35-vuotias bloggaaja väittää olevansa 25
Miksihän hän valehtelee ikänsä? Oikeasti tiedän että hän on 35.
Kommentit (62)
Bloggaa omalla nimellään! Usein on myös kuvia! On ainakin kahdessa postauksissa sanonut olevansa 35!
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 10:21"]
Bloggaa omalla nimellään! Usein on myös kuvia! On ainakin kahdessa postauksissa sanonut olevansa 35!
[/quote] Sanonut olevansa 25 tarkoitan.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 10:22"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 10:21"]
[/quote] Sanonut olevansa 25 tarkoitan.
[/quote]
Ei tuo tyyppi sitten todellakaan mikään järjen jättiläinen ole. Eikö oikea ikä selviä jo facebookista...
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 10:25"]
No kuka?
[/quote] http://www.aaveplaneetta.com Voi olla enemmänkin kuin 35, esim 36 tai 37. mut 70-luvulla syntyny ainakin.
Heh! Minulla ei ole blogia mutta jos olisi, voisin hyvin tehdä samoin. Olen 36, mutta minua luullaan poikkeuksetta noin 10 vuotta nuoremmaksi. Suurin osa ystävistänikin on sen ikäisiä, tulen vain yksinkertaisesti parhaiten toimeen tuon ikäisten kanssa. Voisin kertoa blogissani iäkseni noin 26, koska olisi liian monimutkaista alkaa selittää asian oikeaa tilaa.
Minua haastatellaan toisinaan lehtiin, ja ärsyttää aina sanoa oikea ikäni kysyttäessä, koska en koe itselläni olevan tämän ikäisten kanssa oikein mitään yhteistä. Olen henkisesti nuoremman sukupolven edustaja fyysisestä iästäni huolimatta.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 10:31"]
Heh! Minulla ei ole blogia mutta jos olisi, voisin hyvin tehdä samoin. Olen 36, mutta minua luullaan poikkeuksetta noin 10 vuotta nuoremmaksi. Suurin osa ystävistänikin on sen ikäisiä, tulen vain yksinkertaisesti parhaiten toimeen tuon ikäisten kanssa. Voisin kertoa blogissani iäkseni noin 26, koska olisi liian monimutkaista alkaa selittää asian oikeaa tilaa.
Minua haastatellaan toisinaan lehtiin, ja ärsyttää aina sanoa oikea ikäni kysyttäessä, koska en koe itselläni olevan tämän ikäisten kanssa oikein mitään yhteistä. Olen henkisesti nuoremman sukupolven edustaja fyysisestä iästäni huolimatta.
[/quote] Moi Lara! (Siis tuo bloggaaja)
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 10:33"]
Moi Lara! (Siis tuo bloggaaja)
[/quote]
Katsopa time stampeja viesteissä ja pohdi, olisiko ko. bloggaaja kuinka todennäköisesti ehtinyt noin pian linkin postaamisen jälkeen kirjoittamaan noin pitkän kommentin. Voit myös vertailla hänen kirjoitustyyliään tuon kommentin tyyliin.
Ärsyttäviä nämä "salaliittoteoreetikot", joita ilmaantuu jokaiseen ketjuun kommentoimaan jotain tämän tyylistä heti kun suinkin mahdollista.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 10:37"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 10:33"]
Moi Lara! (Siis tuo bloggaaja)
[/quote]
Katsopa time stampeja viesteissä ja pohdi, olisiko ko. bloggaaja kuinka todennäköisesti ehtinyt noin pian linkin postaamisen jälkeen kirjoittamaan noin pitkän kommentin. Voit myös vertailla hänen kirjoitustyyliään tuon kommentin tyyliin.
Ärsyttäviä nämä "salaliittoteoreetikot", joita ilmaantuu jokaiseen ketjuun kommentoimaan jotain tämän tyylistä heti kun suinkin mahdollista.
[/quote] Bloggerin tilastoissa näkyy vierailut melkein heti ja Lara kirjottaa ainaki joskus kirjakieltä.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 10:37"]
[/quote]
Kyse voi olla myös tietoisesta nettikiusaamisesta. Siis laaditaan kriittinen ketju jostakin blogista, johon linkataan suoraan keskustelusta jotta bloggaaja varmasti löytää ketjuun. Sitten jäädään kieli pitkällä odottelemaan, milloin bloggaaja tarttuu syöttiin. Jokaista uutta viestiä katsellaan sillä silmällä, voisiko se olla ko. bloggaajan kirjoittama.
Rasittavaa yhtä kaikki.
Bloggaajahan kirjoitti, että 25 (tarkkaa ikää en muista)...
Tajuatteko vitsin?
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 10:43"]Bloggaajahan kirjoitti, että 25 (tarkkaa ikää en muista)...
Tajuatteko vitsin?
[/quote]
Mäkin kirjoitan facesa että taas täytin 25v..ottaako joku sen tosissaan..:D ?
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 10:39"]
Bloggerin tilastoissa näkyy vierailut melkein heti
[/quote]
...joo, ja bloggari istuu varmasti joka sekunti nenä kiinni niissä tilastoissa ja päivittää niitä sormet rakoilla? Ja edes "melkein heti" ei tässä tapauksessa riitä. Tilaston päivittyminen + ketjun lukeminen + viestin kirjoittaminen veisi enemmän aikaa kuin tuon 2 min.
Nyt lopetan väittelyn, koska muuten alan oikeasti vaikuttaa siltä että olen tuo bloggari. Oikeasti olen vain hemmetin ärsyyntynyt näistä tämän tyyppisistä kommenteista, että milloin kukakin keskustelun aiheena oleva henkilö muka osallistuu itse keskusteluun. Eivät yleensä pidä paikkaansa.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 10:44"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 10:43"]Bloggaajahan kirjoitti, että 25 (tarkkaa ikää en muista)... Tajuatteko vitsin? [/quote] Mäkin kirjoitan facesa että taas täytin 25v..ottaako joku sen tosissaan..:D ?
[/quote] Niin mutta bloggaaja on sanonut ennenkin olevansa 25. Ja yrittää näyttää nuoremmalta.
Mä oon täyttänyt viimeiset 10v aina uudestaan 25v ja kavereiden kaa aina lähetään toisillemme sellainen synttärikortti, jossa on isolla numerot 25. Ja ikää meillä jo lähemmäs 40v...:D
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 10:45"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 10:39"]
Bloggerin tilastoissa näkyy vierailut melkein heti
[/quote]
...joo, ja bloggari istuu varmasti joka sekunti nenä kiinni niissä tilastoissa ja päivittää niitä sormet rakoilla? Ja edes "melkein heti" ei tässä tapauksessa riitä. Tilaston päivittyminen + ketjun lukeminen + viestin kirjoittaminen veisi enemmän aikaa kuin tuon 2 min.
Nyt lopetan väittelyn, koska muuten alan oikeasti vaikuttaa siltä että olen tuo bloggari. Oikeasti olen vain hemmetin ärsyyntynyt näistä tämän tyyppisistä kommenteista, että milloin kukakin keskustelun aiheena oleva henkilö muka osallistuu itse keskusteluun. Eivät yleensä pidä paikkaansa.
[/quote] vaikutat kyllä jo nyt siltä että olisit tuo bloggari..
Kyllähän tuon naamasta huomaa, että on reilusti yli 30.
Kiitos linkistä! Blogi vaikuttaa tosi ihanalta, kuvat on ainakin tosi mageita! En olisi ikinä itse törmännyt tällaiseen. Minun ikäni on 34.
Jos ihan omalla nimellään bloggaa niin hassua tehdä noin, koska kyllähän sen kaikki huomaa.
Jos taas bloggaa anonyyminä, niin voi olla vain yritys estää tunnistamista. Itsekin käytän tiettyjä vääriä tietoja ettei anonyymiä blogiani puolitutut kovin helposti osaisi yhdistää minuun. Jotkut läheisimmät toki ovat huomanneet silti että on mun blogi.