Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysy jotain lyhytkasvuiselta naiselta

Vierailija
28.08.2014 |

Sanotaan näin alkuun, että pituutta 138cm. :)

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 21:42"]

"Saatko helposti seksiä? Seurusteletko?"

En ole koskaan harrastanut seksiä tai seurustellut. Joten ei, en saa helposti. :D

[/quote]

Wooo, miksi et? Voisin ottaa pituuden puolesta vaimoksikin. 

Voisitko seurustella 188 cm miehen kanssa? En tarkoita nyt itseäni, vaan ihan yleismaailmallisesti.

Vierailija
22/36 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tunteeko kaikki lyhytkasvuiset paljon muita lyhytkasvuisia? Anteeks että kysyn törkeitä mutta onnistuuko tavallinen yhdyntä vai onko pienet ihmiset pieniä "sieltäkin"

Kuulun lyhytkasvuisten yhdistykseen joten sitä kautta tunnen joitakin lyhytkasvuisia. Tavallinen yhdyntä onnistuu koska meillä on ihan samankokoiset sukupuolielimet kuten muillakin ihmisillä. Omakohtaista kokemusta ei kyllä ole. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatellaanko usein, että olisit jotenkin mieltäsi jälkeenjäänyt kun olet pienikokoinen? Tai kohdellaanko sinua joskus kuin lasta?

Vierailija
24/36 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla lemmikkejä?

Vierailija
25/36 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka sinuun mahtuisi minun 18cm seipääni ? Haluutko kokeilla ?

Vierailija
26/36 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla myös erikoislyhyet kädet ja vähän jäykät jalat?

Vierailija
27/36 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Wooo, miksi et? Voisin ottaa pituuden puolesta vaimoksikin. Voisitko seurustella 188 cm miehen kanssa? En tarkoita nyt itseäni, vaan ihan yleismaailmallisesti."

On minulla jotain satunnaista säätöä ollut, mutta aina se on sitten kaatunut johonkin. Kyse on monista tekijöistä eikä pelkästään tästä pituudestani. 188cm mies kuulostaa kyllä pitkältä, mutta jos muuten natsaa kohdilleen miim miksi ei? :)

Vierailija
28/36 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ihan tavallisen notkea? Pystytkö harrastamaan liikuntaa?

Vierailija
29/36 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Lumikki ja seitsemän kääpiötä lempisatusi?

Vierailija
30/36 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ajatellaanko usein, että olisit jotenkin mieltäsi jälkeenjäänyt kun olet pienikokoinen? Tai kohdellaanko sinua joskus kuin lasta?"

Kyllä joskus mulle vähän lässytetään tai kumarrutaan alaspäin kun mulle puhutaan, mutta hetken päästä huomaavat minun olevan ihan täysjärkinen ja jopa ihan fiksukin. Huonoina päivinä ärsyttää, hyvinä naurattaa.

"Onko sulla lemmikkejä?"

Yksi kissa. :)

"Onko sulla myös erikoislyhyet kädet ja vähän jäykät jalat?"

Molemmat

Vierailija
31/36 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitko eilen baarissa Jyväskylässä? Oli hyvä meininki eräällä naisella siellä kaveriporukkansa kanssa. :) ainakin hänellä oli ihan kivan näköiset farkut, ehkä teetetty? Mites muuten, onko hankala löytää rintaliivejä? Tuolla eilen näkemälläni naisella oli ihan miellyttävän kokoinen varustus. :) ei mulla muuta, oli vaan kiva nähdä, ettei hänen kohdallaan ainakaan pituus rajoittanut ns. normaalielämää, vaikka baaritiskiltä on hankala tilata itsekseen juomia.

Vierailija
32/36 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Oletko ihan tavallisen notkea? Pystytkö harrastamaan liikuntaa?"

Jaloissa on hivenen jäykkyyttä. Harrastan kevyttä liikuntaa kuten lenkkeilyä, jumppaa ja toisinaan käyn uimassa (vaikkei se niin kevyttä olekaan). Miksikään bodaajaksi minusta tuskin olisi. :D

"Onko Lumikki ja seitsemän kääpiötä lempisatusi?"

Miksi olisi? Minähän en ole kääpiö. ;)

Vierailija
33/36 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen ääni sinulla on? Joskus kuulin televisiosta erään lyhytkasvuisen naisen puhetta, ja ellen olisi tiennyt että kyseessä on lyhytkasvuinen henkilö, olisin ihmetellyt, että onpa yhdeksänvuotiaalla aikuismaiset puheenaiheet.

Kuvittelin silloin, että esim. puhelimessa voisi tulla hankaluuksia, kun on varaamassa pöytää ravintolasta tms. ja ääni on kuin ala-astetta käyvällä tytöllä. Silloin ihmistä ei välttämättä oteta vakavasti, vaikka syytä olisi.

Vierailija
34/36 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loukkaannutko kaupassa, jos joku tarjoaa sinulle apua kurottamaan jotain ylähyllyltä ennen kuin itse pyydät? Kysyn siksi, että kerran eräs pienikokoinen (ei välttämättä lyhytkasvuinen) nainen pyysi minua ojentamaan ulottumattomissa olevan tuotteen. Se oli ok ja nainen kiitti nätisti.
Myöhemmin sitten satuin erään lyhytkasvuisen rouvan kanssa kahdestaan erään hyllyn luo. Epäröin hieman mutta kysyin kuitenkin, että haluaisiko hän minun auttavan? Rouva kiitti sanoen, "jos hän tarvitsisi apua, hän kyllä pyytäisi". Jäin siinä sitten kuitenkin vähän noloksi. Olisiko pitänyt odottaa? Miten itse koet?

Vierailija
35/36 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestätkö viinaa miten? Meneekö pullosta kossua jalat alta?

Vierailija
36/36 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olitko eilen baarissa Jyväskylässä? Oli hyvä meininki eräällä naisella siellä kaveriporukkansa kanssa. :) ainakin hänellä oli ihan kivan näköiset farkut, ehkä teetetty? Mites muuten, onko hankala löytää rintaliivejä? Tuolla eilen näkemälläni naisella oli ihan miellyttävän kokoinen varustus. :) ei mulla muuta, oli vaan kiva nähdä, ettei hänen kohdallaan ainakaan pituus rajoittanut ns. normaalielämää, vaikka baaritiskiltä on hankala tilata itsekseen juomia."

Asun Tampereella joten en ollut. Liivit tilaan netistä. Ympärys on 60-65 ja kuppikoko on sellainen että löytyy ihan jokaisesta liikkeestä kokoa. Ympärys on vain kapea.

"Millainen ääni sinulla on?"

Ihan normaali naisen ääni. Toisilla saattaa olla normaalia korkeampi, mutta itsellä ihan perus.

"Loukkaannutko kaupassa, jos joku tarjoaa sinulle apua kurottamaan jotain ylähyllyltä ennen kuin itse pyydät?"

En loukkaannu. Pidän sitä vain kohteliaana ja mukavana eleenä. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi