Kumpi parempi aamiainen:
- maustamatonta 1,5% jogurttia, marjoja, 2rkl pellavansiemeniä, 2rkl vehnäleseitä
VAI
- Täysjyvävehnämuroja (Shredded Wheet), rasvatonta maitoa ja puolikas banaani
Näiden lisäksi kuppi kahvia, 1dl omenatuoremehua ja 1 viipale täysjyväleipää voilla ja kinkulla.
Kommentit (10)
Onkohan muillakin samanlaisia aamiaisia? :D
t. ap
Olikohan se nyt viime kuussa joku kysyi samaa asiaa ja ihan SAMOILLA ruuilla :D
Mulle riittäis aamiaiseksi se kuppi kahvia, 1dl omenatuoremehua ja 1 viipale täysjyväleipää voilla ja kinkulla.
[/quote]
eikä mitään höttöä. maustetut jogurtit liian sokerisia mutta maustamaton ok! ekan valitsisin. olen ennakkoluuloin noita muroja kohtaan oli sitten missä muodossa tahansa.
aamupalaksi! Mun mielestä kuulostaa minimiaamiaiselta, jos sillä meinaa pärjätä lounaaseen.
Vierailija:
- maustamatonta 1,5% jogurttia, marjoja, 2rkl pellavansiemeniä, 2rkl vehnäleseitäVAI
- Täysjyvävehnämuroja (Shredded Wheet), rasvatonta maitoa ja puolikas banaani
Näiden lisäksi kuppi kahvia, 1dl omenatuoremehua ja 1 viipale täysjyväleipää voilla ja kinkulla.
Oma aamiainen on n. puol 7:ltä puolikas banaani ja 1 dl maustamatonta jogurttia, kahvi+tilkka rasvatonta maitoa ja vettä TAI 1,5 dl muroja ja rasvatonta maitoa. Tällä pärjää hyvin lounaaseen (11:30).
Olen aina syönyt aamulla kunnon aamupalan, koska olen aina herätessä tosi nälkäinen. Samaten syön kunnon iltapalan. Lounas ja päivällinen saavatkin olla hieman niukempia (paljon salaattia ym. kyllä) ja välipala usein pelkkä omena tai viili.
Katsos ihmiset kun ovat erilaisia :)
Usein sattuu niin että nämä " mä juon aamulla vaan kahvia, miten sä voit syödä noin paljon" -tyypit ovat aikamoisia välipalojenpuputtajia koko aamupäivän ajan.
Vähän hiilareita ja melkein kaikki kalorit rasvasta ja proteiineista... Hyvähän se on!