Onko tämä teidän mielestä reilua? Huutis asiaa.
Yksi ostaja voitti 2 kohdettani viime kuussa ja maksoi heti. Postitin tuotteet, kun rahat näkyi tililläni, mutta posti luultavasti kadotti kirjeen (meni maksina). Lupasin maksaa tuotteiden summan ostajalle takaisin ja hän ilmoitti tilinumeronsa kaksi viikkoa sitten, lupasin maksaa rahat takaisin, kun tullaan matkalta kotiin. Maksoin siis eilen. Mutta mitä tekee ostaja, hän laittoi mulle tänään kaksi negaa? Onko tuo teidän mielestä oikein? Voinko laittaa hänelle negat?
Kommentit (29)
Taidat olla joku noista myyjistä, joita täällä haukutaan. Löysää pipoas ja ota se pääs pois sieltä vitustas.
Keskustelkaa vain. Minä täällä naureskelen.
kohteitaan omilla kaksilla tunnuksillaan. kumma kun niissä on molemmissa palautteet vain häneltä ja ahkerasti huutavat hänen tuotteitaan, mutta eivät kuitenkaan osta niitä koskaan, kun hintavaraus ei ylity! Lastenvaatteita ja tarvikkeita.
Hänellä oli vähän palautteita (alle 30). Mutta hyvää hyvyyttäni lupauduin maksamaan takaisin, vaikkei tuo ollut mun syytä ollenkaan.
Ja sori numero 2, sinäkö täällä määräät mistä täällä saa keskustella ja mistä ei, niinkö?
ap
Mä en olis antanut tuollaisessa tilanteessa palautetta lainkaan. Taidat olla varsinaisen paskapään kanssa tekemisissä.
Vierailija:
kohteitaan omilla kaksilla tunnuksillaan. kumma kun niissä on molemmissa palautteet vain häneltä ja ahkerasti huutavat hänen tuotteitaan, mutta eivät kuitenkaan osta niitä koskaan, kun hintavaraus ei ylity! Lastenvaatteita ja tarvikkeita.
kannattaa pysytellä niin simppeleissä sanoissa, että itse ymmärtää myös niiden merkityksen. Eli sanoja, joiden merkitystä ei ymmärrä (tai on ymmärtänyt sen täysin väärin), ei kannata käyttää.
(vinkki: ylläoleva liittyy käyttämääsi kompleksi-sanaan )
Vierailija:
mutta myyjä on pmaensiv
on kohteita, joissa nostattaa huutoja omilla toisilla tunnuksillaan, joilla molemmilla yksi piste.
Vierailija:
kannattaa pysytellä niin simppeleissä sanoissa, että itse ymmärtää myös niiden merkityksen. Eli sanoja, joiden merkitystä ei ymmärrä (tai on ymmärtänyt sen täysin väärin), ei kannata käyttää.(vinkki: ylläoleva liittyy käyttämääsi kompleksi-sanaan )
Vierailija:
mutta myyjä on pmaensiv
Että jollakin on pokkaa...
Vrt. Huutis-kompleksi. Niin, se tarkoittaa siis muutakin kuin monimutkaista rakennusta tai matemaattista termiä...
kakkonen
yksi aloitus av:lla huutonetistä ei tee vielä kompleksia - siitä tässä oli kyse :)
kakkonen