Taas yksi kusipäinen mies, en jaksa enää
Alusta asti tulimme hyvin juttuun ja tuntui kuin olisimme tunteneet aina. Mies piti tiiviisti yhteyttä, se oli joku niin hieno tunne ettei tosikaan. Mies, joka pitää omasta halustaan yhteyttä MINUUN. Yleensä tapaan niitä, joista ei saa mitään irti väkisin repimälläkään. Ehdimme tavata yhden kerran, kunnes ihan puskista mies ilmoitti, että eiköhän tämä ollut tässä, hän on löytäny parempaa seuraa. Ja jälleen kerran pilvilinnat romahtivat ja tajusin, että eihän kukaan OIKEASTI halua minua :'( Olen vain hetken hupi kaikille ;( Miten niin IHANAN oloinen mies voi yhtäkkiä töksäyttää tuollaista? :( Miten minä voin jatkaa elämää tietäen, että on taas yksi ihminen lisää, jolle minä en ole tärkeä ja kiinnostava? :'( Seksiä ei ollut eikä mies puhunut koskaan mitään rivouksia vaan aina asiallisia juttuja. Muistan ikuisesti sen, kuinka ainutlaatuiseksi tunsin itseni sen pienen hetken verran :( Ja se kaikki oli pelkkää kuvitelmaa :'( Kuolen tähän suruun. Olkaa kilttejä ja säästäkää minut kliseiltä, en jaksaisi kuunnella niitä nyt.
Kommentit (63)
Sellaista se on nykypäivänä. Ehkä säkin AP olet joskus se nainen, jonka vuoksi mies antaa pakit toiselle naiselle.
En tunne sympatiaa naisia kohtaan
Dildo ei korvaa miestä, ei lähimainkaan. Saman katon alle en miestä kaipaa.