Miesten viestittelytyylit!!!!!!!!!!!!! Onko reilua
Että mies lopettaa viestittelyn kesken kaiken? Esim.
Mies aloittaa: oon tänään kallen kanssa
Nainen vastaa: mitä teette
Mies vastaa: saunotaan
Nainen vastaa: onpa mukava, pääset testaamaan kallen uutta saunaa
Mies ei enää vastaa mitään, vaikka lukee.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
No ei kai se vastaa kun on Kallen kanssa siellä saunassa ja eihän tuossa ole edes kysymystä
Ei ole saunassa, kun avasi viestin eli puhelimella oli
Mitä sä haluaisit että se sulle kirjoittaa?
Anna miehen saunoa Kallen kanssa rauhassa. Vaikutat melko raskaalta tapaukselta.
Eihän tuohon mitään tarvikaan vastata.
Vierailija kirjoitti:
Ihan vaan voi sanoa että "nii on" tai "niinpä"
Tällaisten asioiden vatvominen on eräänlainen mielisairauden muoto. Normaali henkilö antaisi miehen saunoa ja jatkaisi omia puuhiaan.
Ai että loukkaannut siitä kun mies ei kuittaa että niinpä! Voi hyvää päivää, anna sen nyt saunoa rauhassa, lukukuittausten kyttääminen on niin turhaa touhua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kai se vastaa kun on Kallen kanssa siellä saunassa ja eihän tuossa ole edes kysymystä
Ei ole saunassa, kun avasi viestin eli puhelimella oli
oli just ottamassa kallen kalusta kuvaa, ja laittoi sen kaveriryhmään, jossa jokainen kadehtii kallen varustusta, joka on jo legenda
Vierailija kirjoitti:
Ai että loukkaannut siitä kun mies ei kuittaa että niinpä! Voi hyvää päivää, anna sen nyt saunoa rauhassa, lukukuittausten kyttääminen on niin turhaa touhua
Annan saunoa mut ei tossa menis kuin pari sek näpytellä viesti ja olisin tyytyväinen. Nyt vaikuttaa että miestä ei kiinnosta vaikka olin kohtelias!
Ei tuohon mielestäni tarvitse mitään vastata.
Jos tapailen naista, niin ilmoitan aina milloin tulen hänet hakemaan, ja hän kertoo minulle milloin hänet pitää palauttaa kotiosoitteeseen tai työpaikalle.
Pitäiskö sen vaikka lähettää vähän huutomerkkejä niin ois parempi!!!!!!!
Kyllä kiinnostunut mies yrittäisi itsekin pitää keskustelua yllä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kiinnostunut mies yrittäisi itsekin pitää keskustelua yllä.
Sitä mietinnkin että miestä ei taida kiinnostaa :(
Vierailija kirjoitti:
Ihan mitä tahansa kunhan keskittää jakamattoman huomionsa naiseen niin ettei pääse saunomaan eikä muutenkaan tekemään yhtään mitään missä nainen ei ole huomion keskipisteenä.
Onpas sulla siellä harvinaisen puhelias yksilö. :)
Saatan kysyä mieheltä samaa, että mitäs tänään.. saan vastauksen joskus vartista kolmeen tuntiin välillä. "ei kummosia!" Vastaan ok, nähdäänkö.
Sitten odotellaan, että nähdäänkö vai ei. Yleensä kyllä, mutta ei se mulle mitään vastaa. Ilmestyy vaan oven taakse jossain vaiheessa iltaa.