Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teette viikonloppuna?

Vierailija
28.08.2014 |

Onko suunnitelmia?

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhlitaan venetsialaisia. Saunotaan, syödään hyvin. Ehkä grillataaan. Paukutellaan iso kasa pommeja ja raketteja ja katsellaan muiden pauluttelua. Illalla ajo seitsemän sillan tiellä valaistusta ihastellen ja keskiyön ilotulitus show päälle. Lapsen ehdoilla. Ei alkoholia ; )

Vierailija
22/48 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 jalkapalloturnaus, 1 jääkiekkoturnaus, 1 koristreenit, lapsille tulee kavereita yökylään, mies lähtee Midnight Runiin, pitäisi siivota, pestä pyykkiä, ruokkia 7 henkeä... katotaan varmaan susijengi vs USA lauantaina. Jos jotain vielä tuohon lisäksi ehtii niin se sit varmaan:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajattelin, että lähtisinkö tänään baariin, kun en ole käynyt siellä liki 15 vuoteen. Olisi halpa käydäkin, kun ei tarvisi juoda kuin kaksi kaljaa, niin olisin ympäripäissään näin pitkän tauon jälkeen.

Vierailija
24/48 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole oikein mitään suunnitelmia. Ehkä käydään Keskisellä ja sadonkorjuumarkkinoilla.

Vierailija
25/48 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vielä vähän muista ihmisistä. Mutta tavoite olis ensin Myyrmäkeen Siivouspäiville myymään retrokamaa, sitten kauppareissu ja kotiin siivoamaan. Sunnuntaina Myyrmäkihallin kirppikselle. Mutta mulle on tulossa yksi Arabian soppakulho ja pitää sopia myyjän kanssa, mihin ja milloin sen tuo.

Vierailija
26/48 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökille mennään.

Vierailija
27/48 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lintsille.

Vierailija
28/48 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauantaina siivouspäivälle myymään sen jälkeen mun vanhemmille rapujuhliin. Jossain välissä pitäisi tekaista omenapiirakka ja vaniljakastike.
Sunnuntaina pyykinpesua ja kylppärin tyhjennys. Ens viikolla alkaa remontti.

Vierailija
29/48 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hautajaisiin mennääm

Vierailija
30/48 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roikun netissä. Lapset lähtee huomenna yökylään, niin mitäs mä muutakaan.

Vierailija
31/48 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään suunnitelmia, aika yksinäistä saattaa tulla ;(

Vierailija
32/48 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun Cadillacin kyydissä ja juon kaljaa. Mies on kuskina.

Vierailija
33/48 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna menen salille illalla ja kaveri tulee meille kylään, jää varmaan yöksi. Lauantaina ois yks brunssi, jonne tulee kaikki lapset myös, kavereiden ja omat. Launataina illalla lapset menee mun vanhemmille yökylään. Erosin ja on ollut paha mieli ja tekee mieli mennä ihmisten ilmoille. Kaverilla ja sen miehellä on sopivasti läksiäiset. Sunnuntaina sitten salille aamupäivällä ja iltapäivällä vanhemmille syömään ja noutamaan lapset. Kiva viikonloppu tulossa.

Vierailija
34/48 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauantaina menen töihin, koska olen joutunut hoitamaan nyt kotona kuumeisia lapsia enkä ole voinut tehdä tärkeitä työjuttuja. Aion käydä tekemässä olennaisimmat lauantaina. Muuten ei ohjelmaa, piti olla kavereiden vierailua ym, mutta tauti muutti suunnitelmat.

Vierailija
35/48 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pakkaan. maanantaina lähdetään pariks viikoks kreikkaan.

Vierailija
36/48 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauantaina Loviisan vanhoja taloja ihailemaan. 

Vierailija
37/48 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

lauantaina midnight run helsingissä ja sunnuntaina hyvää ruokaa ja unta.

Vierailija
38/48 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harkkakuskauksia. Miehen kanssa meinataan laittaa pihaa, käydä sienimetsässä, laittaa hyvää ruokaa, maistaa hyvää viiniä ja kenties puuhastella jotain muutakin hyvää.

Vierailija
39/48 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ysärit, siivouspäivä, kasvohoito, Tuure Kilpeläinen ja leffapiknik. Välillä jos salilla ehtiä käydä niin hyvä

Vierailija
40/48 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauantaina siivotaan ja sitten käydään yksillä synttäreillä. Sunnuntaina mä lähden työmatkalle ja lapset jää miehen kanssa kotiin.