Taas yksi kusipäinen mies, en jaksa enää
Alusta asti tulimme hyvin juttuun ja tuntui kuin olisimme tunteneet aina. Mies piti tiiviisti yhteyttä, se oli joku niin hieno tunne ettei tosikaan. Mies, joka pitää omasta halustaan yhteyttä MINUUN. Yleensä tapaan niitä, joista ei saa mitään irti väkisin repimälläkään. Ehdimme tavata yhden kerran, kunnes ihan puskista mies ilmoitti, että eiköhän tämä ollut tässä, hän on löytäny parempaa seuraa. Ja jälleen kerran pilvilinnat romahtivat ja tajusin, että eihän kukaan OIKEASTI halua minua :'( Olen vain hetken hupi kaikille ;( Miten niin IHANAN oloinen mies voi yhtäkkiä töksäyttää tuollaista? :( Miten minä voin jatkaa elämää tietäen, että on taas yksi ihminen lisää, jolle minä en ole tärkeä ja kiinnostava? :'( Seksiä ei ollut eikä mies puhunut koskaan mitään rivouksia vaan aina asiallisia juttuja. Muistan ikuisesti sen, kuinka ainutlaatuiseksi tunsin itseni sen pienen hetken verran :( Ja se kaikki oli pelkkää kuvitelmaa :'( Kuolen tähän suruun. Olkaa kilttejä ja säästäkää minut kliseiltä, en jaksaisi kuunnella niitä nyt.
Kommentit (63)
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 04:27"]No, kyllä 18v vielä ehtii, no hätä....käyt äidillä syömässä, niin helpottaa...
[/quote]
Kuka on 18 v. ? - ap
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 04:10"]Olen itse ollut tuossa tilanteessa, ja otin opiksi sen, että ei kannata kauhean kauan nojata pelkkään nettiyhteyteen, vaan tavata kohtuu pian kasvotusten. Noi päässä kehitetyt haavekuvat toisesta on just pahoja, kun juuri koskaan toinen ei ole juuri sellainen kuin kuvitteli, oli kyse sitten ulkonäöstä, elekielestä, puhetyylistä tai mistä vain. Tsemppiä, ap. Meressä on paljon kaloja!
[/quote]
Meillähän oli jo parit treffit sovittuna, mutta mies perui ne. Ihan oma vikansa siis oli, että näkeminen venyi ja venyi. Kiitos silti.
Miksi sitten moni sanoo, että olen kuvieni näköinem, jos en ole? En ikinä meikkaa itseäni erinäköiseksk kuviin enkä vääntele naamaa erilaiseksi kuin se on. Miksi en muka näytö samalta livenä??? Enkä varmasti ole XL. En myöskään XS, mutta mikään valas en ole.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 06:53"]Olen ollut samassa tilanteessa, mutta olin se kp. Silloin ei ollut nettiä, mutta tapasin miehen kirjeenvaihtopalstan kautta. Soiteltiin monen tunnin puheluita; ihastuin hänen ääneensä ja juttua piisasi. Päätimme vihdoin tavata, ja heti oli selvää että hän ei ollut mies, jonka kanssa voisin seurustella. Vaikka ääni oli sama ja edelleen riitti puhuttavaa, se jokin puuttui.
Mies olisi selvästi halunnut vielä tapailla ja taisipa hän myös ihastua, mutta säälistä en voinut edes yrittää seurustelua. Silloin saattoi olla tylyä lopettaa juttu heti alkuunsa, mutta ehdottomasti parempi niin loppujen lopuksi.
Mielestäni ap:n tapaama mies ei välttämättä ole kp; miksi jäädä roikkumaan jos jo heti tietää, ettei jutusta tule mitään. Puhelimessa jutellessa ei saa tietää, toimiiko henkilökemia livenä ja siksi tulee helposti virhearvioita eikä sen perusteella ole oikein luokitella toista heti kusipääksi. Elämässä valitettavasti tulee myös pettymyksiä, olen minäkin niihin törmännyt mutta elämä jatkuu.
[/quote]
Mutta kun kerroin täysin rehellisesti, että en ole aluksi puhelias. Jotta ei tulisi yllätyksiä.Minä olen treffeillä aito, en käyttäydy deittioppaiden mukaan. Mies oli ihan sujut sen kanssa ja sanoi, ettähän sitten puhuu enemmän jos minä olen hiljaisempi. Olimme puhuneet puhelimessakn, joten mies oli kyllä kuullut, että minäkn osaan olla puhelias ja minulta löytyy luonnetta. Mutta ensimmäinen livetapaaminen on aina vähön jäinen. Omisin ajan kuluessa muuttunut samanlaiseksi kun olin puhelimessa. Olen vihainen, koska kuvani ovat aitoja. Näytän ihmisille aitoja kuvia, joissa olen ilman meikkiö tai ripsarin kanssa. Kun en muutenkaan käytä meikkiä juuri ollenkaan. En väännä naamaa "kauniimmaksi" vaan otan totuudenmukaisia kuvia. Ja sitten olen pettymys livenä?!? Tosin "parempaa seuraa" viittaa kylläkin luonteeseen. En siis tiedä, onko vika luonteessa, ulkonäössä vaimolemmissa. Vai siinä, että mies sai tarvitsemansa egoboostauksen joltain toiselta ja ihastui siihen tunteeseen, kunnes tekee samat kusiset temput tällekin naiselle.
Kuulostat ap aika pelottavalta. Sinun tapaistesi (miespuolisten) ihmisten takia jouduin lopettamaan nettitreffailun. Tuli palautetta, että jos on suostunut tapaamiseen, on antanut mukamas jonkinlaisen lupauksen siitä, että juttu jatkuisi. Ei saisi rauhassa tutustua ja katsoa, miltä toinen ihminen tuntuu. Sinussa on paljon negatiivisuutta, ja uskon että se heijastuu ulospäin. Sellaisen ihmisen seurassa ei ole hyvä olla.
Miksi se mies joillain on joku elintärkeä asia. Itse en tarvitse kuin seksiin miestä ja seksiä nykyään kaipaan harvemmin. Tunnen miehiä muutaman,joista saan panoseuraa halutessani. Melkein 10 vuotta olen yksin elänyt lasteni kanssa ja saman katon alle en voi yhtään miestä kuvitella. Miksi jotkut aina vaan etsii uusia ja valittaa ahdistusta. Ostakaa d i l d o t :D
Kuopiossa timo opettaa lapsensa haukkumaan lihavia ja pyysi treffeille ja samantien teki selväksi ,että olen ällöttävä. Kiitos juu. Ei se minua alas saanut. Löysin viisaamman puolison;)
Ymmärrän hyvin miestä. Ap vaikuttaa vähintäänkin epätasapainoiselta roikkujalta. On ihan normaalia ja hyvää käytöstä että ensitreffien jälkeen jompikumpi huomaa ettei natsaa ja sanoo että tämä oli nyt tässä? Mitä kusipäistä siinä on? Olisiko miehen pitänyt jatkaa seurustelua ikuisesti todistaakseen ettei ole kusipää?
Mikä tässä oli kusipäistä?
Aloittaja ja mies tutustuneet ilmeisesti netissä, ja viritelleet normaalisti keskustelua/suhdetta, sitten tavanneet ja mies on todennut että ei kiinnosta sen enempää.
Kusipäistä on mun mielestä SOITELLA vieraan ihmisen perään. Pitäisin ihan hulluna.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän hyvin miestä. Ap vaikuttaa vähintäänkin epätasapainoiselta roikkujalta. On ihan normaalia ja hyvää käytöstä että ensitreffien jälkeen jompikumpi huomaa ettei natsaa ja sanoo että tämä oli nyt tässä? Mitä kusipäistä siinä on? Olisiko miehen pitänyt jatkaa seurustelua ikuisesti todistaakseen ettei ole kusipää?
Kusipäistä oli se tapa miten mies ilmaisi asian. Ei kenellekään nyt sanota "löysin parempaa seuraa", ellei toinen loukannut jotenkin ennen? Ihan ok sanoa, että "ei vaan nyt natsannut, hyvää syksyn jatkoa", jos ihmisellä on vähääkään sosiaalisia taitoja.
Naisethan tekee noin myös miehille, ei tuossa mitään erikoista ole. Parempi minusta tuo suoraan sanominen on kuin se mitä tuntuu suurinosa harrastavan, että ghoustataan.
Vierailija kirjoitti:
Alusta asti tulimme hyvin juttuun ja tuntui kuin olisimme tunteneet aina. Mies piti tiiviisti yhteyttä, se oli joku niin hieno tunne ettei tosikaan. Mies, joka pitää omasta halustaan yhteyttä MINUUN. Yleensä tapaan niitä, joista ei saa mitään irti väkisin repimälläkään. Ehdimme tavata yhden kerran, kunnes ihan puskista mies ilmoitti, että eiköhän tämä ollut tässä, hän on löytäny parempaa seuraa. Ja jälleen kerran pilvilinnat romahtivat ja tajusin, että eihän kukaan OIKEASTI halua minua :'( Olen vain hetken hupi kaikille ;( Miten niin IHANAN oloinen mies voi yhtäkkiä töksäyttää tuollaista? :( Miten minä voin jatkaa elämää tietäen, että on taas yksi ihminen lisää, jolle minä en ole tärkeä ja kiinnostava? :'( Seksiä ei ollut eikä mies puhunut koskaan mitään rivouksia vaan aina asiallisia juttuja. Muistan ikuisesti sen, kuinka ainutlaatuiseksi tunsin itseni sen pienen hetken verran :( Ja se kaikki oli pelkkää kuvitelmaa :'( Kuolen tähän suruun. Olkaa kilttejä ja säästäkää minut kliseiltä, en jaksaisi kuunnella niitä nyt.
Yhden kerran tapasitte 😂😂
No sitten olit luonnossa rumempi kuin kuvissa. Tai tylsempi. Tai sun hengitys haisee.
Apua MIKÄ sekopäinen kirjoitus tämä on??? Yksillä treffeillä oltu ja toinen on kuin kymmenen vuoden suhde päättynyt.
Ei ihme, että miehet juoksee karkuun!!
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 01:45"]Esitän arvauksen:
Aloittaja on tavannut miehen netissä, ja ovat pitäneet netin kautta yhteyttä. Mies sai aloittajasta nettiviestittelyn kautta tietynlaisen vaikutelman, ja kiinnostui tästä. He sopivat tapaamisen ihan todellisessa elämässä. Tuon tapaamisen aikana mies totesi, ettei aloittaja vastannutkaan sitä kuvaa, jonka oli hänestä netissä muodostanut. Tylystä lopetusviestistä voi päätellä, että mies tunsi itsensä harhaanjohdetuksi. Tai toinen vaihtoehto, että mies totesi ettei aloittaja vastannut miehen muodostamaa ennakkokuvaa, ja mies oli sen verran pösilö, ettei osannut hoitaa tilannetta nätisti.
Minä tein selväksi, millainen olen aluksi luonteeltani ja miölaiseksi muutun sitten kun tunnen toisen paremmin. Siltä osin siis ei mitään yllätystä olisi pitänyt tulla.
Ja kykysi täydelliseen itsearvointiin on 100% koska... ?
En halua väheksyä kokemustasi, ja pakit satuttavat tosi paljon, varsinkin kun itse on ihastunut. Pidempään kirjoitettaessa helposti tulee olo, että toisen jo tuntee. Vaikka kyseessä ovatkin enimmäkseet vain toisesta luodut mielikuvat ja odotukset.
Totta, mies ilmaisi asian harvinaisen tökerösti. Kusipääksi nimittely ei kuitenkaan ole kohtuullista. Ei teillä ollut vielä suhdetta. Tapasitte kerran livenä. Eli voimia toipumiseen ja uutta kehiin. Suosittelisin samalla miettimään myös yleisellä tasolla, mitkä ovat odotuksesi, miten realistisia ne ovat jne.
Porukka vastaa neljän vuoden takaiseen aloitukseen ja puhuttelee ap:ta kuin asia olisi edelleen hänelle ajankohtainen. 😅
Huomaa muuten kun vertaa alkupään vastauksia vuodelta 2014 näihin viimeisimpiin vastauksiin, niin täällä on ilmapiiri muuttunut ihan täysin kun heikompi aines löytänyt tiensä tänne. Surullista.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tuon miehen nyt kusipääksi muutti? Naisethan tekee noin ihan koko ajan, kierrättävät montaa miestä kerralla ja sitten laukovat jotain paskaa, ihan arkipäivää sinkkumarkkinoilla.
Tämä juuri. Ei tarvitse ihmetellä miesten suuria itsemurhatilastoja.
Vierailija kirjoitti:
Apua MIKÄ sekopäinen kirjoitus tämä on??? Yksillä treffeillä oltu ja toinen on kuin kymmenen vuoden suhde päättynyt.
Ei ihme, että miehet juoksee karkuun!!
"Apua!" Mikä ällöttävä kiekuja sinäkin olet. Kasva aikuiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Porukka vastaa neljän vuoden takaiseen aloitukseen ja puhuttelee ap:ta kuin asia olisi edelleen hänelle ajankohtainen. 😅
Huomaa muuten kun vertaa alkupään vastauksia vuodelta 2014 näihin viimeisimpiin vastauksiin, niin täällä on ilmapiiri muuttunut ihan täysin kun heikompi aines löytänyt tiensä tänne. Surullista.
Niinpä.
Huhhaihoi kirjoitti:
Miksi se mies joillain on joku elintärkeä asia. Itse en tarvitse kuin seksiin miestä ja seksiä nykyään kaipaan harvemmin. Tunnen miehiä muutaman,joista saan panoseuraa halutessani. Melkein 10 vuotta olen yksin elänyt lasteni kanssa ja saman katon alle en voi yhtään miestä kuvitella. Miksi jotkut aina vaan etsii uusia ja valittaa ahdistusta. Ostakaa d i l d o t :D
No, älä sitten jaksa sitä enää, eli älä tule tänne vatvomaan asiaa. Ja jos oikeasti on noin vaikeaa, niin narunpäässä on helpotus.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 05:42"]Siis tapasitte yhden kerran??? Miten olit voinut päätellä jo ennen tapaamista että mies on ihana?
Älä ota nettituttuja mitenkään vakavasti ennenkuin ne muuttuvat oikeiksi tuttavuuuksiksi. Olit ladannut ihan liikaa odotuksia mieheen jo etukäteen. Jos harrastat nettideittailua, mene treffeille sillä mielellä ettei se ota jos ei annakaan. Mies hoiti tuon kyllä tökerösti, hoida itse jatkossa fiksummin kun tapaat sellaisia miehiä jotka eivät kiinnosta.
[/quote]
Ihanan oloinen ja ihana ovat kaksi eri asiaa. Minulla on ollut lähes aina se ongelma, et en saa tarvitsemaani yhteydenpitoa miehen puolelta, jolloin minä olen turhautunut tilanteeseen/menettänyt mielenkiintoni tyyppiin. Pitkästä aikaa sain tarvitsemani kommunikointimäärän ja kaikki tuntui loksahtavan paikoilleen. Ajattelin, että jes, tämä voi vain parantua tästä, kunhan opimme tuntemaan toisemme paremmin myös livenä. Ja sitten ollaan JÄLLEEN kerran tässä tilanteessa :( Voinko oikeasti olla noin vastenmielisen näköinen livenä?? :( Olen aina luullut, että kelpaan monille ja moni on sanonut, et olen khan kuvieni näköinen :( Näytän AINA tuoreen kuvan kaikille :( Joku mainitsi tinderin, miehellä on profiili sielläkin. Kokeilin sitö itsekin huvikseni ja oli kyllä typerä sovellus. Tästäkin tulee paska fiilis. Puhuimme pinnallisuudesta miehen kanssa ja hän antoi ymmärtää, ettei ole pinnallinen. Ilmeisesti hän ei mitään muuta olekaan. Olisi vain kiva tietää totuus. Olenko vastenmielinen livenä vai mikä vittu minussa on vikana?????