Nelikymppisenä nainen on seksikkäimmillään
Mielestäni nelikymppisenä nainen on seksikkäimmillään. Sama koskee muuten miehiä. Nauttikaa te, jotka kypsään neljänkympin ikään olette päässeet!
t.Mies
Kommentit (26)
Sanopa, voiko viisikymppinen enää olla seksikäs. Itse kyllä tunnen olevani.
Tunnen yhden 42v naisen ja todellakin hän on seksikäs.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 17:25"]
Sanopa, voiko viisikymppinen enää olla seksikäs. Itse kyllä tunnen olevani.
[/quote]
Voi tietysti! Upeaa myös, että itse tunnet niin. Varmasti se säteilee ulkopuolellekin.
t.Mies
40-65 vuotiaana on nainen parhaimmillaan. Siis todella NAINEN.
En usko että olen ulkonäöltäni kauhean seksikäs enää, mutta se on sanottava että orkut on parantuneet viime vuosina ihan huimasti jostain syystä.
Olen viisikymppinen ja täydellisen sinut itseni kanssa. Seksikäs..kyllä..voi nauttia täysillä eikä tarvitse miettiä mitään turhia juttuja.
Sitä minusta itsestänikin tuntuu. Nykyisin olen alkanut nauttia myös nuoremmista miehistä. Elämä on ihanaa! n45
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 17:31"]
En usko että olen ulkonäöltäni kauhean seksikäs enää, mutta se on sanottava että orkut on parantuneet viime vuosina ihan huimasti jostain syystä.
[/quote]
Ja miksiköhän sain tästä alapeukun :D? Siksikö että en ole mielestäni hotin näköinen? No ei kai kaikki ole, en ollut nuorenakaan ja vielä vähemmän nyt.
Kyllä nainen on ainakin fyysisesti seksikkäimmillään 16-23v iässä, sen jälkeen alkaa rupsahtaminen ja 40v on jo 90% melkoisia haahkoja. Tämä johtuy ihan biologiasta, nainen on nuorena hot jotta suku jatkuu jne ja miehiä taas vetäävät puoleensa teini-iän puolelta, se mies joka muuta väittää haluaa vaan mielisteklä vanhenpia naisia että saisi niiltä kun unelmilta ei heru. Kylnää faktaa
M30
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 17:31"]
[/quote]
Eihän se seksikkyys pelkkää ulkonäköä tarkoita.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 17:39"]
Kyllä nainen on ainakin fyysisesti seksikkäimmillään 16-23v iässä, sen jälkeen alkaa rupsahtaminen ja 40v on jo 90% melkoisia haahkoja. Tämä johtuy ihan biologiasta, nainen on nuorena hot jotta suku jatkuu jne ja miehiä taas vetäävät puoleensa teini-iän puolelta, se mies joka muuta väittää haluaa vaan mielisteklä vanhenpia naisia että saisi niiltä kun unelmilta ei heru. Kylnää faktaa
M30
[/quote]
Kaikki miehet nyt EI vain kiihotu esim. 16v lapsista -kylmää faktaa.
Riippuu varmaan nelikymppisestä...
Kiitos Mies!
terveisin ilahtunut 43-vuotias nainen
Mä en missään tapauksessa ole seksikkäimmilläni nyt, olen 41. Sanoisin että oma seksikkyyshuippuni oli ehkä jossain tuossa välillä 30-35. Toivottavasti joskus vielä pääsen tästä epäseksikkyyskuopastani, ehkä en enää viisikymppisenä ole tällainen kriiseilevä tiskirätti.
Seksikkyys on sellaista sisäistä hehkua. Kyllä itse ainakin olen seksikkäämpi kuin olin epävarmana mutta upeakroppaisena parikymppisenä. Ennen kaikkea nautin seksistä paljon enemmän ja osaan myös tuottaa nautintoa miehelle aivan eri tavalla. Rotunaiset paranee vanhetessaan kuin viini. Toki haluan myös kumppanin joka osaa arvostaa minua. Ne pikkutypyjen perässä juoksijat jätän kyllä rauhaan. :)
t. nelikymppinen nainen
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 17:27"]Tunnen yhden 42v naisen ja todellakin hän on seksikäs.
[/quote]
Ai minut? :) Millä kirjaimella alkaa etunimi?
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 17:39"]
M30
[/quote]
Nuo teini-ikäiset, joiden kerrot vetävän sinua (=kaikkia miehiä) eniten puoleensa, osaavat onneksi edes oikeinkirjoituksen paremmin kuin sinä :) Se tuskin johtuu "ihan vain biologiasta".