kyseinen henkilö sanoisi tai tekisi jotain, sillä ehkä voisi olla jotain väliä. Minulla on aina hirveä sekasotku enkä välitä yhtään mitään, jos joku ajattelee. Joku joskus kommentoi, että on aika paljon tavaraa. Sekin kommentti unohtui suht nopeasti. Asia oli tietysti jo tiedossani.

Vierailija
37/68 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

sixpack6pack.blogspot.com

Vierailija
38/68 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 19:03"]

Mä olen alalla, ja joskus on ollut puhetta pahimmista asunnoista missä joku on käynyt. Noi sun luettelemat on tosi kesyä, eikä tollasista ole ikinä ollut puhetta. Ja ihan osaketaloissa käydään, ei missään alkoholistiparantoloissa.

[/quote] Sosiaali isännöinnin puolelta ja kriminaali huollosta löytyy ne pahimmat, toi ap:n asunto on yleisestikin ottaen aivan paratiisi.

Vierailija
39/68 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pyykkikori voi olla niin täynnä ettei yhdet pikkarit mahdu sinne?

Vierailija
40/68 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja naiset ovat siis siistejä? Ne miehen sukat lattialla on maailman kamalin asia?

Hyi saatana, pillurättejä seinillä ja ympäri kämppää. Olette saastaisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi