Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vuosaaren Subwayn työntekijä perehdytys järkytti (blogi)

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 14:08"]

[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 14:04"]

Kääk! Toihan omistaa vissiin myös Ruoholahden subin, ainakin on siellä aina välillä. Tosi pelottava nainen jotenkin, ihan näin asiakkaanakin. En viitsisi reklamoida silloin kun on palvelemassa :o

[/quote]

Ruoholahden ja Järkäsaaren ja Vuosaaren subit

Ja Subwaysn entinen maajohtaja on hänen perhetuttu (lasten kummi) eli siski ketju ei uskalla puuttua laittomuuksiin ja siihen ettÄ SAIRAANA PITÄÄ OLLA TÖISSÄ

[/quote]

ja Subway ei yllättäen kommentoi

Vierailija
62/69 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tosiaan pitää paikkansa että oksennustaudissa on pitänyt tulla töihin tekemään leipiä niin huhhei, siihen jäi meikäläiseltä ne subway-lounaat. Oksennustautihan vielä tarttuu ihan älyttömän helposti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 04:55"]

Minkälainen aikuinen ihminen edes suostuu siihen että vanhemmat soitelee lapsensa puolesta ja valittelee työpaaikan surkeutta? 

[/quote]

Mun ymmärtääkseni näissä pikaruokaloissa työskentelee paljon myös alaikäisiä 15-17-vuotiaita, jotka eivät tosiaan ole vielä aikuisia. Hyvä että edes vanhemmat tuossa tilanteessa huolehtii, jos lapsen oikeuksia poljetaan.

Vierailija
64/69 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ketjuravintolassa töissä ja nyt mulla on flunssa päällä. Aluksi työnantaja ei meinannut antaa mulle saikkua tälle päivälle kun mulla olisi ollut vaan 4h vuoro, tunti asiakaspalvelua ja loput siivousta ja tilitystä. Kun sanoin että subwayn yksi yrittäjä pakottaa sairaan ihmisen töihin, ja se on laitonta, niin omakin pomo sanoi että parempi pelata meidänkin varman päälle asian kanssa.

Vierailija
65/69 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 12:08"]

Olen itse perehdyttänyt uusia työntekijöitä useasti ja aina sanonut, että kysy mieluummin neuvoa samasta asiasta vaikka sata kertaa, jos ei mennyt ekalla jakeluun tai selitin huonosti, kuin tehdä asiat alusta alkaen väärin epävarmuuden takia.

[/quote] Minä myös, ja aina olen sanonut että tyhmiä kysymyksiä ei olekaan ja että niin monta kertaa voidaan kerrata kuin tarve vaatii. Ja vaikka on ollut miten kiire niin aina on riittänyt aikaa neuvomiselle ja harkkareille olen aina puhunut nätisti ja rauhallisesti. Asennekysymyksiä nämä ovat. 

Vierailija
66/69 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut pari vuotta sitten tuolla Vuosaaren Columbuksessa töissä asiakaspalvelussa, enkä ole vieläkään unohtanut sitä yhtä ainoaa kertaa, kun tuo Subwayn omistajanainen kävi meillä asioimassa. Niin epäasiallista ja rumaa käytöstä en ole kovin usein nähnyt. Hänellä oli ongelma, johon ei mikään tarjoamamme ratkaisu sopinut (ongelma ei ollut meidän aiheuttama) ja hänen itse ehdottamansa ratkaisu oli vailla järjen hiventä ja muutenkin mahdoton, mutta hän raivostui silmittömästi kun ei saanut haluamaansa ja haukkui meidät pystyyn paikan päällä ja jälkeen päin sähköpostitse. Tämän jälkeen päätin boikotoida kyseistä Subwayta ja näiden paljastusten jälkeen olen entistä tyytyväisempi päätökseeni. Toivottavasti Subwayn johdossa reagoidaan tähän asiaan pian!

Tällä hetkellä me asiakkaat emme voi muuta kuin levittää tietoa tästä aiheesta ja tietenkin boikotoida kyseistä puljua.

Vierailija
67/69 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 01:17"]

Asia on tärkeä ja tominta kuulostaa sekä härskiltä että ikävästi omia ensimmäisiä työkokemuksiani muistuttavalta. Vähän kuitenkin pisti huvittamaan tämä kommentti tuolla uudessa suomessa:

"Hän ei ota palautetta vastaan. Jotkut vanhemmat olivat yrittäneet antaa nuorensa puolesta palautetta, tuloksetta. Yrittäjänä voi näköjään käyttäytyä miten haluaa..."

Ihan riippumatta siitä, mitä on tapahtunut, ainakin itselläni kyllä menisi arvostus sellaista nuorta kohtaan, jonka vanhemmat soittelevat perään, että töissä ei ole kivaa.

[/quote]

Kiva = hauska, mukava, miellyttävä

Nöyryyttää = pakottaa nöyrtymään, saattaa joku alentavalla, halventavalla kohtelulla tuntemaan olevansa häpeällisessä, vähäarvoisessa asemassa.

(sivistyssanakirja)

Vierailija
68/69 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Subin kanapalat maistuu yleensä pahalle. Siksi otankin vegen.

Vierailija
69/69 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 18:04"]

[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 04:56"]

[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 01:26"]

[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 01:17"]

Asia on tärkeä ja tominta kuulostaa sekä härskiltä että ikävästi omia ensimmäisiä työkokemuksiani muistuttavalta. Vähän kuitenkin pisti huvittamaan tämä kommentti tuolla uudessa suomessa:

"Hän ei ota palautetta vastaan. Jotkut vanhemmat olivat yrittäneet antaa nuorensa puolesta palautetta, tuloksetta. Yrittäjänä voi näköjään käyttäytyä miten haluaa..."

Ihan riippumatta siitä, mitä on tapahtunut, ainakin itselläni kyllä menisi arvostus sellaista nuorta kohtaan, jonka vanhemmat soittelevat perään, että töissä ei ole kivaa.

[/quote] Sieltä tulikin ensimmäinen uhria syyllistävä työnantaja.

[/quote]

Mitä hemmetin uhria? Aikuinen ihminen ITSE hoitaa asiansa eikä laita vanhempiaan siihen. Kunnioitus häviää heti jos jotkut vanhemmat rupeavat soittelemaan työntekijän puolesta jonnekkin

[/quote]

Siis oliko kyse aikuisesta vai nuoresta? Yli vai alle 18 v.?

[/quote]