Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kp 34/32, oireista huolimatta negatulos

Vierailija
28.08.2014 |

Tämä nyt on vaan tämmöstä spekulaatiota mahdollisesta raskaudesta.. Elikkäs 34/32 menossa nyt eikä menkkoja kuulu. Aamulla tein negatiivisen testin. Kp15 minulla oli ihan pieni välivuoto, oisko voinu olla kiinnittymisvuotoa..? 

Lisäksi nännejä alkoi aristaa eilen todella paljon. Vatsa on turvonnut, huomaan työhousuista ku ei nappia saata pitää kiinni :D Väsymystäkin on, mutta niin minulla monesti ruukaa ollakkin.

Onko kukaan ollu vastaavassa tilanteessa? Milloin plussa? Olin tänä aamuna jotenki niin varma että olisin plussannu mutta ei.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen illalla ne menkat sitten alkoivat. Kait se joku stressi sitten niitä viivytteli

ap

Vierailija
2/10 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla PCOS? Pitkähkö kierto ja välivuoto viittais siihen... mulla välivuoto on varma merkki siitä ettei ovista ole ollut. Suosittelisin että osta ovistestejä niin tiedät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko esim stressi saada aikaan tämmöisiä oireita? Ei ole sen kummemmin kyllä sitäkään, mutta ihmetten vaan mistä kyse. 

Vierailija
4/10 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tutkittu tuota PCOS, mutta näiden oireiden perusteella olen ajatellut hakeutua tutkimuksiin ku kuitenki haluan tietää mikä tässä on nyt se ongelma. Vuosi sitte tehtiin tutkimuksia, muttei mitään löytynyt. Syynä oli silloin tiputteluvuoto ennen kuukautisia, joka alkoi kun lopetin e-pillerit. Kuulemma kroppa vaan meni niin sekaisin niistä, hormooneja kun ovat. Onneksi nyt ei ole enää pitkään aikaan ollut tiputtelua ennen menkkoja. 

ap

Vierailija
5/10 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään jo kp 36/32 eikä menkkoja näy... testi näytti jälleen negaa.

Vierailija
6/10 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olikin ovulaatiovuoto? en usko et noin aikasin ois kiinnittymisvuotoo.. mieli voi tehdä tepposia kun raskautta oikein toivoo :)

Vierailija
7/10 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se sopisikin paremmin että ois ollu ovulaatiovuoto, silloin tosin en osannut ajatella mihinkään suuntaan mikä vuoto oli kyseessä. Nyt vaan alkanu miettimään mihin menkat on jääny viipymään. Rintoja aristaa edelleen

Vierailija
8/10 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoista odottaessa mulla näytti haaleaa plussaa vasta kun menkat viikon myöhässä. Ultrassa sitten siirrettiin laskettua aikaa 4 päivää eteenpäin, joten mulla on kai ollut siinä kierrossa ovulaatio 4 vrk tavallista myöhemmin ja siksi myös testi näytti negaa alkuun.

Vierailija
9/10 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on samantapainen tilanne. Nyt tosin kp 30/30 ja jo kolmatta päivää aivan kamalat menkkakivut ilman menkkoja. Yleensä kivut tulevat yhdessä vuodon kanssa. Tänään aamulla tehty testi näytti negaa. Täytynee vaan odotella, josko vuoto alkaisi tai pitää testailla uudelleen muutaman päivän päästä. Plussa olisi todella toivottu, mutta nämä menkkakivut vievät kyllä toiveen rippeet... :(

Vierailija
10/10 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin eilen alkoi tuntua alavatsalla ja alaselässä lieviä menkkakipuja, muttei silti menkkoja. Eilen myös tuli omituista valkovuotoa hiukan, se ei ollut semmoista limamaista niinkuin normaalisti. Täytynee vaan odotella :) 

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan