Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PIKA: Mistä kiva tamponikoru työhaastatteluun?

Vierailija
28.08.2014 |

Työhaastattelu on maanantaina, eli ei nettikauppoja!

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 21:47"]Hei! Tilaa ebay:sta koristeellinen tablettiin tai älypuhelimeen tarkoitettu näppäilykynä, niitä saa erivärisiä ja glitterilläkin. Siinä on ripustusnaru jo valmiiksi. Antaa tehokkaan ja tech-savvyn vaikutelman :)
[/quote]

Kiitos! Lainaan tätä ideaa heti huomiseen asiakaspalaveriin!

It-konsultti

Vierailija
22/28 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon suosinu joulukuusen palloja, se on tarpeeks näyttävä, mut ei kuitenkaan liian hyökkäävä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 21:52"]Mä oon suosinu joulukuusen palloja, se on tarpeeks näyttävä, mut ei kuitenkaan liian hyökkäävä.
[/quote]

Joulukuusen palloja työhaastatteluun??!!! Hei haloo, valoja tauluun nyt. En yleensä käytä seuraavaa ilmaisua, mutta tähän se sopii kuin nenä naamaan. Niin WT!!!

Vierailija
24/28 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 21:52"]Mä oon suosinu joulukuusen palloja, se on tarpeeks näyttävä, mut ei kuitenkaan liian hyökkäävä.
[/quote]

Niiiiin... Kannattaa vähä miettiä miks sitä duunia ei tule...:D vitsi jos joku tulis meille haastatteluun pallot heiluen... Mitä seuraavaksi, kulkuset?!

Vierailija
25/28 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 21:49"]

[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 21:47"]Hei! Tilaa ebay:sta koristeellinen tablettiin tai älypuhelimeen tarkoitettu näppäilykynä, niitä saa erivärisiä ja glitterilläkin. Siinä on ripustusnaru jo valmiiksi. Antaa tehokkaan ja tech-savvyn vaikutelman :) [/quote] Haloo. Saa lukea aloitusviestin. Ei taida ehtiä maanantaiksi....

[/quote] pikakirje vaikkapa Jenkeistä tulee päivässä ^^

Vierailija
26/28 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 22:03"][quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 21:52"]Mä oon suosinu joulukuusen palloja, se on tarpeeks näyttävä, mut ei kuitenkaan liian hyökkäävä.
[/quote]

Niiiiin... Kannattaa vähä miettiä miks sitä duunia ei tule...:D vitsi jos joku tulis meille haastatteluun pallot heiluen... Mitä seuraavaksi, kulkuset?!
[/quote] No siis mä oon vaan laittanu ne kiertoon niin on voinu käyttää niitä ympäri vuoden, musta tosi egologista! Ja hei voi niitä tuunata oman mielen mukaankin, esim led-valoilla ja nyt kun alkaa pimeneen niin sen voi päällystää esim heijastinkankaalla tms. Tai Yks kiva on kun laittaa sen pallon sisään pienestä reiästä raksuja niin se toimii samalla aktiivipallona koiralle!! Ei tietty työhaastattelu-tilanteessa, mut sit vapaa-aikana! Kierrätys on hot eikä not;)

Vierailija
27/28 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ois karvanopat? Retrohan on muotia. Huoltoasemilta varmaan löytyy :)

Vierailija
28/28 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuivatettu käytetty tamponi tamponikoruksi. Kaunis punainen väri etenkin joulun aikaan sopii hyvin. Halutessaan voi koristella vaikka kiillehileellä. :)