Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

puutteessa eläminen

Vierailija
28.08.2014 |

Olen kolmekymppinen, eronnut yksinhuoltaja. Silloin kun olin vielä suhteessa ex-mieheen, seksiä oli vähän kun ei oikein kumpaakaan enää kiinnostanut. Niinpä en ollut huolissani, miten pärjäisin eron jälkeen. Ajattelin, että olen jotenkin muuttunut enkä kaipaa miehen läheisyyttä (siis kenenkään). Kuinka väärässä olinkaan! Kaipaan kipeästi miehen kosketusta, huomiota, seksiä ja kaikkea sitä ihanaa, mitä joskus oli. En siis haikaile ex-miestä,en, vaan ihan yleisesti. Lapseen olen täysin sidottu vielä vuosia, joten kai se on vaan kestettävä ja hyväksyttävä, että sitten kun joskus taas olisi edes teoreettinen mahdollisuus johonkin suhteeseen, niin olen auttamatta jo aika vanha.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on vasta neljänkympin tietämissä seksuaalisesti parhaimmillaan, joten kyllä sulla aikaa on.  Munaahan naiset saavat, jos vain sitä itse haluavat, joten senkään suhteen ei ole ongelmia. Lapset ovat hidaste, mutta eivät estä nauttimasta seksistä. Seurustelusuhde voi olla tässä vaiheessa ongelmallisempi, jos miehelle ei jää tarpeeksi aikaa.

Vierailija
2/7 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä kuule näin parisuhteessakin elävät saavat puuttessa olla. Naista ei kiinnosta kuin työnteko ja lapset (siis hänen, mulla niitä ei ole). Joskus illalla olisi mahdollisuuksia seksiin, mutta uni tulee jo klo 22. Aina on joku pyörimässä makuuhuoneen oven takana, eikä noille apinoille voi sanoa, että menkää muualle. Joskus käyn työpaikan vessassa paineita purkamassa. Haaveilen himosta, pitkistä rakasteluista ja hellyydestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä keskusteluja kun seuraa niin ei voi kuin ihmetellä että miksi 95% miehistä ja 75% naisista elää puutteessa.

Olipa sinkku tai naimisissa lapsia tai ei niin juuri kukaan ei saa seksiä tarpeeksi.

Tähän jos keksisi ratkaisun jota voisi myydä kaupoissa kuin saippuaa niin olisi Bill Gatesiakin rikkaampi.

Vierailija
4/7 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 13:25"]

Olen kolmekymppinen, eronnut yksinhuoltaja. Silloin kun olin vielä suhteessa ex-mieheen, seksiä oli vähän kun ei oikein kumpaakaan enää kiinnostanut. Niinpä en ollut huolissani, miten pärjäisin eron jälkeen. Ajattelin, että olen jotenkin muuttunut enkä kaipaa miehen läheisyyttä (siis kenenkään). Kuinka väärässä olinkaan! Kaipaan kipeästi miehen kosketusta, huomiota, seksiä ja kaikkea sitä ihanaa, mitä joskus oli. En siis haikaile ex-miestä,en, vaan ihan yleisesti. Lapseen olen täysin sidottu vielä vuosia, joten kai se on vaan kestettävä ja hyväksyttävä, että sitten kun joskus taas olisi edes teoreettinen mahdollisuus johonkin suhteeseen, niin olen auttamatta jo aika vanha.

[/quote] Niinpä, elämä on tällaista. / vilivallaton

Vierailija
5/7 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 14:43"]

Näitä keskusteluja kun seuraa niin ei voi kuin ihmetellä että miksi 95% miehistä ja 75% naisista elää puutteessa.

Olipa sinkku tai naimisissa lapsia tai ei niin juuri kukaan ei saa seksiä tarpeeksi.

Tähän jos keksisi ratkaisun jota voisi myydä kaupoissa kuin saippuaa niin olisi Bill Gatesiakin rikkaampi.

[/quote]

kyllästyy vaan toiseen. tai tottuu ja ei kiihota enää. missään päässä

Vierailija
6/7 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet juuri siinä iässä ap että seksuaalisuutesi alkaa kasvamaan :) itse olen 34v onneksi parisuhteessa ja seksiäkin lähes joka päivä. Silti runkkaan lähes joka päivä ja välillä panettaa niin kamalasti että päähän sattuu. Olen alkanut ymmärtämään miehiä joilla jatkuva panetus...

Näin se nyt vain menee :) kyllä sullekin jostain löytyy joku jolta saat sen mitä haluat. Sun pitää vain sitä hieman etsiä. Onnea etsintään. Parisuhteet on vaikeita jos niistä tekee vaikeita :) helpommin sanottu kuin tehty.

Vierailija
7/7 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mielestäni oman osuuteni tehnyt. Olen nainut ainakin yli 400 naista naiset ovat tykänneet, joillain naisista on tullut pakkomieli naintien jälkeen.

Pitäisi sitoutua. siihen en ala koska en halua lapsia enkä sitoutumista, olen käynyt senssi palstoilla ja löytänyt juuri näitä yh äitejä. He haluaisivat sitoutua.

Pariskunnille sanoisin näin. Että jos seksi alkaa hiipumaan ostakaa aikuisten leluja, ne ovat olleet joillakin naisilla kotona. Siinä on ideaa, mutta teille naisille sanoisin että olkaa aktiivisia kyllä se oikea löytyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä