Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

slim n lift caresse farkut

Vierailija
29.08.2014 |

onko kukaan käyttänyt kyseisiä farkkuja? kannattaako tilata?? slim n lift caresse farkut

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 11:13"]

Vaikuttais äkkiseltään että lyhyet ja lihavat hehkuttaa, ja pitkille ja hoikille ei sovi. Jääpä siis multa ostamatta...Jo mainoksessa toi haaraosa näyttää kamalalta, ihme sauma edessä, sellanen pitkä kamelinvarvas! 

[/quote]

Joo, no lyhyitä ja lihavia toki on. Nyt ymmärrän miksi näitä vauva.fi:n keskustelupalstoja moititaan, kohteliasta ja asiallista keskustelua saa etsiä. Kyseiset housut ovat loistavat juuri niille joilla on ongelmia tiukkavyötäröisten housujen kanssa. Ei se ketään huonommaksi tee.

Vierailija
22/65 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkaantuivat tosiaankin alta aikayksikön ennen pesua jo, joten huonolaatuiset ovat. No kyllä näitä kotioloissa käyttää, eipä paljon muuten kuin pitkän yläosan ja saappaiden kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pom

Vierailija
24/65 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin kanssa ja hyvät ovat. Olen 176cm ja vaatekoko 38-40. Tilasin l-xl, pituus on hyvä, ja musta näyttävät ihan hyviltä. Ei ne aidot farkut ole, mut ei niiden tarkotuskaan ole olla. :) olen raskaana ja masu alkanut kasvaa, millään tavalla ei purista eikä nostata mitään makkaroita mihinkään. Menee varmasti vielä parikin kuukautta vaikka masu muuttuu. Ja onpahan sitten mukavat housut synnytyksen jälkeenkin :) pesin heti ennen käyttöä, niinko teen kaikille uusille vaatteille. Pesunkin jälkeen olivat hyvin pehmeät ja mukavat, kuten kokeillessani. Olen tyytyväinen! 

Vierailija
25/65 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
26/65 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut mutta tilasin halens.fi sivuilta.(hieman halvemmalla sai) Mukavan tuntuiset jalassa. Olen 170 cm ja lahkeet jäivät vähän lyhyiksi. Mulla on nukkaantunu kuukauden aikana. Onko myös tvinssiltä tilatut nukkaantuneet? Mulla myös tuntuu että ei pysy ylhäällä, saa nostella, ja mulla on nää s kokoset.. pikkarirajatki näkyy, jos käyttää muita ku stringejä. Kyllä pitkän paidan kanssa pystyy käyttään. Ja reidet ja pohkeet näyttää hyviltä. Takapuoli näyttää mielestäni yhtä isolta kuin muissakin housuissa.

Vierailija
27/65 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luokattoman huonolaatuiset. Housujen sisäpuolella oleva nukka tunki ulkopuolelle jo, ennenkuin laskukaan tuli kotiin. Nyppyyntyvät myös jo viikossa niistä kohdista, jotka hankautuu. Ei kehtaa kodin ulkopuolella todellakaan käyttää. Ns. revitty malli on lisäksi todella ruma, se, että repeymät on piirretty siihen, näkyy todella selvästi. Kadun erittäin syvästi ostostani, 82,90 e, jossa laskutuslisä mukana, on aivan hukkaanheitetty raha. Älkää ostako. 

Vierailija
28/65 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

L/xl kokoisissa housuissa mustat ovat lyhyemmät kuin muut, rullautuvat vyötäröltä. Pinta nukkaantuu. Pask** kalliilla

Vierailija
29/65 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei. Mulla on jo toinen satsi menossa. Syy siihen on, että ne nukkaantuu aika helposti. Mutta ne on ihanat päällä. Vastaus tulee aika myöhään, mutta hyvä näinkin :)

Vierailija
30/65 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut tyytyväinen. Rahat meni hukkaan! Housut nukkaantui melkein heti, eivät tue ja kohota millään muotoa ainakaan minun peffaa. Koko ajan joutuu housuja nostelemaan ylös. Olen kokoa 168/51 ja tilasin pienimmän koon.

Vierailija
31/65 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutamalla eurolla myydään ebay:ssa ja aliexpress:ssä esim!!

Vierailija
32/65 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekis kans mieli tilata noi! Mut oon tosi pienikokoinen, taitaa siis toi XS/S-koko olla liian iso :( Sinänsä legginssimäisyys ei haittaisi, kun käytän aina pitkiä paitoja... Ootteko päätyneet tilaamaan? Ovatko kestäneet käytössä?

Vierailija
33/65 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikesta ihanuudesta huolimattaan alkoivat nyppääntyä lahkeista jo muutaman käytön jälkeen, palautukseen siis....

Myöskin lahkeet ovat liian lyhyet kuitenkin.

Päällä kuitenkin ihan ykköset, ei tursua :D

Vierailija
34/65 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin kotihousuiksi. :)

Vierailija
35/65 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisin mainoksen luettuani, että mikä tahansa farkkuleggins korkealla vyötäröllä ajaa saman asian. Matalavyötäröiset farkut aiheuttavat laihimmillekin (jos siis ei ole superfit) jonkinlaiset makkarat ja riittävänkorkea vyötäröisillä legginseillä saa ihanan solakan siluetin.

Vierailija
36/65 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen harkinnut tilaamista jonkin aikaa. Taitaa jäädä ostamatta kun näin paljon huonoa kuullut.

Vierailija
37/65 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin samanlaiset eBaysta 2 e

Vierailija
38/65 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
39/65 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
40/65 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavalliset legginsit farkkukuvioinnilla. Eli eivät muokkaa vartaloa tai muutoinkaan hoikenna kuvioinnillaan. Mukavantuntuiset jalassa ja hieman paksummat kuin tavalliset legginsit joten menee vähän kylmemmilläkin keleillä.
Tosiaan ovat lyhyemmille tehty tai sitten on ajateltu että nilkkaa jää hieman näkyviin - 3/4 pituiset.

Koko vastaa mielestäni kyllä oikeaa.

Sanotaanko näin että jos haluat legginsit joissa on farkkukuviointi, suosittelen. Eivät ainakaan kiristä mistään niin kuin tavan farkut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi