Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PIKA: Mistä kiva tamponikoru työhaastatteluun?

Vierailija
28.08.2014 |

Työhaastattelu on maanantaina, eli ei nettikauppoja!

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seppälässä oli kivoja ja edullisia.

Vierailija
2/28 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tamponikoru?? Siis tamponin näköinen koru vai häh mitä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästöpörssissä on nyt tosi kivoja syyskuosisia uutuuksia! Riippuu tietysti minkälaiseen paikkaan oot menossa haastatteluun. Säpö tuote nyt ei niin mairittele tyylitajua. Mutta siis, upeita ovat!

Vierailija
4/28 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein viimeks työhaastatteluun itse tamponikorun. Tulostin netistä firman logon ja päällystin sen kontaktimuovilla, tein pienen reiän ja sit lahjanarulla sen kiinni tamponinaruun. Eihän se ollut kaikista kaunein ehkä, kun piti tehdä se aika nopeasti, mut se toi tosi paljon itsevarmuutta mulle ja kylhän se osoittaa motivaatioo sitä työpaikkaa kohtaan.

Ja sain muuten sen työpaikan! Ideaa saa vapaasti lainata. Sulla olis tässä monta päivää vielä aikaa tehdä nätti. Tsemppiä työhaastikseen! :)

Vierailija
5/28 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti, oletteko te mielestänne hauskoja tämän alapäähuumorinne kanssa? Vanha "vitsi" vielä uuskäytössä. Onko tarkoitus päästä IP-lehtiin, kun täällä on taas niin hulvatonta? Oikein käpykakkuun nu**imisia ja alapääkökköjä kourallinen ja ihan kaikkee?

Vierailija
6/28 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku asiallinen ja tyylikäs. Mahdollisimman pelkistetty. Mä en ainakaan työhaastatteluun mitään höyheniä yms laittais, vaikka ne kivoja muuten onkin. :)

Vierailija
7/28 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta samalla ne persefarkut, niin pääset todella näyttämään osaamistasi!

Vierailija
8/28 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 21:26"]

Oikeasti, oletteko te mielestänne hauskoja tämän alapäähuumorinne kanssa? Vanha "vitsi" vielä uuskäytössä. Onko tarkoitus päästä IP-lehtiin, kun täällä on taas niin hulvatonta? Oikein käpykakkuun nu**imisia ja alapääkökköjä kourallinen ja ihan kaikkee?

[/quote]

Hei, älä häpäise kaamean kökön ketjun muistoa. Se on kuulemma poistettu.

Vierailija
9/28 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä esimerkkejä:

Korvikset

Vyö

Toinen vyö

Kaulakoru

Tässä idoita, millaisen voit tehdä itsellesi! Jos olet taitava virkaamaan, voit virkata tampoonien naruja yhteen ja tehdä erilaisia ranne/kaulakoruja.

Vierailija
10/28 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Askartele itse. Mä tykkään arkena ihan vaan pujotella erivärisiä helmiä naruun.

Minkä alan työpaikka kyseessä? Jossain pankki- ja rahoitusalalla kannattaa suosia konservatiivisempia, mutta aitoja helmiä. Lakiasiantoimistoonkaan en käyttäisi mitään rihkamahelmiä.

Vierailija
11/28 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ripustan paperipäällysteisen namin siihen, oon niin magee.

Vierailija
12/28 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 21:30"]

Yleensä ripustan paperipäällysteisen namin siihen, oon niin magee.

[/quote]

Niitä kun laittaa tarpeeksi monta, voi tarjota haastattelijallekin!

Vierailija
13/28 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on itselläni Tiffanyn tamponikoru... Ovat töissä kehuneet kivaksi ja tyylikkäälsi. Tästä ei nyt varmaan ollut hirveästi apua kun posti ei kulje, mutta esim. DKNYllä ja Tigerilla on aika tyylikkäitä koruja (tosin ovat hopeaa, joten tummuvat nopeasti). Mutta kai sellaisen voi työhaastatteluun laittaa. Esim. Stokka myy, samoin kultasepät.

Vierailija
14/28 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 21:29"]Tässä esimerkkejä:

Korvikset

Vyö

Toinen vyö

Kaulakoru

Tässä idoita, millaisen voit tehdä itsellesi! Jos olet taitava virkaamaan, voit virkata tampoonien naruja yhteen ja tehdä erilaisia ranne/kaulakoruja.
[/quote]

Nämä oli ihania! Erityisesti alin kaulakoru sopii moneen asuun.

Vierailija
15/28 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seppälästä mäkin ostin omani. Käytän töissä.

Vierailija
16/28 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 21:26"]

[/quote]

Olemme! Olemme mielestämme hauskoja! Vedä sinäkin kourallinen käpykakkua ja vaihda vapaalle.

Vierailija
17/28 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen rekryjä meidän firmaan ja kyllä tamppoonikoru kertoo paljon siitä miten nainen huolehtii itsestään. Jotkut raukat eivät käytä lainkaan, ja sitten ihmetellään miksi ei palkattu. Jaa-a, no miksiköhän. Myös ne tusinakorut on aika.. No, sanotaanko ettei anna kovin hyvää kuvaa joku kympin muovirimpula.
Siisti, tyylikäs tamppoonikoru antaa myös kantajastaan huolitellun kuvan. Kannattaa käydä kultasepänliikkeistä kysymässä.. Suhteellisen edullisestikkin voi saada kivoja.

Vierailija
18/28 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 21:24"]Mä tein viimeks työhaastatteluun itse tamponikorun. Tulostin netistä firman logon ja päällystin sen kontaktimuovilla, tein pienen reiän ja sit lahjanarulla sen kiinni tamponinaruun. Eihän se ollut kaikista kaunein ehkä, kun piti tehdä se aika nopeasti, mut se toi tosi paljon itsevarmuutta mulle ja kylhän se osoittaa motivaatioo sitä työpaikkaa kohtaan.

Ja sain muuten sen työpaikan! Ideaa saa vapaasti lainata. Sulla olis tässä monta päivää vielä aikaa tehdä nätti. Tsemppiä työhaastikseen! :)
[/quote]

Huoh.. Niin nähty. T. Se rekrytoija

Vierailija
19/28 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Tilaa ebay:sta koristeellinen tablettiin tai älypuhelimeen tarkoitettu näppäilykynä, niitä saa erivärisiä ja glitterilläkin. Siinä on ripustusnaru jo valmiiksi. Antaa tehokkaan ja tech-savvyn vaikutelman :)

Vierailija
20/28 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 21:47"]Hei! Tilaa ebay:sta koristeellinen tablettiin tai älypuhelimeen tarkoitettu näppäilykynä, niitä saa erivärisiä ja glitterilläkin. Siinä on ripustusnaru jo valmiiksi. Antaa tehokkaan ja tech-savvyn vaikutelman :)
[/quote]

Haloo. Saa lukea aloitusviestin. Ei taida ehtiä maanantaiksi....