35-vuotias bloggaaja väittää olevansa 25
Miksihän hän valehtelee ikänsä? Oikeasti tiedän että hän on 35.
Kommentit (62)
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 14:03"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 11:04"][quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 11:01"] Kylläpä pukeutuu teinimäisesti. [/quote] Niin pukeutuu! Ei sovi tolle vartalolle. [/quote] Ihana blogi, teidän nillittäjien ansiosta löysin taas lukemisen arvoisen blogin! :D Eikä oo muuten eka kerta tällä palstalla.
[/quote] Taidat olla yhtä kamala pissis kuin toi bloggaajaki!
Onkos tuo nyt niin ihmeellistä. Itse olen noin 33, jos joku kysyy. Oon täyttänyt tosi monta kertaa 28, mutta nyt päätin olla noin 33, kun ajokortin mukaan olen syntynyt -74. Eiks se on noin 33?
Kiitos hyvästä blogivinkistä, terv. 48-vee.
Ainakin tuo muisteli 30-vuotissynttäreitään yhdessä postauksessa.
Toi bloggaaja pukeutuu aika usein vaatteisiin joihin en pukeutuisi, osaksi siksi että olen 31 v ja osaksi siksi että en vain tykkää, mutta ei tuo tyyli kokonaisuutena ole mun mielestä mitenkään kauhea tai teinimäinen. En ymmärrä, mikseivät kolmekymppiset tai vanhemmat saisi pukeutua niin kuin haluavat.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 14:42"] En ymmärrä, mikseivät kolmekymppiset tai vanhemmat saisi pukeutua niin kuin haluavat.
[/quote]
Koska se järkyttää "normi-ihmisiä". Ja ärsyttää.
[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 23:28"]
En löytänyt mistään että väittäisi olevansa 25? Uusimmassa just sanoi olevansa 35.
[/quote]No ihan vitsillä heittää olevansa 25 ainakin yhdessä kirjoituksessa kun pikaisesti vilkaisin. Minäkin, joka en ole ennen tuota blogia lukenut, tajusin, että ei tosissaan sitä sanonut. Mutta onhan näitä huumorinkukkia, jotka ottavat kaiken tosissaan... Enkä tajua mitä täällä puhutaan elähtäneestä naamasta. Tosi kaunis nainen ja kaunis vartalo. Vaatetyylistään en tykkää, mutta kukin pukeutuu niin kuin haluaa.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 10:29"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 10:25"]
No kuka?
[/quote] http://www.aaveplaneetta.com Voi olla enemmänkin kuin 35, esim 36 tai 37. mut 70-luvulla syntyny ainakin.
[/quote]
Huomiohuoraamista ja selfieitä käsittelevän postauksen kommentissa vastaa lukijalle ja loppuun nimimerkki "Huomiohuora -79" eli on vissiin -79 synytynyt, eli reilusti 30+ olisko vanhassa blogissaan jopa maininnut ikänsä, ainakin sen että on yli 30v.
Sitäpaitsi mitä pirua se teille kuuluu minkä ikäinen ihminen on tai sanoo olevansa?
Ai tämä on se liskoblogi :) Olin unohtanut sen olemassaolon mutta kiitos kun vinkkasitte. Haluaisin meillekin tuollaisen liskon.
Miksi teitä ei ärsytä parikymppiset bloggaajat jotka pukeutuu neli-viis-kuuskymppisten suosimiin vaatteisiin (tikkilaukut, tikkitakit, mummutrenssit) ja nimenomaan kalliisiin tuon ikäisten suosimiin merkkeihin? Nehän yrittää selvästi olla vanhempaa, vakuuttavampaa ja viisaampaa tuolla valepukuhämäyksellä.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 11:01"]
Kylläpä pukeutuu teinimäisesti.
[/quote]
Kaikki yli kolmekymppiset eivät ole maatuskoituneet. Kaikkien ei ole pakko pukeutua puisevaan jakkupukuun ja kiiltäviin sukkahousuihin, mammaunivormuun (=marimekon raitapaita, verkkarit tai huonosti istuvat farkut ja lenkkarit + puklut olkapäällä ja vauvanpaskaa paidalla). Vituttaako noin kovasti kun joku uskaltaa olla sellainen kuin haluaa eikä mene sopulina massan mukana??
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 12:45"]
Mä en tod. Ole kateellinen TOLLE naiselle!!!
Ruma tyyli ja ihan huuhaa blogi..
[/quote]
Etpä vissiin ole kateellinen. :D
Taidat itse olla jo kaksivitosena rupsahtanut ja lösähtänyt av-mamma jolla on 5 lasta viidelle eri miehelle, lyhyeksi kynitty "wt-tukka", pukeutumistyylinä tunika ja "leggarit" + feikkicrocsit tai maripaita ja mammafarkut.
No ihan sama minkä ikäinen tuo bloggaaja on, itse olen ainakin kateellinen. Kaunis hyväkroppainen nainen, jolla on persoonallinen tyyli. Ei kolmevitosena tosiaan tarvitse mummoutua.
Onpa ihanaa kun löytyi aikuisen naisen blogi jossa ei ole mitään merkkituotehysteriaa ja logomerkkituoteasetelmia eikä miehen sponsoroimaa luksusmaterialismia, vaan itsenäiseltä vaikuttaa tämä nainen.
Mihin toi blogi katosi? Ei löydy enää.
[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 21:28"]
On tullut takaisin...
[/quote] ...ja näköjään lukenu tän ketjun :D
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 11:04"][quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 11:01"]
Kylläpä pukeutuu teinimäisesti.
[/quote] Niin pukeutuu! Ei sovi tolle vartalolle.
[/quote]
Ihana blogi, teidän nillittäjien ansiosta löysin taas lukemisen arvoisen blogin! :D Eikä oo muuten eka kerta tällä palstalla.