I-ha-naa, saan olla yksin! =)
Olen kipeänä kotona, en siis jaksa tehdä mitään, mutta saan olla koko päivän yksin. Lapset menee koulusta isälleen, tulevat tänne alkuillasta, mies Helsingissä ja illan kotonaan. Omaa aikaa, ei tarvi huomioida ketään!
Miehen kanssa ollessa tosin hän kyllä huolehtii minusta, mun ei tarvi passata eikä tehdä, mutta nyt hetken ajan ei tarvi huomioida edes hänen läsnäoloaan. Rakastan miestä yli kaiken, mutta jostain vaan iski tunne, että mun on tosi hyvä olla itekseni. Hetken vaan, kohta on kuitenkin ikävä.
Pitäisköhän huolestua, koskaan aiemmin ei ole tuntunut tältä tän suhteen aikana (pari vuotta seurusteltu...)... ;)
Kommentit (3)
Ei tarvitse huolestua: jokainen tarvitsee pienen hetken aivan ikiomaa aikaa, että jaksaa sitten muita :)
Juuri valitin että en saa hetkeäkään olla yksin :D Tänään viedään vanhemmat lapset mummolaan, olisi voinut mies viedä pienemmän lapsen kanssa mutta pakko lähteä mukaan kun käyn kaupassa.
Onhan se ihanaa olla joskus aivan yksin. Mulla tuo yksin alkaa sunnuntaina ja päättyy ens viikon perjantaihin