35-vuotias bloggaaja väittää olevansa 25
Miksihän hän valehtelee ikänsä? Oikeasti tiedän että hän on 35.
Kommentit (62)
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 10:31"]
Heh! Minulla ei ole blogia mutta jos olisi, voisin hyvin tehdä samoin. Olen 36, mutta minua luullaan poikkeuksetta noin 10 vuotta nuoremmaksi. Suurin osa ystävistänikin on sen ikäisiä, tulen vain yksinkertaisesti parhaiten toimeen tuon ikäisten kanssa. Voisin kertoa blogissani iäkseni noin 26, koska olisi liian monimutkaista alkaa selittää asian oikeaa tilaa.
Minua haastatellaan toisinaan lehtiin, ja ärsyttää aina sanoa oikea ikäni kysyttäessä, koska en koe itselläni olevan tämän ikäisten kanssa oikein mitään yhteistä. Olen henkisesti nuoremman sukupolven edustaja fyysisestä iästäni huolimatta.
[/quote]
Liian monimutkaista sanoa "olen 36 vuotias"?? Miten selviät ihan arkipäivän asioista jos tuo yksi lause on sinulle liian monimutkainen?
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 11:01"]
Kylläpä pukeutuu teinimäisesti.
[/quote] Niin pukeutuu! Ei sovi tolle vartalolle.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 11:04"][quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 11:01"]
[/quote]
Jep! Aiheuttaa myötähäpeää, luulisi aikuisen ihmisen osaavan pukeutua asiallisesti ja ikänsä mukaan. Veikkaan että bloggaajalla on ikäkriisi.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 11:02"]
Kiitos linkistä! Blogi vaikuttaa tosi ihanalta, kuvat on ainakin tosi mageita! En olisi ikinä itse törmännyt tällaiseen. Minun ikäni on 34.
[/quote] Kaikki kuvat ei oo kyllä omia, ainakaan se Spirlberg jutut ja ne vanhat kuvat ja jotkut muutkaan.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 11:05"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 11:04"][quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 11:01"] Kylläpä pukeutuu teinimäisesti. [/quote] Niin pukeutuu! Ei sovi tolle vartalolle. [/quote] Jep! Aiheuttaa myötähäpeää, luulisi aikuisen ihmisen osaavan pukeutua asiallisesti ja ikänsä mukaan. Veikkaan että bloggaajalla on ikäkriisi.
[/quote] Tai sitte vaan luulee olevansa tosi hyvännäkönen.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 11:04"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 11:01"]
[/quote] Shortsit ja rimpulajalat.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 11:02"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 10:58"]
Kyllähän tuon naamasta huomaa, että on reilusti yli 30.
[/quote] Niin huomaakin, pikemminkin 40v.
[/quote] Kuolisin jos näyttäisin 35-vuotiaana yhtä elähtäneeltä kuin hän.
oi miten ihania te naiset olette. Kyllä nainen on naiselle susi.
Ja ei ,en ole tämän blogin kirjoittaja..... ei tarvitse ihmitellä miksi kiusaaminen on kouluissakin niin yleistä kun äiditkin täällä kilpaa arvostelevat muita. Annetaan hei ihmisen pukeutua miten haluaa.
25 tai 35 vuotias mut aivan järkyttävän huono blogi ja toi pukeutuminen on myötähäpeä.
Enpäs ole nähnyt noin huonoa blogia ikinä! :D
NOLO!
Nyt on joku mielenterveyspotilas taas mustamaalaamassa. Tai sit kateellinen tai jotenkin muuten kaunaa kantava ihminen tämänkin ketjun monien viestien takana. Toivon että pääset elämässäsi eteenpäin ja korjaat tapasi.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 11:54"]
Nyt on joku mielenterveyspotilas taas mustamaalaamassa. Tai sit kateellinen tai jotenkin muuten kaunaa kantava ihminen tämänkin ketjun monien viestien takana. Toivon että pääset elämässäsi eteenpäin ja korjaat tapasi.
[/quote] Kateellinen tolle ämmälle? Huh!
Toi bloggaaja on muuten vittumainen tyyppi.
Mä en tod. Ole kateellinen TOLLE naiselle!!!
Ruma tyyli ja ihan huuhaa blogi..
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 12:45"]
[/quote] Pöyristyttääkö?
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 12:40"]
Toi bloggaaja on muuten vittumainen tyyppi.
[/quote] Joo, onneksi tässäkin ketjussa kaikki on tosi mukavia.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 12:45"]
[/quote] Mitä muita blogeja on kuin huuhaa?
Monet nuoret bloggaajat näyttää vähintään kolmekymppisiltä. En nimiä muista mutta jotain näitä blondeja muotibloggaajia. Että siinä seurassa tuo nainen ei näytä erityisen vanhalta.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 10:58"]
Kyllähän tuon naamasta huomaa, että on reilusti yli 30.
[/quote] Niin huomaakin, pikemminkin 40v.