Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on pahin tapa jolla sinua on kiusattu/haukuttu?

Vierailija
29.08.2014 |

Nyt kun varsinkin nuorison keskuudessa kiertää tämä #kutsumua haaste, haluaisin kysyä, että mikä on pahin teidän kokema kiusaaminen tai haukkuminen? Nuorten ja lasten keskuudessa tuntuu olevan kovin yleistä kaikki nimettely ja töniminen, mutta kyllä sitä ikävä kyllä huomaa aikuistenkin seurassa työpaikoilla ja muualla :( 

Mulla ehkä henk.koht eniten on loukannut kaikki "luuviulu" "hui miten laiha oot", en ikinä itse kommentoisi kenenkään painoa ja en koe, että kenelläkään on oikeutta kommentoida minunkaan painoani. Olen aina ollut laiha ja pysynyt laihana, ilman urheilua ja syömisten vahtimista, koen silti loukkaavana kauhistelut ja piilov*ttuilut omaa painoani kohtaan. 

Antakaa kaikkien kukkien kukkia, kyllä meitä tänne maailmaan mahtuu, isoja ja pieniä ja kaikki ollaan yhtä tärkeitä ja ihania <3 :)

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis nainen tuli kadulla yhtäkkiä pieremään eteeni. Hän käski minun haistella hänen farkkupeppuaan. No tein työtä käskettyä ja painoin naamani hänen pepulleen. Nainen päästeli pitkiä oikein pahanhajuisia rutisevia pieruja suoraan naamaani. Minä kiltisti imppasin nuo polttavat päästöt. Oli kyllä erikoinen kokemus. Haluaisin kokea sen uudestaan. 

Tämä tapaus on pahin kiusaamiseni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä