164cm ja 104kg. Onko palstalla lihavempaa naista
Kommentit (42)
On. Painan enemmän ja olen vain muutaman sentin pitempi. Vuosi sitten painoin 88 kg, muutama vuosi sitten 119 kg. Jojottelija.
Helsingissä Naistenklinikalla. Normaali alatiesynnytys. Painoin silloin aika paljon vähemmän.
15.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 12:56"]
Onko teillä paha olla? Haluatteko laihtua? Minä itse olen ihan lopussa itseni kanssa ja olen päättänyt (taas) laihtua edes vähän. Olen niin kyllästynyt kantamaan ylimääräistä taakkaa. Hävettää olla näin lihava :/
-ap
[/quote]
Häpeäminen ei auta sinua. Päätä rakastaa itseäsi, laihdut tai et.
Onko teillä paha olla? Haluatteko laihtua? Minä itse olen ihan lopussa itseni kanssa ja olen päättänyt (taas) laihtua edes vähän. Olen niin kyllästynyt kantamaan ylimääräistä taakkaa. Hävettää olla näin lihava :/
Olen saman kokoinen. Olen saanut kiloni aika nopeassa tahdissa. Kaapissa on vielä 38 vaatteita. Olisin nyt valmis laihtumaan. Mikä on teidän kompastuskivi? Minulla on valtava makeanhimo. Liittyy psyykkeeseen.
-ap
[/quote]
168 cm ja painan 109. nyt olen nutriletin 10 viikon kuurilla, 2 viikkoa pusseja takana, 8 edessä. paino tippunut 6 kg. toivottavasti jouluun mennessä ainakin 15 kg hoikempi
Eikä ollut sokerilapsi. Lapsen isä on 201 cm, joten lapsellakin on lunnollisesti tuota kokoa.
15.
Toivottavasti ei, mutta luultavasti on montakin.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 13:21"]
Olen saman kokoinen. Olen saanut kiloni aika nopeassa tahdissa. Kaapissa on vielä 38 vaatteita. Olisin nyt valmis laihtumaan. Mikä on teidän kompastuskivi? Minulla on valtava makeanhimo. Liittyy psyykkeeseen.
-ap
[/quote]
[/quote]
Sorry, tekstini meni väärään väliin. Piti olla ap.jälkeen.
Nivelet rasittuvat ja jalkapohjat kipeytyvät. Haluaisin laihtua. Ennen kuukautisia paino nousee yli 200 kg:n, tänään 210, mutta kuukautisten jälkeen pääsen ykkösellä alkavaan kilomäärään. 50 kg pois olisi aika hyvä.
15.
170cm/150kg. Oottelen tässä koska thyroksiini oikeen alkaa purra. Syön normaalisti max 2200 kcal päivässä eli 500 kcal vähemmän kuin kulutukseni mutta paino on vaan nousujohteista.
Bloody hell. Oon 165/55 ja olo varsin mainio. Periaatteessa suhun viemään tilaan mahtuis kaks mua .
On ollut paha olla. Mulle löi lääkäri lukemia ennen lomia ja pohdiskelin asioita lomalla. Kokeilin miten painaa 25 kilon kuivabetonisäkki ja en saanut sitä nostettua. Päätin aloittaa heti kun pääsen vaa'an ääreen (mökillä ei vaakaa). Olin vielä kolme viikkoa sitten 154/105 kiloa, että lihavampi olin, mutta nyt on 99,9 kiloa. Ja alaspäin mennään. Et ap ole yksin!
Minulla ei ole makeanhimoa vaan leivänhimo, ja olen liittynyt Kiloklubiin. Olen jättänyt valkoisen leivän pois kokonaan ruokavaliosta, samoin perunan, riisin ja makaronin. Täysruisleipää syön kaksi palaa päivässä.
Käyn kahdesti viikossa uimassa ja kävelen kaikki mahdolliset matkat. Tavoitteen olen laittanut ensin 90 kiloa ja sitten verikokeisiin ja sitten katsotaan uusi tavoite. Mun pitäisi päästä sinne lukemille marraskuulla.
Tsemppiä!
Nyt itseänne niskasta kiinni ja elämänmuutos. Olette viiskymppisenä haudassa muuten.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 12:54"]
172cm/133kg
Miksi kyselet tyhmiä?
[/quote]
Sama pituus ja 2kg enemmän painoa.
Vedinkö voiton?
Olen 163/196 ja en ole käynyt kahteen vuotee ulkona, onneksi mieheni tuo ruokaa ja usein tilaan kebabia kun hiukoo niin kovasti. Koitin kerran laihduttaa mutta tuli heti nälkä niin lopetin, aika vaikeaa miten lie muut pystyy?
35, olen jo 45v ja kilpirauhasta lukuunottamatta ihan terve. En usko kuolevani ihan heti.
t: 32
Olen 171cm / 120kg. Olen aina ollut läski, joten en osaa "kaivata" hoikkuutta. En koe painoani mitenkään rasittavaksi tai itseäni väsyneeksi. Teen kahta osa-aikaista duunia, käyn kahdesti viikossa salilla (tavoitteena kolmesti viikossa, koska se on kivaa!), ulkoilen koiran kanssa, retkeilen, valokuvaan, sienestän, marjastan, opettelen kieliä, neulon ja virkkaan, hoidan pihaa ja tapaan ystäviä ja sukulaisia joka viikko. En ymmärrä, miksi minun pitäisi hävetä itseäni, mutta voin uskoa, että jos häpeäisin, olisi vaikea lähteä mihinkään tai tehdä mitään.
Suosittelen ap:lle pientä mielialaa nostavaa laihdutuskuuria, josta tullut hyvä olo jää päälle, helpottaa elämää ja auttaa aktivoitumaan. Onnellisena ja sopivan kiireisenä ihminen voi paremmin!
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 13:08"]
191 cm ja 210 kg.
[/quote]
oho!
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 13:12"]
Olen todistettavasti nainen. Esikoiseni painoi syntyessään 5 kg ja 650g.
15.
[/quote] Missä synnytit?