Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi nolous! Huoltomies oli käynyt kotonani poissaollessani ja

Vierailija
29.08.2014 |

Olin unohtanut kokonaan, että tällä viikolla kaikissa asunnoissa tsekataan patterit. No, aamun kiireessä olin jättänyt siteen rullalle lavuaarin reunalle josta se oli auennut ja tipahtanut avonaisena lavuaariin. Lavuaarin vieressä lojui pikkarit, jotka jätin siihen pyykkikorin ollessa aivan täysi. Suihkuverhon tangolla oli kuivumassa rivi rintsikoita. Avohyllyllä oli Canesten-paketti. Ja kyllä, kylpyhuoneessa on patteri.

Makuuhuoneessa oli Seiska-lehti yöpöydällä. Keittiössä lavuaarissa yrjöltä haiseva kaalipadan loppu kattilassa. Pöydällä vanha lasinen kossupullo, jota käytän vesipullona yleensä jotta saan jääkaappikylmää vettä aina halutessani. Kaiken kruunasi eteiseen unohtunut roskapussi, joka jäi aamun kiireessä. asunto on kauniisti sisustettu ja asukas on tyylikäs naisihminen. Ei varmaan huoltomies uskoisi.

Voittajafiilis.

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

pillurätit <3

Vierailija
62/68 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 19:00"]

[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 18:56"]

Eräs tuttu oli kerran kiireessä liimannut käytetyn pikkuhousunsuojan vessan seinään tarkoituksena viedä se roskikseen. Se oli tietty unohtunut sinne, kun tuli vieraita.

[/quote]

No nyt meni tee väärään kurkkuun :'D

[/quote]

sain vatsakrampin naurusta LOL

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se huoltomies hyväkin tuttu sulle? Jos ei tuttu, niin mitä sitten.

Vierailija
64/68 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoltomies ei käy vahingossa, kun laitatte oven lukkopesän uusiksi eli pois talon sarjasta. Nän tein itsekin, t. nimim. hall pj jolla asuntojen yleisavain.

Vierailija
65/68 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kotisiivooja ja usko pois, olen nähnyt paljon pahempia asioita. Viimeksi tänään juuri eräässä erittäin hienostuneessa talossa käytti kylppäristä yllätys: vauvanvaippakori kansi auki (paska haisi koko kolmikerroksisen talon läpi) ja vieläpä yksi neljästä vessasta oli _täynnä_ ripulipaskaa. Vetistä, joka puolelle levinnyttä ripulipaskaa.

Ja tätä työtä teen 7 € tuntipalkalla...

Vierailija
66/68 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 02:39"]Minä olen kotisiivooja ja usko pois, olen nähnyt paljon pahempia asioita. Viimeksi tänään juuri eräässä erittäin hienostuneessa talossa käytti kylppäristä yllätys: vauvanvaippakori kansi auki (paska haisi koko kolmikerroksisen talon läpi) ja vieläpä yksi neljästä vessasta oli _täynnä_ ripulipaskaa. Vetistä, joka puolelle levinnyttä ripulipaskaa.

Ja tätä työtä teen 7 € tuntipalkalla...
[/quote]

Löytyi eikä käytti... Sori.

Vierailija
67/68 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 19:04"]

Kuka LIIMAA SEINÄÄN VERISEN SITEEN?! Mun uskoni yhteiskuntaan murtui.

[/quote]Pikkuhousunsuojahan se oli, kai harvoin verinen?

Vierailija
68/68 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä logutti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme