Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä miestä vaivaa? Tapailusta..

Vierailija
28.08.2014 |

Olemme tapailleet erään miehen kanssa nyt muutaman viikon ajan. Alussa mies oli todella ihastuneen ja kiinnostuneen oloinen, otti aktiivisesti yhteyttä ja ehdotteli tapaamisia.

En itse alkuun ollut edes niin kiinnostut miehestä, mutta nyt kun minä olen alkanut kunnolla ihastumaan, mies vaikuttaakin siltä, ettei häntä kiinnostakaan enää niin paljoa. :D

Emme ole harrastaneet vielä seksiä. Viime tapaamisella etenimme aika pitkälle, mutta mies pisti stopin sanomalla ettei meillä mikään kiire ole. Ei tuo minua haitannut, ymmärrän jos ei halua kiirehtiä.

Nyt ei enää viestittele, soittele eikä oikein ota yhteyttäkään. Vastaa kyllä jos minä otan yhteyttä, mutta ei muuten.

Tänään tapaamme miehen aloitteesta, mutta jotenkin tuosta ehdotuksesta jäi sellainen kuva, että suostuu tapaamaan vain minun mielikseni.

Mitenhän tää pitäisi tulkita? :D Todella mukava ja kunnollinen mies kyseessä, ei ole mikään peluri, joten tälläinen tuntuu vähän erikoiselta.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on varattu

Vierailija
2/25 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu mikä skitso mielenterveysongelmainen muija :D Alatko suunnittelemaan häitä heti jos mies vähän vilkaiseekin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytänyt jonkun paremman, on ujo tai ei enää yksinkertaisesti kiinnosta? Move on.

Vierailija
4/25 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kaltaiset naiset on just se kauhein juttu sinkkumarkkinoilla ja tapailussa. Jäädään roikkumaan ja luullaan että seurustellaan, vaikka kyseessä on nimenomaan TAPAILU ja hauskanpito.

Vierailija
5/25 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää sua varmaan huorahtavana, kun olit jo noin nopeasti antamassa. Virhe sisko, romutit tuolla hyvän suhteen.

Vierailija
6/25 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa vaikka kysyisit ennen tapaamista mieheltä, että mitkä hänen tunnelmansa ovat. Onko edes järkeä tavata vai lähdettekö tästä nyt näillä puheilla eri suuntiin.

Vierailija
7/25 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy suoraan: jos antaa jonkun oikeasti järkevän selityksen touhuilleen voit katsoa vielä hetken, jos ei osaa vastata tai ei vastaa ollenkaan, lopeta tapailu.

Kyllä sen tietää kun sopiva ihminen tulee elämään ja jos kiinnostusta on, niin silloin molemmat osapuolet näyttävät sen omalla tavallaan. Ei nämä loppupeleissä ole niin hankalia tulkita.

Vierailija
8/25 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 16:54"]

Pitää sua varmaan huorahtavana, kun olit jo noin nopeasti antamassa. Virhe sisko, romutit tuolla hyvän suhteen.

[/quote]

Eli siis nainen on huorahtava, vaikka mieskin on innolla suutelemassa ja hiplaamassa? :D Tuskin ap nyt yksinään tuohon "melkein seksiä" tilanteeseen on päätynyt?

Tää on just yks asenne mitä en ole koskaan ymmärtänyt.

Vierailija
9/25 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä miestä nyt vähän nolottaa se kun hän alussa käyttäytyi niin innostuneesti, vaikka ap oli viileä.

Vierailija
10/25 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 16:56"]

[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 16:54"]

[/quote]

Eli siis nainen on huorahtava, vaikka mieskin on innolla suutelemassa ja hiplaamassa? :D Tuskin ap nyt yksinään tuohon "melkein seksiä" tilanteeseen on päätynyt?

Tää on just yks asenne mitä en ole koskaan ymmärtänyt.

[/quote]

Jokainen mies haluaa seksiä, mutta parisuhteeseen en huoraa huoli, joka antaa ekoilla treffeillä. Seksisuhteet erikseen.

Vierailija
11/25 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etenit varmaan liian nopeasti. (seksin suhteen) Varsinkin jos mies on ns. kiltti poika.

Vierailija
12/25 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kysyä ahdistuiko mies varsin nopeasta tahdistanne?

Mulla on tapaillessa mennyt useampi kuukausikin ennen ekaa seksikertaa. Tuo muutama viikko tuntuu kyllä hurjalta.

Vierailija
13/25 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säikähti liian nopeaa etenemistä. Ihan klassinen tilanne, liian nopea sänkyyn hyppääminen tuhoaa varmuudella orastavan suhteen.

Vierailija
14/25 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mies oli kyllä ihan innolla mukana näissä "sänkypuuhissa" :D Varsinaista seksiä ei kyllä harrastettu, mutta ei tuo nyt mitenkään ahdistuneelta siinä tilanteessa vaikuttanut.

ap

Vierailija
15/25 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle käy usein noin. Lämpiän hitaasti, sitten kun ehdin ihastua, toisen kiinnostus lopahtaa. Tiedät itsekin, mitä tuossa on tapahtunut: miehen ihastus on laimennut. Ota vaan suoraan puheeksi ja yritä unohtaa koko mies.

Vierailija
16/25 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 17:04"]

Kannattaa kysyä ahdistuiko mies varsin nopeasta tahdistanne?

Mulla on tapaillessa mennyt useampi kuukausikin ennen ekaa seksikertaa. Tuo muutama viikko tuntuu kyllä hurjalta.

[/quote]No jo on siveyden sipuleita taas liikkeellä... Aikuisia ihmisiä ap ja mies varmaankin olivat, joten miksi ihmeessä pitää sääret ristissä odotella? Ei sitä välttämättä ekana päivänä ole pakko loppuun mennä, mutta jos ei parin päivän sisällä, niin suhteessa olisi jotakin omituista. Uskonnolliset ihmiset ovat eri asia, ap tuskin heihin kuuluu - entä mies?

Vierailija
17/25 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvästi varattu mies. Kiinnostunut, mutta ei uskallakaan loppuun asti. Toisaalta taas kiinnostus imartelee joten helppo lähteä taas mukaan leikkiin.

Vierailija
18/25 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä enää vaan kiinnosta. Pillu nyt tietysti kelpaa jos tarjotaan.

Vierailija
19/25 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä "annoin" ekoilla treffeillä ja yhdessä ollaan oltu kometoista vuotta. Eli todennäköisesti kyse kuitenkin jostain muusta; jos ei vaikka haluakaan sitoutua tmv. 

Ohi aiheen kysyn, miksi :D ja muita hymiöitä käytetään niin paljon? Ap:n tekstissä oli monta :D-hymiötä, vaikka aihe sinänsä ei naurata (ainakaan minua).

Vierailija
20/25 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei vain ole susta enää kiinnostunut. Ja sä et voi tehdä asialle mitään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän