Kysy jotain lyhytkasvuiselta naiselta
Kommentit (36)
Mietitkö koskaan pituuttasi? Harmittaako sinua, jos joku ottaa keskustelussa esiin pituutesi?
Mistä ostat vaatteesi? Lasten vaatteet on aika lapsellisia yleensä.
Epäilläänkö ikääsi esim. Baareissa?
Pystytkö ottamaan mieheltä suihin polvistumatta :O
"Mietitkö koskaan pituuttasi? Harmittaako sinua, jos joku ottaa keskustelussa esiin pituutesi?"
Kyllähän se oma lyhyys käy päivittäin jollain tavalla mielessä, mutta ei se enää sillä tavalla harmita kun omaan pituuteen on jo niin tottunut. Saan lähes päivittäin jotain kommenttia lyhyydestäni ja huonoina päivinä tekisi mieli vain sulkeutua kotiin ettei kukaan tuijottaisi tai kommentoisi. Hyvinä päivinä voin jopa itse vitsailla asiasta.
"Mistä ostat vaatteesi? Lasten vaatteet on aika lapsellisia yleensä."
Osan lastenvaatepuolelta jos ovat neutraaleja eivätkä lapsellisia. Osan tilaan netistä petite puolelta ja muokkaan myös itse vaatteita itselleni sopivaksi. Joskus saatan teetättää ompelijalla itselleni jonkun hienomman mekon.
Joudutko kiipeämään usein tuolille ylettyäksesi johonkin?
Et taida kääpio ihan olla, mutta miksiköhän monet kääpiöt on niin saakutan kiukkusen näkösiä olemukseltaan.
Miten muu terveydentilasi, selkä, nivelet ym? tsemppiä!
"Epäilläänkö ikääsi esim. Baareissa?"
En juuri käy baareissa, mutta silloin kun käyn niin kyllähän aina paperit vilkaistaan. Kasvoista näytän kuitenkin ikäiseltäni (25v) että ei koskaan olla epäilty että mulla olisi esim. väärennetyt henkkarit. :)
"Pystytkö ottamaan mieheltä suihin polvistumatta :O"
Mittaile.
Miten selviät kaupassa asioinnista? Itse olen 160 cm ja välillä on vaikeuksia ylettyä ottamaan jotain esim. pakastealtaan perältä tai jos kaupassa ei ole ehditty hyllyttää eikä haluamaani tuotetta ole hyllyn reunalla. Joudutko pyytämään apua tuntemattomilta?
Loukkaannutko, jos lapset kommentoivat pienuuttasi? Entä miten toivot vanhempien reagoivan? Omalle lapselle on opetettu, ettei toisten ulkonäköä saa ikinä kommentoida, mutta lapsi on sen verran nuori, ettei aina muista sitä. Yleensä vastaan lapselle jotain sellaista kuin "no toiset ihmiset ovat lyhyitä ja toiset pitkiä, ei sillä ole niin suurta merkitystä".
"Joudutko kiipeämään usein tuolille ylettyäksesi johonkin?"
Joudun ja mulla on ihan oma jakkara keittiössä että olkkarissa sitä varten. :D Mutta esim. naulakko ja tällaiset pienet jutut on laitettu mun pituuden mukaan.
"Miten muu terveydentilasi, selkä, nivelet ym? tsemppiä!"
Kipuilua silloin tällöin kun mulla vaivana vielä eripituiset jalat ja skolioosia. Kengissä erikoispohjalliset sitä varten, venyttelyä ja jumppaa hoitona. :)
Aww :) minun mielestä lyhyet ihmiset ovat jotenkin niin suloisia! En ole itsekkään mikään pitkä (155cm) enkä kyllä suloinenkaan :D
[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 21:27"]
Et taida kääpio ihan olla, mutta miksiköhän monet kääpiöt on niin saakutan kiukkusen näkösiä olemukseltaan.
[/quote]
kääpiö= satu/taruolento.
Saatko helposti seksiä? Seurusteletko?
"Miten selviät kaupassa asioinnista?"
Mulla on yleensä toinen vanhemmista mukana koska asuvat niin lähellä. Joten he sitten ojentavat mulle haluamani tuotteen jos ei jakkaraa ole lähistöllä. Tuossa ihan lähikaupassa onneksi on varmaan siitä syystä kun tietävät että asioin siellä niin usein. :D Mutta tuntemattomilta joudun toisinaan pyytämään apua.
"Loukkaannutko, jos lapset kommentoivat pienuuttasi? Entä miten toivot vanhempien reagoivan? "
En loukkaannu. Tiedän sen, että lapset eivät välttämättä ymmärrä mistä on kyse ja tietysti se aiheuttaa ihmetystä. Välillä on joku lapsi ihan säikähtänyt ja alkanut itkemään. :D Toivon, että vanhemmat kertovat lapsille ihan suoraan että on olemassa eripituisia ihmisiä ja toiset jäävät lyhytkasvuiseksi, mutta ovat muuten ihan normaaleja ihmisiä.
Tunteeko kaikki lyhytkasvuiset paljon muita lyhytkasvuisia? Anteeks että kysyn törkeitä mutta onnistuuko tavallinen yhdyntä vai onko pienet ihmiset pieniä "sieltäkin"?
"Saatko helposti seksiä? Seurusteletko?"
En ole koskaan harrastanut seksiä tai seurustellut. Joten ei, en saa helposti. :D
Olen itsekin lyhytkasvuinen (147cm). En ole aiemmin kuullut tuosta lyhytkasvuisten yhdistyksestä. Millaista toiminta/ohjelmaa/tapahtumia järjestävät? Suosittelisitko liittymään? Olisi mukavaa tutustua muihinkin lyhytkasvuisiin :)