Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä miestä vaivaa? Tapailusta..

Vierailija
28.08.2014 |

Olemme tapailleet erään miehen kanssa nyt muutaman viikon ajan. Alussa mies oli todella ihastuneen ja kiinnostuneen oloinen, otti aktiivisesti yhteyttä ja ehdotteli tapaamisia.

En itse alkuun ollut edes niin kiinnostut miehestä, mutta nyt kun minä olen alkanut kunnolla ihastumaan, mies vaikuttaakin siltä, ettei häntä kiinnostakaan enää niin paljoa. :D

Emme ole harrastaneet vielä seksiä. Viime tapaamisella etenimme aika pitkälle, mutta mies pisti stopin sanomalla ettei meillä mikään kiire ole. Ei tuo minua haitannut, ymmärrän jos ei halua kiirehtiä.

Nyt ei enää viestittele, soittele eikä oikein ota yhteyttäkään. Vastaa kyllä jos minä otan yhteyttä, mutta ei muuten.

Tänään tapaamme miehen aloitteesta, mutta jotenkin tuosta ehdotuksesta jäi sellainen kuva, että suostuu tapaamaan vain minun mielikseni.

Mitenhän tää pitäisi tulkita? :D Todella mukava ja kunnollinen mies kyseessä, ei ole mikään peluri, joten tälläinen tuntuu vähän erikoiselta.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis etenitte melkein seksiin vaikka mies oli aiemmin sanonut ettei halua vielä. Huhhuh, ei ihme ettei kiinnosta enää. Toihan on melkein hyväksikäyttö.

Vierailija
22/25 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 16:51"]

Ap:n kaltaiset naiset on just se kauhein juttu sinkkumarkkinoilla ja tapailussa. Jäädään roikkumaan ja luullaan että seurustellaan, vaikka kyseessä on nimenomaan TAPAILU ja hauskanpito.

[/quote]

Oon tavannut juuri sun kuvailemasi tyyppisiä miehiä vaikka kuinka paljon. He luulevat jo kolmansilla treffeillä että on kyse jo vakavasta seurustelusta ja tosi moni jää vainoamaan kun deittailu päättyy, eivät suostu ymmärtämään että päätös tapailun jatkamisesta on naisenkin puolelta vapaa-ehtoista. Yhden lähestymiskiellonkin olen joutunut hankkimaan suomalaismiehelle, jota tapasin vain muutaman kerran ja hän jäi deittailun loputtua vainoamaan. Yksi syytti kusettajaksi, koska ensitapaaminen ei johtanutkaan petipuuhiin saati avioliittoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies lukenut "miten saan naisen"-oppaita ja leikkii vaikeasti tavoiteltavaa? :)

Vierailija
24/25 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on va-rat-tu!

Vierailija
25/25 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ole suhteenrikkoja, jätä mies rauhaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi