Äitysnevolan terkkari on mun vanha koulukiusaaja!
Olipa kiva yllätys. Onko tietoa saanko mahdollisesti vaihtaa neuvolaa, kaupungissa toinenkin paikka? Mua ei tuonne enää saa, ei vaikka henki menisi:( Tosi nöyryyttävää, olisin halunnut vajota maanalle.
Kommentit (27)
No, sen onko syy painava vai ei, määrittelee yleensä ylihoitsu. Minusta tässä on ihan riittävästi painoa. En minäkään menisi ap:na tuolle th:lle, enkä itse haluaisi asiakkaakseni entistä kiusaajaa.
-th-
Jos vain paikkakunnallasi on toinen terkkari on heidän pakko suostua vaihtoon.
koulukiusaajasta jää ikuiset jäljet!
en TODELLAKAAN menis ite entisen koulukiusaajan vastaanotolle, EN!
vaikka kuin ollaan nyt molemmat aikuisia, niin silti!
nim. myöskin entinen koulukiusattu.
jotta hän osaa pitää silmällä tätä kiusaajaa. Kerran kiusaaja, aina kiusaaja.
Jos oli vaivaantunut, niin saattaa katua kiusaamistaan. Mutta monet on niin härskejä etteivät edes tajua hävetä/eivät ymmärrä miten pahoin toista loukkasivat.
En menis kyllä minäkään millekään koulukiusaajalle asiakkaaksi.
En itsekään todellakaan haluaisi mennä juttelemaan henkilökohtaisia ja näyttelemään intiimialueitani entiselle koulukiusaajalleni.
Tsemppiä ap:lle, toivottavasti vaihto onnistuu. Kerrothan meille sitten, kuinka kävi. Ainakin on painava syy.
Minusta olisi nöyryyttävää kohdata kiusaajani ja puhua asioitani hänelle.
Mutta toisaalta kiusaajana olisin myös häpeissäni tekosistani, joutuessani olemaan hoitajana hänelle. Ymmärtäisin hänen pyyntönsä vaihdosta, vaikka olen aikuis-iällä käynyt sopimassa ja keskustelemassa kiusaamani henkilön kanssa asioista ja olemme ihan ok tuttavat.
jos kerrot hänestä eteenpäin!
Kiusaajan maine saattaa mennä, mutta menkööt!