Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas yksi kusipäinen mies, en jaksa enää

Vierailija
29.08.2014 |

Alusta asti tulimme hyvin juttuun ja tuntui kuin olisimme tunteneet aina. Mies piti tiiviisti yhteyttä, se oli joku niin hieno tunne ettei tosikaan. Mies, joka pitää omasta halustaan yhteyttä MINUUN. Yleensä tapaan niitä, joista ei saa mitään irti väkisin repimälläkään. Ehdimme tavata yhden kerran, kunnes ihan puskista mies ilmoitti, että eiköhän tämä ollut tässä, hän on löytäny parempaa seuraa. Ja jälleen kerran pilvilinnat romahtivat ja tajusin, että eihän kukaan OIKEASTI halua minua :'( Olen vain hetken hupi kaikille ;( Miten niin IHANAN oloinen mies voi yhtäkkiä töksäyttää tuollaista? :( Miten minä voin jatkaa elämää tietäen, että on taas yksi ihminen lisää, jolle minä en ole tärkeä ja kiinnostava? :'( Seksiä ei ollut eikä mies puhunut koskaan mitään rivouksia vaan aina asiallisia juttuja. Muistan ikuisesti sen, kuinka ainutlaatuiseksi tunsin itseni sen pienen hetken verran :( Ja se kaikki oli pelkkää kuvitelmaa :'( Kuolen tähän suruun. Olkaa kilttejä ja säästäkää minut kliseiltä, en jaksaisi kuunnella niitä nyt.

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 01:06"][quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 01:01"]

[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 00:10"]

Alusta asti tulimme hyvin juttuun ja tuntui kuin olisimme tunteneet aina. Mies piti tiiviisti yhteyttä, se oli joku niin hieno tunne ettei tosikaan. Mies, joka pitää omasta halustaan yhteyttä MINUUN. Yleensä tapaan niitä, joista ei saa mitään irti väkisin repimälläkään. Ehdimme tavata yhden kerran, kunnes ihan puskista mies ilmoitti, että eiköhän tämä ollut tässä, hän on löytäny parempaa seuraa. Ja jälleen kerran pilvilinnat romahtivat ja tajusin, että eihän kukaan OIKEASTI halua minua :'( Olen vain hetken hupi kaikille ;( Miten niin IHANAN oloinen mies voi yhtäkkiä töksäyttää tuollaista? :( Miten minä voin jatkaa elämää tietäen, että on taas yksi ihminen lisää, jolle minä en ole tärkeä ja kiinnostava? :'( Seksiä ei ollut eikä mies puhunut koskaan mitään rivouksia vaan aina asiallisia juttuja. Muistan ikuisesti sen, kuinka ainutlaatuiseksi tunsin itseni sen pienen hetken verran :( Ja se kaikki oli pelkkää kuvitelmaa :'( Kuolen tähän suruun. Olkaa kilttejä ja säästäkää minut kliseiltä, en jaksaisi kuunnella niitä nyt.

[/quote]

no mikä nyt on kusipäistä????  

eikö nainen tai mies saa sanoa että toinen ei kiinnosta tai miellytä jos se ei kiinnosta?  

jos nainen tekisi samat miehelle niin olisiko se kusipäistä? 

[/quote]

Av-mammat tulevat kertomaan kuinka kaikki miehet ovat kusipäitä ,

vaikka aloittaja hattaraunelmissaan olikin ehtinyt tavata miehen jopa kerran =)
[/quote]
Ja sinäkö luulet, että tämä oli ensimmäinen kokemukseni? Ja kuten sanoin, olimme tiiviisti yhteyksissä ja todella elin siinä uskossa, että tyyppiä kiinnostaa. Kuvittelin tyhmänä, että tapaamme uudestaankin. Kaikki oli pelkkää paskapuhetta.

Vierailija
22/63 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 00:37"]

[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 00:33"]ap! ei syy tai vika ole sinussa, vaan siinä kusipäisessä miehessä. ikävä kyllä toi on niin tätäpäivää, ei välitetä toisen tunteista ja lennetään vaan kukasta kukkaan. voimia sulle! [/quote] :( En vain tajua, miksi niin ihanan oloisesta tyypistä tulee noin kylmä ;( Minä luovuin parista kriteeristänikin hänen takiaan, koska hän vaan tuntui niistä huolimatta niin "minun tyypiltäni." Sain juuri sen määrön yhteydenpitoa jota olen aina kaivannut kaikilta. Meillä oli samanlainen vrk-rytmi, samanlainen huumorintaju ja tulimme vaan niin hyvin toimeen :'(

[/quote]

No se pisti parastaan, kyllähän tuossa vieraskoreaksi vetää muutenkin, mutta jos vielä haaveilee löytäneensä ihannedaaminsa, mutta huomaakin sitten, että omasta kriteerilistasta puuttuu kolme kohtaa. Ihminen sädehtii ihan ihmeellistä valoa kiinnostuneena, mutta se kiinnostus tosiaan voi sammua yhtä äkkiä kuin alkoikin. Ja mistä tiedät mitä toinen oli etsimässä? Sinä kaipasit mahdollisimman itsesi oloista tyyppiä, toinen ehkä etsikin vastakohtaansa. Älä ota henkilökohtaisesti sitten kuitenkaan. Hän ei ollut ihastunut sinuun vaan omaan haavekuvaansa. Se kuva saattaa olla aivan tolkuttoman typerä, eikä sitä olisi voinutkaan täyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esitän arvauksen:

Aloittaja on tavannut miehen netissä, ja ovat pitäneet netin kautta yhteyttä. Mies sai aloittajasta nettiviestittelyn kautta tietynlaisen vaikutelman, ja kiinnostui tästä. He sopivat tapaamisen ihan todellisessa elämässä. Tuon tapaamisen aikana mies totesi, ettei aloittaja vastannutkaan sitä kuvaa, jonka oli hänestä netissä muodostanut. Tylystä lopetusviestistä voi päätellä, että mies tunsi itsensä harhaanjohdetuksi. Tai toinen vaihtoehto, että mies totesi ettei aloittaja vastannut miehen muodostamaa ennakkokuvaa, ja mies oli sen verran pösilö, ettei osannut hoitaa tilannetta nätisti.

Vierailija
24/63 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 01:45"]Esitän arvauksen:

Aloittaja on tavannut miehen netissä, ja ovat pitäneet netin kautta yhteyttä. Mies sai aloittajasta nettiviestittelyn kautta tietynlaisen vaikutelman, ja kiinnostui tästä. He sopivat tapaamisen ihan todellisessa elämässä. Tuon tapaamisen aikana mies totesi, ettei aloittaja vastannutkaan sitä kuvaa, jonka oli hänestä netissä muodostanut. Tylystä lopetusviestistä voi päätellä, että mies tunsi itsensä harhaanjohdetuksi. Tai toinen vaihtoehto, että mies totesi ettei aloittaja vastannut miehen muodostamaa ennakkokuvaa, ja mies oli sen verran pösilö, ettei osannut hoitaa tilannetta nätisti.
[/quote]
Minä tein selväksi, millainen olen aluksi luonteeltani ja miölaiseksi muutun sitten kun tunnen toisen paremmin. Siltä osin siis ei mitään yllätystä olisi pitänyt tulla.

Vierailija
25/63 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 01:54"]

[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 01:45"]Esitän arvauksen: Aloittaja on tavannut miehen netissä, ja ovat pitäneet netin kautta yhteyttä. Mies sai aloittajasta nettiviestittelyn kautta tietynlaisen vaikutelman, ja kiinnostui tästä. He sopivat tapaamisen ihan todellisessa elämässä. Tuon tapaamisen aikana mies totesi, ettei aloittaja vastannutkaan sitä kuvaa, jonka oli hänestä netissä muodostanut. Tylystä lopetusviestistä voi päätellä, että mies tunsi itsensä harhaanjohdetuksi. Tai toinen vaihtoehto, että mies totesi ettei aloittaja vastannut miehen muodostamaa ennakkokuvaa, ja mies oli sen verran pösilö, ettei osannut hoitaa tilannetta nätisti. [/quote] Minä tein selväksi, millainen olen aluksi luonteeltani ja miölaiseksi muutun sitten kun tunnen toisen paremmin. Siltä osin siis ei mitään yllätystä olisi pitänyt tulla.

[/quote]

Nyt puhuttiin ulkonäöstä.:( Mies on yllättävän tyhmä, joten ei kannata laskea sen varaan. Nää on surullisia tapauksia, että tekee kipeää muuten.:(

Vierailija
26/63 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse ollut tuossa tilanteessa, ja otin opiksi sen, että ei kannata kauhean kauan nojata pelkkään nettiyhteyteen, vaan tavata kohtuu pian kasvotusten. Noi päässä kehitetyt haavekuvat toisesta on just pahoja, kun juuri koskaan toinen ei ole juuri sellainen kuin kuvitteli, oli kyse sitten ulkonäöstä, elekielestä, puhetyylistä tai mistä vain. Tsemppiä, ap. Meressä on paljon kaloja!

Vierailija
27/63 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kyllä 18v vielä ehtii, no hätä....käyt äidillä syömässä, niin helpottaa...

Vierailija
28/63 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 00:10"]

[/quote]

Kannattaisiko miettiä omaa käyttäytymistä? Tuo vaikuttaa siltä että suututit miehen jotenkin ja hän siksi katkaisi välit sinuun

Vierailija
29/63 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 00:10"]Alusta asti tulimme hyvin juttuun ja tuntui kuin olisimme tunteneet aina. Mies piti tiiviisti yhteyttä, se oli joku niin hieno tunne ettei tosikaan. Mies, joka pitää omasta halustaan yhteyttä MINUUN. Yleensä tapaan niitä, joista ei saa mitään irti väkisin repimälläkään. Ehdimme tavata yhden kerran, kunnes ihan puskista mies ilmoitti, että eiköhän tämä ollut tässä, hän on löytäny parempaa seuraa. Ja jälleen kerran pilvilinnat romahtivat ja tajusin, että eihän kukaan OIKEASTI halua minua :'( Olen vain hetken hupi kaikille ;( Miten niin IHANAN oloinen mies voi yhtäkkiä töksäyttää tuollaista? :( Miten minä voin jatkaa elämää tietäen, että on taas yksi ihminen lisää, jolle minä en ole tärkeä ja kiinnostava? :'( Seksiä ei ollut eikä mies puhunut koskaan mitään rivouksia vaan aina asiallisia juttuja. Muistan ikuisesti sen, kuinka ainutlaatuiseksi tunsin itseni sen pienen hetken verran :( Ja se kaikki oli pelkkää kuvitelmaa :'( Kuolen tähän suruun. Olkaa kilttejä ja säästäkää minut kliseiltä, en jaksaisi kuunnella niitä nyt.
[/quote

Vierailija
30/63 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP. Lue tuo aloituksesi ja mieti sitä miehen näkökulmasta. Haluaisitko itse tapailla tuollaista naista? Sinä et ole valmis parisuhteeseen. Opettele viihtymään omassa seurassasi ja olemaan onnellinen. Sen jälkeen voit pystypäin tutustua mieheen kuin mieheen. :)

Vierailija
31/63 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tapasitte yhden kerran??? Miten olit voinut päätellä jo ennen tapaamista että mies on ihana?

Älä ota nettituttuja mitenkään vakavasti ennenkuin ne muuttuvat oikeiksi tuttavuuuksiksi. Olit ladannut ihan liikaa odotuksia mieheen jo etukäteen. Jos harrastat nettideittailua, mene treffeille sillä mielellä ettei se ota jos ei annakaan. Mies hoiti tuon kyllä tökerösti, hoida itse jatkossa fiksummin kun tapaat sellaisia miehiä jotka eivät kiinnosta. 

Vierailija
32/63 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, monet miehet (ihmiset) on tosi pinnallisia. Juttu luisti netissä, mutta sitten ei ulkonäkö ollutkaan miehen haavekuvien mukainen. Joku Tinder perustuu AINOASTAAN ulkonäköön. Oikein pinnallisuuden huipentuma. 

Se on nykypäivää, valitettavasti. Nettideottailussa on yleistä tapailla useita ihmisiä samaan aikaan, ja pudotuspeli on raaka (siksi en siihen ryhdykään). Tapaamiskerralla sitten katsotaan, natsaako irl vai ei, onko tissit tarpeeksi isot jne. Mies ilmaisi asiansa tökerösti, mutta ainakin oli rehellinen. Ystäväpiirini mukaan on aivan yleistä, että mies, jonka kanssa on kaikki tuntunut menevän kuin unelma vain yksinkertaisesti lakkaa pitämästä yhteyttä. 

Uutta matoa, ja kannattaa pitää jalat maassa. 

Vierailija
33/63 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siltä mieheltä mitää tarvi enää kysellä. Se juna jo meni.

Uusia tulee.

On tärkeää, että suojelet nyt itseäsi ja hoidat itseäsi hyvällä.

Itsesyyttelyt ei kanna. Ei se ole sinun vikasi, jos toinen löysi toisen. Hän vain nyt sattui löytämään. Et olisi onnellinen sellaisen kanssa, joka ajattelee jotain toista.

Opit tästäkin ihmisestä jotain. Tuon ihmisen elämä ei ole sinun. Olet kohdannut pienen matkan hänen kanssaan. Sinulla on ihan oma elämä ja oma polku, jotain kuljet. Välullä yksin välillä yhdessä välillä kaksin ja mihin se vie.

Etsi itseäsi. Mitä sinä olet ja mistä sinä pidät ja mitä sinä toivot ja mitä et halua. Et sinä halua miestä, joka löysi toisen. Sinä haluat miehen,joka löytää sinut ja pitää sinusta sinuna.

Suosittelen aloittamaan sellaisten asioiden etsimisen ja tekemisen, mistä tulee sinulle hyvä olo. Sellaisten, mitkä tukevat sinua itseäsi. Se hyvä mies sitten ilmestyy. Se ei tavallaan etsimällä pelkästään tule. Etsi ensin itsesi ja arvosta sitä hyvää mikä sinussa on. Opettele. Kokeile. Olet arvokas. Mistä sinä pidät, mitä sinä tykkäät tehdä?

Mistä sinulle tulee hyvä olo? Aloita vaikka ihan lämpimästä juomasta, aamupuurosta.. Harrastuksista, työstä, liikkumisesta, lukemisesta, ihmisten ihmettelyistä, sateesta, auringosta, kumisaappaista sateella, jonkun hymystä, väreistä, ystävällisesti eleensä, siitä että näet jonkun pahan olon ja autat vaikka avaamalla oven, muuttolinnuista, raikkaasta ilmasta.

Vierailija
34/63 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähitellen tullut siihen tulokseen, että miehille sinkkuus merkitsee, että pystyy tapaamaan monta naista kerralla. Mikään ei ole vakavaa. Olen nettideittaillut jo jonkin aikaa, ja todella monet ei edes ilmoita että tämä oli tässä. Sitten monelle on tärkeää, että olisi tunteita heti. Olen jo 34v enkä ole ikinä rakastunut ensi silmäyksellä, enkä sellaista odota. Koen lähinnä, että vieraaseen en voi rakastua.

Vierailija
35/63 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 01:54"]

[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 01:45"]Esitän arvauksen: Aloittaja on tavannut miehen netissä, ja ovat pitäneet netin kautta yhteyttä. Mies sai aloittajasta nettiviestittelyn kautta tietynlaisen vaikutelman, ja kiinnostui tästä. He sopivat tapaamisen ihan todellisessa elämässä. Tuon tapaamisen aikana mies totesi, ettei aloittaja vastannutkaan sitä kuvaa, jonka oli hänestä netissä muodostanut. Tylystä lopetusviestistä voi päätellä, että mies tunsi itsensä harhaanjohdetuksi. Tai toinen vaihtoehto, että mies totesi ettei aloittaja vastannut miehen muodostamaa ennakkokuvaa, ja mies oli sen verran pösilö, ettei osannut hoitaa tilannetta nätisti. [/quote] Minä tein selväksi, millainen olen aluksi luonteeltani ja miölaiseksi muutun sitten kun tunnen toisen paremmin. Siltä osin siis ei mitään yllätystä olisi pitänyt tulla.

[/quote]

Ihminen tutustuu. Sitten tuntee,

Ne alun on mielikuvia. Ja jos netissä tutustuu ja vaikka kuinka kertoisi itsestään reaalisti. niin jokatapauksessa toinen luo mielikuvia. Sitähän se sitten on, että otetaan selvää asioista. Natsaa tai ei matsaa. Mitä sitä roikkumaan., jos ei siltä tunnu. Ihan alussa  te olitte.

On lupa tuntea. Ja tehdä omia liikahduksia. Et voi omistaa.

Keskity omaan elämääsi. Pistä se kuntoon, mikä on sinulle tärkeä? Ei mies ole kaikki. Se hyvä tuleekun on tullakseen. Siinä olet sitten ihmeissäni, kun vie tunteet mukanaan. 

Toi oli harjoittelua.

Vierailija
36/63 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 06:23"]

Olen vähitellen tullut siihen tulokseen, että miehille sinkkuus merkitsee, että pystyy tapaamaan monta naista kerralla. Mikään ei ole vakavaa. Olen nettideittaillut jo jonkin aikaa, ja todella monet ei edes ilmoita että tämä oli tässä. Sitten monelle on tärkeää, että olisi tunteita heti. Olen jo 34v enkä ole ikinä rakastunut ensi silmäyksellä, enkä sellaista odota. Koen lähinnä, että vieraaseen en voi rakastua.

[/quote]

Netissä voi kukavaan tarinoita mitä vaan ja kenelle vaan, kuka haluaa tarinoita kuulla. Ja uskoa saa kuka haluaa.

Kokeile uskaltautuu ihmisten ilmoille. Olet hieno juuri tuollaisena kuin olet. Etsi kivoja harrastuksia. Vähän voit katsoa tietty, että joku harrastus vosis olla sellainen, missä on myös miehiä tai missä voi törmätä vaikka matkalla miehiin.. Ettei ole kaikki harrastukset  kotona tai naisten kesken. Tai voihan ne ollakin, mutta pidä sielu ja silmät auki. Niitä miehiä... Hyviä miehiä on oikeesti olemassa. Ne vaan ei ehkä ole netissä kaikki. Uskalla antaa itsestäsi jotain. Kerro vaikka, että onpa tullut petyttyä nettihommissa. Ole avoin. Uskalla antaa itsestäsi henkisesti. Joku toinenkin vo sitten uskaltaa. Lykkyä. Älä odota kaikilta ehdotonta  rakkautta ja sitoutumista. Sellainen  löytyy ajallaan.

Vierailija
37/63 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sinullakin oikeus perääntyiä.. On sinullakin oikeus olla kiinnostunut ja osoitaa se. Sitten näet mitä toinen kokee ja miten reagoi. Ja miten sinä koet ja reagoit. Sehän se on tutustumisen tarkoitus...tutustua. Sitten tulee halu tutustua lisää tai jatkaa toisaalle. Kaikki Ei osaa selittää ja olla hienotunteisia.

Vierailija
38/63 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut samassa tilanteessa, mutta olin se kp. Silloin ei ollut nettiä, mutta tapasin miehen kirjeenvaihtopalstan kautta. Soiteltiin monen tunnin puheluita; ihastuin hänen ääneensä ja juttua piisasi. Päätimme vihdoin tavata, ja heti oli selvää että hän ei ollut mies, jonka kanssa voisin seurustella. Vaikka ääni oli sama ja edelleen riitti puhuttavaa, se jokin puuttui.

Mies olisi selvästi halunnut vielä tapailla ja taisipa hän myös ihastua, mutta säälistä en voinut edes yrittää seurustelua. Silloin saattoi olla tylyä lopettaa juttu heti alkuunsa, mutta ehdottomasti parempi niin loppujen lopuksi. 

Mielestäni ap:n tapaama mies ei välttämättä ole kp; miksi jäädä roikkumaan jos jo heti tietää, ettei jutusta tule mitään. Puhelimessa jutellessa ei saa tietää, toimiiko henkilökemia livenä ja siksi tulee helposti virhearvioita eikä sen perusteella ole oikein luokitella toista heti kusipääksi. Elämässä valitettavasti tulee myös pettymyksiä, olen minäkin niihin törmännyt mutta elämä jatkuu.

Vierailija
39/63 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämä paha olo helpota :(

Vierailija
40/63 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 00:26"]

Kertokaa että miten helvetissä voin jaksaa elämää kun tällainen on minulle arkipäivää?? Mikään ei ikinä onnistu, en ikinä ole tärkeä :'( Haluan kuolla pois...

[/quote]Vaihda naisiin ja lopeta ruikuttaminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme