Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toisesta ketjusta tuli mieleen

Vierailija
29.08.2014 |

Herätätkö 6 kk vauvan yöllä syömään? Moni vauvahan voi nukkua pitkiä pätkiä. Niin pitääkö 6 kk vauva herättää syömään, jos siis vauva itse nukkuu esim. 12 h? Olen raskaana ja jäin pohtimaan tuota. Olen luullut, että ihan pientä vauvaa pitää herättää syömään jos vauva itse siis ei herää syömään. Että terve, täysiaikaisena ja yli 3 kg vauva kyllä tietää nälkänsä ja ilmaisee kyllä koska on nälkä. Miten on?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hups oli jäänyt lause kesken yhdestä kohtaa. Siis olen luullut, että ihan pientä ja pienipainoisena ja ennenaikasena syntynyttä lasta pitää herättää syömään jos syöttöväli venyy pitkäksi. Ja jos vauva on ylib3 kg ja täysiaikainen ja terve niin ei tarvitse herättää vaan vauva tietää nälkänsä.

Ap

Vierailija
22/22 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 18:13"]Hups oli jäänyt lause kesken yhdestä kohtaa. Siis olen luullut, että ihan pientä ja pienipainoisena ja ennenaikasena syntynyttä lasta pitää herättää syömään jos syöttöväli venyy pitkäksi. Ja jos vauva on ylib3 kg ja täysiaikainen ja terve niin ei tarvitse herättää vaan vauva tietää nälkänsä.

Ap
[/quote]

Aloituksesta siis jäi tuo kohta pois osin.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi