slim n lift caresse farkut
onko kukaan käyttänyt kyseisiä farkkuja? kannattaako tilata?? slim n lift caresse farkut
Kommentit (65)
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 14:26"]
Tästä oli jo tänään ketju...
[/quote]voisko sen sitten linkittää tänne, anyone??? :D
[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 13:39"]Tilasin kanssa ja hyvät ovat. Olen 176cm ja vaatekoko 38-40. Tilasin l-xl, pituus on hyvä, ja musta näyttävät ihan hyviltä. Ei ne aidot farkut ole, mut ei niiden tarkotuskaan ole olla. :) olen raskaana ja masu alkanut kasvaa, millään tavalla ei purista eikä nostata mitään makkaroita mihinkään. Menee varmasti vielä parikin kuukautta vaikka masu muuttuu. Ja onpahan sitten mukavat housut synnytyksen jälkeenkin :) pesin heti ennen käyttöä, niinko teen kaikille uusille vaatteille. Pesunkin jälkeen olivat hyvin pehmeät ja mukavat, kuten kokeillessani. Olen tyytyväinen!
[/quote]
Kyllä niiden kuuluu esittää farkkuja
[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 13:02"]Nukkaantuivat tosiaankin alta aikayksikön ennen pesua jo, joten huonolaatuiset ovat. No kyllä näitä kotioloissa käyttää, eipä paljon muuten kuin pitkän yläosan ja saappaiden kanssa.
[/quote]
"Housut huonolaatuiset, liian lyhyet, näyttää kamalilta, ei toimi". Ketju on pullollaan tuotteeseen tyytymättömiä asiakkaita. Rakkaat siskot, palauttakaa ne pöksyt!!! Nehän on aina hintavatkin tuohon kuvailuun nähden! Jos rahalle ei saa vastinetta, tuotteen saa palauttaa! Ja totta puhuen... Mm. nuo kulutukset on ihan ihme paikoissa. Ei imartele edes mainoksen hoikkaa mallia niinkuin joku jo totesi.
Itse suosittelen oikein lämpimästi! S/M koko on just hyvä! Itse olen 156cm ja 64 kg.
Vähän pitkähköt mutta ei häiritsevästi. Menee täysiä farkuista eikä purista ollenkaan. :)
Tullu kehujakin paljon ja suositellut olen kaikille kavereille.
Ei muutako tilaamaan vaan!
UP! onko kellään kokemuksia, onko tuo S koko kauhean iso, jääkö housut rumasti lörpöttämään edestä tai mahan kohdalta?