vatsantoiminta ja minipillerit
kyselin asiaa jo aijemmin mutta kukaan ei ottanut kantaa, nyt taas tilanne uusiutui niin kyselen josko kukaan osaa auttaa. Syön siis cerazette minipillereitä ja mulla on laktoosiintoleranssi, no toisinaan syön maitotuotteita jolloin vatsa menee löysälle. Nyt taas tänään huomaamattani jotain söin ja vessaan piti mennä, kaks tuntia sitten olin ottanut cerazette pillerin ja nyt hermostuttaa että ehtiköhän se vaikuttaa kun vatsa oli löysällä? (eilen vielä rakastelimme joten mahdollisuus tulla raskaaksi kai sitten on).
Kommentit (2)
ja laktoosi-intoleranssi myös. Olen menetellyt niin että jos alle 4 tuntia pillerin otosta maha on ollut löysällä, olen ottanut ronskisti uuden pillerin ja jos aikaa on kulunut yli neljä tuntia, niin pilleri on jo ehtinyt kunnolla imeytyä.
Jotain häikkää siinä imeytymisessä tietty on ajoittain ollut, mulla on nimittäin takana myös kolme minipillereiden käytön aikana alkanutta raskautta. Näistä kaksi on päättynyt keskenmenoon ja kolmannen seuraus syntyi helmikuussa tänä vuonna...
ap