Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

slim n lift caresse farkut

Vierailija
29.08.2014 |

onko kukaan käyttänyt kyseisiä farkkuja? kannattaako tilata?? slim n lift caresse farkut

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

4

Vierailija
42/65 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat tosi miellyttävän tuntuiset. Eivät kuitenkaan hoikenna kuten saman merkin alusvaatteet. Ovat tavallisia legginsejä paksummat, mutta todella joustavat. Eivät rullaudu vyötäröltä. Materiaali on hieman kiiltävämpää ja ohuempaa kuin farkku. Painatus vyötärön alueelta on niin tökerö, ettei se missään nimessä voi näkyä, lahkeet ovat ok, joten pidemmän yläosan kanssa etenkin kesällä käyvät hyvin. Itse olen nyt talvella pitänyt vain kotona, ovat liian sukkahousumaiset muodoltaan tuonne viimaan. Revityt ovat ihan kamalan näköiset, niitä ei voi ihmisten ilmoille laittaa, käytän kotona koska ovat leggingsseiksikin erittäin miellyttävän pehmeät ja istuvat. Olen käyttänyt piruetin hyviä leggingsejä, nämä ovat vielä mukavamman tuntuiset, mutten osaa sanoa vielä kestävätkö pesuja. Olen kokoa 42 ja suolistosairauden vuoksi vatsanseutu paisuu välillä niin paljon, että tällainen ratkaisu sopii. Koko XL oli mukava, varmaan pienempikin olisi mennyt. Mielestäni reilu 20 € ei ole niin kova hinta kappaleelta. Johan tarjoustalon mitkä vaan kahdessa pesussa hajoavat leggarit maksavat puolet siitä. Niitäkin on remonttihommissa käytetty ja se nykiminen ylöspäin on loputonta. Nämä pysyvät paikallaan hyvin. Lyhyet ne ovat. Tähän saakka 32 tuuman lahkeenpituus on ollut itselleni noin pari senttiä pitkä, nämä ovat sopivat ellei jopa hieman lyhyet. Olen 165 pitkä, ja jalkani ovat kohtuullisen pitkät tämän pituiselle. Pidemmälle näiden täytyy olla liian lyhyet. Eivät ne merkkifarkkuja korvaa terveelle ihmiselle, mutta kyllä ne hiton mukava vaihtoehto on silloin kun vyötärönymärys seilaa senttejä sinne tänne, suosittelen myös raskaana oleville. Niin, ja olen ihan perusjärkevä nelikymppinen, mukavuus minut motivoi nämä tilaamaan. Eivät ne muotihousut ole, niinkuin eivät crocsitkaan kuulu joka paikkaan, mutta mökillähän nekin ovat aivan ylivoimaiset ; )

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään tuli postissa ja oikein kivan tuntuiset aluskalsarit ovat. En käyttäisi itse legginsejä julkisesti. S koko ei kiristä eikä purista mistään kohtaa, on reilusti tilaa vaikka äitiys housuiksi. Hyvin ovat väljät mallit kun yleensä saa olla se vatsan kohdasta väljä ja jaloista tiukka malli.... ihana lämmin ja pehmoinen nurjapuoli. Mutta ei toimi niinkuin luvattiin.

Vierailija
44/65 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

60-vuotias pieni ja pyöreähkö äitini himoitsee noita. Yritän vielä saada hänet järkiinsä. Voi taivas mikä keksintö...

Vierailija
45/65 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin ne ja eivät näytä niin paljon farkuilta kuin luvataan, näyttävät ihan legginsseiltä. Eivätkä toimi myöskään niin hyvin kuin luvattiin. Olin todella pettynyt, koska farkut olivat kuitenkiin aika kalliit.

Nimimerkillä 42v kahden lapsen äiti.

Vierailija
46/65 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ne farkut oli sysirumat!

Vierailija
47/65 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokemuksiaa.. vastaako kokoaan?

Vierailija
48/65 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kanssa tuo koko nut kiinnostaa jos ovat isoa kokoa?. Olen 160cm pitkä ja käytän normaalisti kokoa 42 joissain vaatteissa 40. Olisin siis tilannut tuoltakin tuon 40/42 koon liekkö sit isot?

Vierailija
49/65 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks noi ne ostoskanava-'farkut' :DD

Vierailija
50/65 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on susi-ei sysiruma.
Jos haluatte pyllyä ja pitoa, ostakaa liu jon farkut. Ovat oikeet farkut, ei trikoot ja tukevat ja nostavat oikeista paikoista.

Vierailija
51/65 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää ostako! Aivan järkyttävän rumat! Noi feikki haalistus, kulutus kohdat juurikin väärissä paikoissa ja varmasti joo antaa tukevan tunteen mutta noi kuvioinnit leventää jopa tuota mainoksen langamlaihaa pillikinttua! En kestä jos noita alkaa näkyä katukuvassa. Kamalan värisetkin.

Vierailija
52/65 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kauheet edest, liian lyhyt muka vetska. Ja varmaan jotain hikipolyesteria.

Vierailija
53/65 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka. itse tilasin nuo farkut uteliaisuuttani. Tänään kokeilin...olin sekä pettynyt että tyytyväinen. Kokoni on 42/44. Ostin siis nuo L/XL kokoiset. Koko oli hyvä. Housut todellakin tuntuu hyviltä päällä kuin toinen iho, mutta ei mielestäni näytä farkuilta kuin ehkä kaukaa katsottuna :) Enemmän voisi verrata leggareihin, mutta ovat vain napakempaa ja tukevampaa matskua. Hyvät saappaiden kanssa ja vähän pidemmän paidan kanssa, koska nuo napit ja vetskat ei näytä aidoilta :) Mutta jos ei hae farkkuja vaan leggareita tai tregginsejä, niin sit toimii. Siniset olivat kuten kuvassa, vyötärö ja takapuoli nousee samalle korkeudelle...mutta nuo mustat ja "kulutetut" olivat paljon matalemmalla vyötäröllä ja olivat ainakin minulle pettymys. En tiedä kuuluuko niiden ollakin, mutta laitoin kyselyä kyseiseen paikkaan. Mielestäni kuvissa kaikki värit samankorkuisella vyötäröllä ( Tosin se on mainoskuva ja saatettu käyttää hieman värikynää ;D ) Saas nähdä mitä vastaavat....

Vierailija
54/65 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja olivat lyhyet!!! Olen 168 pitkä ja olisin kaivannut enemmän pituutta...

Vierailija
55/65 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin kävi minulle, lyhyiksi jäivät. Aion kuitenkin saappaiden kanssa pitää. Oliko sinulla vyötäröt kaikissa samankorkuiset?

Vierailija
56/65 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko kukaan saanu twinssiltä vastausta tohon huonolaatuisuuteen yms.?

Vierailija
57/65 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkki? :D

Vierailija
58/65 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkaantuminen ei ole itselleni ollut ongelma kun olen käyttänyt nypynpoistokonetta jegginseihon silloin tällöin. Tykkään kun eivär purista tai roiku mistään kohtaa.

Vierailija
59/65 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoustalosta saa samaa tavaraa!
E-baystäkin saa tilattua noita leggareita farkkukuoseilla halvemmalla.
Ja älkää nyt helvetissä kutsuko niitä farkuiksi. Ne ei oo farkut. Ja ne on ihan kauheet. T.vaatemyyjä

Vierailija
60/65 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin tilasin ja muuten olisin tyytyväinen, mutta kolmen kappaleen pakkauksessa kaikki housut olivat eri kokoa. Koko merkinnät olivat toki se mitä tilasinkin, L/XL, mutta sovittaessa ja mitattaessa totesin housut eri kokoisiksi. Mustissa lahkeen pituus oli 72cm (haara-lahje), sinisissä 70cm ja "risoissa" 68cm. Eroja oli myös vyötärö-haarasauma mitoissa. Pistin tästä meiliä tvinsille ja odottelen vastausta.

Joku muukin oli kokoasiasta pistänyt palautetta, mitä sait vastaukseksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme